تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان در یک نگاه- چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان در یک نگاه- چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره روز چهارشنبه به بررسی عنوان های «کار تابلو دلواپسان در بهارستان» و «گلایه های حامیان دولت را قبول داریم» پرداخت.


این روزنامه با انتخاب موضوع کار تابلو دلواپسان در بهارستان، به عنوان تیتر یک نوشت: بیش از هرچیز این نوآوری دلواپسان است که نظرها را جلب می کند. گاهی ایده ای خلق می کنند تا به آنچه می خواهند دست پیدا کنند. امروز هم که مذاکرات، توافق و بیانیه در صدر اخبار قرار گرفته است، تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا از این موضوع طرفی برای رسیدن به اهدافشان ببندند. در واقع تنها در مرامنامه برخی دلواپسان است که ظاهرا هدف وسیله را توجیه می کند. اگر نگاهی به پشت سر انداخته شود و مروری کوتاه بر رفتار این عده از آغاز به کار دولت یازدهم داشته باشیم، خواهیم دید که کار برخی از آنها با برچسب زنی ها آغاز شد؛ از رییس دولت گرفته تا وزرا. از همه این حرف ها که بگذریم به طرح دوفوریتی یا سه فوریتی می رسیم که برخی دلواپسان بنا به دلایلی برای متوقف کردن مذاکرات هسته ای آن را مطرح کردند. موضوعی که خود جنجالی به پا کرد و البته مانند دفعه های پیش متولیان آن را در صید دلخواه ناکام گذاشت.
روزنامه آرمان با انعکاس موضوع گلایه های حامیان دولت را قبول داریم، نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور درمورد همسو نبودن برخی استانداران با سیاست های دولت گفت: با دوستان طرفدار دولت یا حامیان رییس جمهور یا بدنه اجتماعی حامی دکتر روحانی که در انتخابات بودند و گله هایی دارند؛ این گله ها به ما می رسد، برخی از آنها را نیز ما قبول داریم و به آنها حق هم می دهیم که این گله ها را داشته باشند، اما آنها باید یکسری واقعیت ها را بپذیرند. وی درمورد تغییر وزرا و استانداران که آشنا اشاره کرده بود هم گفت: راجع به مدیران ارشد دولت، رییس جمهوری و دولت تصمیم می گیرد. مدیران ارشد به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرند و حتما هم این ارزیابی یا توسط رییس جمهوری انجام می شود و یا به بنده محول کرده اند که من انجام می دهم. تاکنون جابه جایی هایی کرده ایم. در این دوران استاندار یا مدیران دیگری بودند که تغییر کردند، برخی جاها به تغییر رسیدیم. اما به دلیل محدودیت هایی که دولت با آن روبه روست مصلحت نمی دانیم و فکر نمی کنیم که تغییر ممکن است تبدیل به وضع بهتری شود، باید تحمل کنیم، البته ثبات مدیریت برای ما مساله مهمی است و ما به تغییر ارزش نمی دهیم، ثبات مدیریت برای ما بسیار مهم است، جایی که رییس جمهور به ضرورت برسد، تغییر می دهد.
این روزنامه عنوان کابینه زیر ذره بین روحانی، منتشر کرد و نوشت: یکی از ملاک هایی که در زمان انتخاب کابینه تعیین شد چنین بود که «وزرا و مشاورین و معاونین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.» مجموعه اطرافیان حسن روحانی و شخص او این باور را دارند که مردم در شعار های انتخاباتی امید دستیابی به مطالباتشان را دیدند. به همین دلیل هم به او رای دادند؛ بنابراین پاسخگویی به مطالبات مردم مهم ترین وظیفه در چینش کابینه و بعد از آن مهم ترین وظیفه دولت برشمرده شد اما آیا تمام وزرا و اعضای کابینه به این امر مهم توجه داشته و موفق بودند؟ شاید پاسخگویی به خواست مردم تنها رکن ارزیابی عملکرد اعضای هیات دولت نباشد اما بی تردید از مهم ترین آنهاست که مولفه های دیگر را هم دربر می گیرد. دولت طبق وعده ای که به ملت داده است اجازه نخواهد داد تردیدی در تحقق وعده ها به وجود بیاید و در این مسیر راهکاری را ترسیم و اجرا خواهد کرد که به نظر می رسد فاز اول آن چند روز پیش از سوی مشاور رییس جمهور یعنی حسام الدین آشنا اجرا شد. او اینچنین خبر از تغییر برخی وزرا و استانداران داد: «برخی از سفرهای استانی برای تیم رییس جمهور روشن کرد که برخلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.»
کشف سومین اختلاس در خراسان شمالی، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. شنیده شد که قرعه سومین کشف اختلاس در دستگاه های دولتی خراسان شمالی در دولت پیشین به نام دانشگاه علوم پزشکی این استان رقم خورد. ایرنا نوشت؛ یک فرد آگاه در دانشگاه علوم پزشکی، پرونده اختلاس حدود 6 میلیارد ریال این دانشگاه در دولت نهم و دهم رونمایی شده و برای بررسی و صدور حکم در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد قرار گرفته است. وی که خواست نامش ذکر نشود اظهار کرد: این اختلاس هنگام حسابرسی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کشف شده و پرونده آن از سوی مدیران فعلی دانشگاه برای رسیدگی قضایی ارسال شده است. وی افزود: یکی از کارکنان این دانشگاه به عنوان متهم پرونده از سوی دادسرا دستگیر شده که در مرحله اداری رسیدگی به پرونده، از فعالیت اداری در این دانشگاه نیز اخراج شده است.
این روزنامه با انتشار موضوع مهم رای آوردن است نه اصلح بودن، آورد: محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس در را بطه با احتمال راهیابی تندروها به مجلس آینده گفت: تندروها نباید از کشور حذف شوند. گرفتاری ما با اصلاح طلب ها این است که هر زمان میانه روهایشان پیروز شدند، میدان را به تندروهایشان دادند. معتدلین نباید بگذارند میدان دست تندروها بیفتد. من همیشه گفته ام تندروی چه در چپ، چه در راست، چه اصلاح طلبی، چه اصولگرایی، اینها به ضرر کشور است. صحنه مدیریت باید به دست معتدلین باشد. من طرفدار این موضع هستم، اما اینکه کسی فکر کند اینها حذف می شوند، درست نیست.«یکی از شخصیت های قم گفت اصلح انتخاب کنیم، باهنر گفت مقبول انتخاب کنیم.» دبیرکل جامعه مهندسین در رابطه با چرایی این نقل قول گفت: یک حرف خیلی ساده ای است. اگر یک لحظه به این جمله من دقت بشود، درستی آن تایید خواهد شد. بنده می گویم ما صالح مقبول را به اصلح غیرمقبول ترجیح می دهیم، یعنی چه؟ یعنی اگر صلاحیت یک نفر درحد عالی و 20 است، اما مقبولیتش به اندازه کسی نیست که صلاحیتش کمتر از او و مثلا 18 است، ما آنکه صلاحیتش کمتر ولی مقبول تر است را انتخاب می کنیم؛ چون احتمال رای آوری اش بیشتر است. ما آدمی را باید معرفی بکنیم که رای می آورد. وی درمورد اینکه آیا این اساس اختلاف است؟ گفت: نه، خود دوستان پایداری هم الان این مسایل را قبول دارند. چون آنها هم این را تجربه کرده اند. پیروز انتخابات اصلح ترین نیست بلکه آن است که بیشترین رای را آورده است.
گروه اطلاع رسانی**9348**9131



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن