تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه‌هاي تبعي عرضه محصولات کشاورزي در بورس کالا به صورت کارشناسي محاسبه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
هزينه‌هاي تبعي عرضه محصولات کشاورزي در بورس کالا به صورت کارشناسي محاسبه مي‌شود موج - هيات دولت به منظور محاسبه دقيق هزينه‌هاي تبعي عرضه محصولات کشاورزي در بورس کالاي ايران و امکان نظارت و مديريت بر نحوه تحقق ميزان هزينه‌هاي ياد شده، قانون افزايش بهره وري بخش کشاورزي و منابع طبيعي- مصوب ۱۳۸۹- را اصلاح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، هيات دولت در نشست عصر روز يکشنبه، ۱۸ مرداد، که به رياست دکتر حسن روحاني، رياست محترم جمهور، برگزار شد، قانون افزايش بهره وري بخش کشاورزي و منابع طبيعي- مصوب ۱۳۸۹- را اصلاح کرد.
بر اساس اين اصلاحيه، هزينه‌هاي تبعي عرضه در بورس کالاي ايران با پيشنهاد مشترک وزارت جهاد کشاورزي و بورس کالاي ايران و تأييد سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور تعيين مي‌شود.
گفتي است در آيين‌نامه اجرايي ماده ۳۳ قانون افزايش بهره وري کشاورزي، هزينه‌هاي تبعي محصولات کشاورزي به انبارداري، تخليه و بارگيري، حمل‌ونقل و در برخي کالاها به هزينه‌هاي بسته‌بندي نيز مربوط مي‌شود که بر اساس تصميم جديد دولت قرار است اين هزينه‌ها با کارشناسي دقيقي محاسبه شود.
به اين ترتيب هر محصولي که در قالب سياست قيمت تضميني محصولات کشاورزي در بورس کالاي ايران مورد معامله قرار گيرد، دولت علاوه بر پرداخت مابه‌التفاوت قيمت کشف‌شده محصول در بورس کالا با قيمت تضميني اعلامي دولت، هزينه‌هاي تبعي محصولات را نيز به کشاورزان پرداخت مي‌کند.
به گفته کارشناسان، اين اصلاحيه بيانگر ادامه حمايت دولت از اجراي سياست قيمت تضميني محصولات کشاورزي در بورس کالاي ايران است، به طوري که دولت به وضوح کاهش بار مالي خود را در اجراي سياست قيمت تضميني مشاهده مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن