تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممانعت نيروهای امنيتی از برپايی نماز جماعت صبح در مسجدی معروف


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ماموران امنيتي رژيم صهيونيستي ممانعت نيروهای امنيتی از برپايی نماز جماعت صبح در مسجدی معروف

در هفتمين روز محاصره؛
ممانعت نيروهای امنيتی از برپايی نماز جماعت صبح در مسجدی معروف
نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان صهیونیست افراطی با حملات مکرر به مسجد الاقصی در پی اجرای توطئه شوم تقسیم زمانی ومکانی آن هستند.



به گزارش سرويس ديني جام نيوز، در هفتمین روز از محاصره مسجدالاقصی صهیونیستها امروز صبح مانع از ادای فریضه نماز توسط فلسطینیان در ساحت این مسجد شدند.
 
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران زیر 50 سال به مسجد الاقصی ممانعت کردند به همین دلیل آنان ناگزیر شدند فریضه نماز صبح را در منطقه باب الاسباط ودرمیان محاصره شدید نیروهای امنیتی برگزار کنند.
 
 
حضور پررنگ نیروهای امنیتی در اطراف محدوده مسجد الاقصی وممانعت از ورود نمازگزاران مسلمان به آن، جوی از تنش را در بیت المقدس به وجود اورده است.
 
 
نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان صهیونیست افراطی با حملات مکرر به مسجد الاقصی در پی اجرای توطئه شوم تقسیم زمانی ومکانی آن هستند.
 
 
افزایش حملات نظامیان صهیونیست، حضور شهرک نشینان افراطی در مسجدالاقصی و نیز تشدید محدودیت دسترسی فلسطینیان به این مکان مقدس هشدار صاحب نظران جهان اسلام وگروههای مختلف مقاومت فلسطین را درباره تحقق توطئه تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به همراه داشته است./ايرنا
 
 




۱۲/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 458]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن