تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 21 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799798578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه- چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار در یک نگاه- چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت تهران- ایرنا- روزنامه ابتکار موضوع های «یارکشی جعلی دلواپسان»، «موازنه مثبت آمریکا به نفع توافق با ایران» و «دولتی که رفت، خرج هایی که ماند» را در صفحه نخست شماره روز چهارشنبه مورد بررسی قرار داد.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان، یارکشی جعلی دلواپسان اختصاص داد و نوشت: در شرایطی که روزهای گذشته اعلام جمع آوری امضا برای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای تا زمان توقف تهدیدها علیه ایران از سوی کریمی قدوسی، نماینده عضو جبهه پایداری مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اعلام شد و از سوی رسانه های منتقد دولت نیز مورد استقبال و مانور نیز قرار گرفت، این طرح واکنش های زیادی بین نمایندگان به دنبال داشته است. پس از مخالفت جدی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و فراکسیون اکثریت رهروان ولایت با این طرح، حال خبرهایی به گوش می رسد که برخی امضاهای این طرح ساختگی و جعلی بوده اند و یا به منظور دیگری از نمایندگان اخذ شده اند. اقدامی که پیش از این در ماجرای پرداخت پول به نمایندگان از سوی محمدرضا رحیمی – معاون اول دولت دهم که اکنون به دلیل فساد مالی در زندان به سر می برد – نیز انجام شده بود. این طرح روز گذشته با 80 امضا به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده است. محسن بیگلری نماینده سقز و بانه یکی از نمایندگانی است که امضایش پای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را « جعلی» خواند و گفت طراح این طرح با جملاتی متفاوت با متن آن از نمایندگان امضا گرفته است.
روزنامه ابتکار با بازتاب موضوع، موازنه مثبت آمریکا به نفع توافق با ایران، نوشت: استراحت گاه رئیس جمهوری آمریکا در 100 کیلومتری شمال غربی شهر واشنگتن، قرار است روز پنج شنبه میزبان سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس باشد. سران این کشورها در «کمپ دیوید» با باراک اوباما دیدار و با او درباره تقویت همکاری های امنیتی و مسائل مشترک و خاورمیانه گفتگو خواهند کرد. یکی از محورهای این گفتگوها اطمینان بخشی آمریکا به شورای همکاری خلیج فارس درباره مذاکرات هسته ای ایران خواهد بود؛ مسئله ای که بر تحلیل ها درباره روند پیشرفت مذاکرات هسته ای سایه انداخته است. با این حال عدم حضور رهبران عربستان، بحرین و عمان در این گفتگوها می تواند نشان دهنده عدم اطمینان این کشورها نسبت به سیاست آشتی جویانه اوباما در قبال ایران باشد.
در آستانه دیدار سران شورای همکاری خلیج فارس با رئیس جمهوری آمریکا در کمپ دیوید، باراک اوباما و ملک سلمان بن عبدالعزیز تماس تلفنی را در خصوص آمادگی ها برای نشست روز پنج شنبه کمپ دیوید برقرار و در خصوص مسائل امنیتی مشترک، پرونده هسته ای ایران و اوضاع یمن گفت وگو کردند.
روزنامه ابتکار با انعکاس عنوان دولتی که رفت، خرج هایی که ماند، نوشت: در شرایطی که پیش از دولت نهم هم روسای جمهوری به استان های مختلف سفر می کردند، محمود احمدی نژاد شکل جدیدی از سفرهای استانی را ارائه داد. رئیس جمهوری دولت نهم تمام کابینه اش را بر می داشت و به یک استان می رفت و در این استان جلسه هیات دولتی تشکیل می داد که خروجی اش ده ها و صدها طرح برای توسعه استان بود. طرح هایی که قرار بود در سفرهای دوباره و سه باره در طول هشت سال ریاست جمهوری پیگیری شوند و هر بار طرح های جدیدی هم به آن ها افزوده شود. حال حسن روحانی نیز کاروان تدبیر و امیدش را به استان ها می برد، اما به نظر می رسد سازوکار جدیدی را برای سفرهای استانی در نظر گرفته است.
این روزنامه با درج عنوان، پس از 10 سال تاخیر؛ نخستین سکوی نفتی ایران در پارس جنوبی نصب شد، نوشت: پس از بیش از 10 سال تاخیر و عقب ماندگی، دیروز اولین سکوی فرآورشی لایه نفتی پارس جنوبی در آب های خلیج فارس توسط متخصصان داخلی نصب شد.
با گذشت بیش از یک دهه امضای قرارداد طرح توسعه لایه نفتی پارس جنوبی، روز گذشته (سه شنبه 22 اردیبهشت ماه 1394 ) اولین سکوی فرآورشی لایه نفتی پارس جنوبی در آبهای خلیج فارس توسط متخصصان داخلی نصب شد.در حال حاضر میزان استخراج نفت ایران در لایه مشترک نفتی پارس جنوبی صفر است با این وجود تاکنون قراردادی به منظور تامین کشتی FPSO برای استخراج، پالایش و ذخیره سازی نفت از این مدیان مشترک با قطری ها امضا شده است.از سوی دیگر با وجود صفر ماندن تولید نفت ایران در پارس جنوبی، در شرایط فعلی ظرفیت برداشت روزانه نفت قطر از این میدان مشترک روزانه حدود 525 هزار بشکه برآورد می شود. روسازه فرآورشی لایه نفتی پارس جنوبی بر روی زیرسازه ای به وزن یکهزار و 300 تن نصب شد.
گروه اطلاع رسانی**9160**9131



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن