تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798367451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد امام‌زاده عباس (ع) ساری؛ محفل دلدادگی و تضرع در شب‌های قدر+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
امام‌زاده عباس (ع) ساری؛ محفل دلدادگی و تضرع در شب‌های قدر+تصاویر
شب قدر مقدرات یک سال انسان‌ مشخص می‌شود و ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان (عج) می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند.

خبرگزاری فارس: امام‌زاده عباس (ع) ساری؛ محفل دلدادگی و تضرع در شب‌های قدر+تصاویر



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شب قدر شب نزول ملائکه، شب آرامش، شب رزق، روزی، تقدیر و معیشت و زمان مناسبی برای ارتباط عرفانی و خالص‌تر انسان با خداوند است. شب لیلة‌القدر دستان خالی بسیار زیادی در تکایا، مساجد، حسینیه‌ها و امام‌زادگان استان مازندران به‌سوی پروردگار دراز شد و خوشا به حال کسی که خداوند فریاد الغوث را اجابت فرموده و او را بر خوان گسترده نجات‌یافتگان از آتش جهنم میهمان کرده است. در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد؛ این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته و عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است.

در شب قدر مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود و ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان (عج) می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده، بر ایشان عرضه می‌دارند. شب قدر فرصتی است زرین و طلایی برای شست‌وشوی آینه دل، این شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدی‌ها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین و صله رحم را جایگزین قطع رحم کنیم.

دعاهای شب‌های رمضان مجموعه‌ای است روشنی‌بخش که تکرار تلاوت آنها به صورت هدف‌ برای ما در می‌آیند، پس هنگام خواندن این ادعیه شایسته و بهتر است مفهوم آنها را نیز همواره مدنظر داشته باشیم و با تلاش و کوشش به‌سوی این هدف‌های مطرح ‌شده گام برداریم. یکی از مکان‌هایی که در استان مازندران سرشار از معنویت بود و مسلمانان در آن دستان خالی خود را به علامت نیازمندی و طلب مغفرت به سوی خداوند دراز کردند و قرآن‌ها را بالای سر خود قرار دادند، بقعه امام‌زاده عباس (ع) ساری بود.

برپایی محفل استانی انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر «احمد شحات احمد لاشین» یکی از ویژه‌برنامه‌های آیین قرآن به‌سر گرفتن بود که مورد استقبال شهروندان ساروی قرار گرفت. احمد شحات احمد لاشین با تلاوت آیاتی از قرآن کریم موجب ایجاد شور و نشاط معنوی ویژه‌ای در بین مردم ساری شد و مردان و زنان مومن این صوت دل‌نشین را با ذکرهای «الله، احسنت، ماشاءالله و تبارک‌الله» همراهی کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در حاشیه برپایی محفل استانی انس با قرآن کریم در جوار بقعه امام‌زاده عباس (ع) ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: شب قدر بهترین فرصت برای بخشش گناهان و طلب مغفرت از خداوند است. وی با اشاره به میزبانی آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری از محافل انس با قرآن کریم، بیان کرد: محفل متمرکز استانی انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی از کشور مصر «احمد شحات احمد لاشین» در جوار بقعه امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با بیان اینکه مراسم شب قدر در 20 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: بهره‌گیری از سخنران‌های مطرح استانی و کشوری از برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ساری است. این مسئول تصریح کرد: نخستین مراسم شب قدر با سخنرانی حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در امام‌زاده عباس (ع) ساری برگزار شد.

حیدری به سخنرانی حجت‌الاسلام غلامی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در مراسم شب قدر بقعه امامزاده عباس (ع) ساری اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در سومین شب قدر در این بقعه شاخص کشور به سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام/86031/ب۳۰

94/04/15 - 09:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن