تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798646339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان در یک نگاه- سه شنبه بیست و دوم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان در یک نگاه- سه شنبه بیست و دوم اردیبهشت تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره روز سه شنبه عناوین «عبور از روحانی» و «دانشگاه آزاد نفتی نیست» را مورد بررسی قرار داد.


این روزنامه با انتخاب موضوع عبور از روحانی! به عنوان تیتر یک نوشت: پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اصلاح طلبان اعلام کردند برای انتخابات مجلس دهم با اعتدالگرایان ائتلاف خواهند کرد. اما رسول منتجب نیا گفته است که شورای اصلاح طلبان مسیری انحرافی طی می کند. این شبیه به همان تز سال 81 یعنی عبور از رییس دولت اصلاحات است که در نتیجه حزب اعتمادملی در انتخابات های دهه 80 کاندیداهای جداگانه ای معرفی می کرد. این تز که بارها به شکست اصلاح طلبان منجر شده اگر این بار با شعار عبور از روحانی مطرح شود بی گمان «شکست بزرگ» سال 84 را بازسازی خواهد کرد. با توجه به حالت فسرده بدنه اصلاح طلبان بعد از سال88، اصلا معلوم نبود که اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس نهم کاندیدایی معرفی کنند. اما تکلیف اصلاح طلبان در همان روز رای گیری مشخص شد، همان موقعی که یکی از بزرگان اصلاحات پای صندوق رای رفت. از همان موقع می شد فهمید اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برنامه هایی دارند. با این حال به بدنه اصلاحات اطلاعاتی نمی رسید و فعالان دانشجویی بودند که با نامه نگاری هایی خواستار حضور برخی از چهره ها می شدند. در نهایت در این انتخابات 2 کاندیدا مورد قبول اصلاح طلبان بودند؛ محمدرضا عارف، تنها اصلاح طلب میدان و حسن روحانی که خود را اعتدالگرا می دانست. روند تبلیغات انتخاباتی شروع شد. در همان روزها اشتباه 84 یکی از پرکاربردترین واژه ها بود که از سوی اصلاح طلبان مطرح می شد. درنهایت جلساتی که معروف به شورای مشورتی اصلاحات بود حسن روحانی را گزینه نهایی خود دانست. عارف، تنها کاندیدای اصلاح طلب حاضر شد برای پیروزی اصلاحات به نفع روحانی کنار برود و همین انصراف موجب پیروزی روحانی شد.
روزنامه آرمان در گفت و گو با مهندس محسن هاشمی با انعکاس موضوع دانشگاه آزاد نفتی نیست، نوشت: دانشگاه آزاد به دلیل اینکه بودجه خود را از دولت نمی گیرد، لذا استقلال خود را نسبت به دولت حفظ می کند. نیاز مالی دانشگاه از شهریه دانشجویان به دست می آید که یکی از افتخارات کشور است. دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می رود. این دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با این دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده که در راستای توسعه یافتگی کشور قابل توجه و با اهمیت تلقی می گردد. در گذشته زحمات بسیار زیادی در دانشگاه آزاد صورت گرفته است. جناب آقای دکتر جاسبی در زمان مدیریت خود در دانشگاه آزاد زحمات بسیار زیاد و قابل تقدیری کشیدند. هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 10 میلیون فضای مسقف دار دارد که به صورت عدالت محور در سراسر کشور گسترده است. اگر 10 میلیون فضای مسقف را با 35میلیون محوطه سازی دانشگاهی و پروژه در حال ساخت همراه کنیم متوجه می شویم با معادل 20 میلیون مترمربع فضای مورد استفاده، دانشگاه آزاد چه خدمت بزرگی به محیط علمی کشور کرده است. در شرایط فعلی یک میلیون و هفتصد هزار نفر در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند.
این روزنامه با انتشار عنوان 5 بار تبرئه شده ام، نوشت: دادستان پیشین تهران با بیان اینکه روح الامینی در 6 سال گذشته شکایت های متعددی تحت عنوان معاونت در قتل کرده است، گفت: در ارتباط با این اتهام 5 حکم قرار منع پیگرد و برائت از سوی مراجع مختلف قضایی صادر شده است. سعید مرتضوی اضافه کرد: موضوع پرونده دفاعیات من درباره معاونت در گزارش خلاف واقع بود که تمام شد و لایحه دفاعی خود را قرائت کردیم. وی ادامه داد: همچنین در این جلسه نسبت به شکایت جدید آقای روح الامینی تحت عنوان معاونت در قتل دفاعیات خود را آغاز کردم که البته در ارتباط با این اتهام تاکنون 5 مورد رسیدگی صورت گرفته است که این رسیدگی را مستند و مستدل به دادگاه ارایه کردیم. دادستان سابق تهران تصریح کرد: این شکایت جدید آقای روح الامینی مستند به 5 حکم قرار منع پیگرد از سوی دادگاه کیفری استان، دیوان عالی کشور و دادگاه نظامی است و در طول 6 سال گذشته آقای روح الامینی شکایت های متعددی در همین موضوع مطرح کرده است. وی افزود: آقای روح الامینی مدعی عدم نظارت بر بازداشتگاه کهریزک است که این موضوع چندین بار رسیدگی شده و در دادسرا، دادگاه کیفری استان و دیوان عالی کشور حکم برائت صادر شده است.
شروع فعالیت های پنهان انتخاباتی از سال گذشته، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. وزیر کشور گفت: برخی به دنبال آنند که وزارت کشور را به فضای انتخاباتی زودرس له یا علیه جریان خاصی بکشانند. عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در گردهمایی استانداران سراسر کشور افزود: ما باید بی طرفی خود را حفظ کنیم. در شرایط فعلی نباید به گونه ای عمل کنیم که این گونه تلقی شود که از فرد خاص یا جریان خاصی حمایت می کنیم. وی با بیان اینکه تلاش ما برگزاری انتخابات سالم است، اضافه کرد: هرگاه در مدیریت انتخابات دچار کاستی شویم، دشمنان از این فضا استفاده می کنند تا فضا را به نفع خود هدایت کنند. باید تلاشمان در چارچوب مقررات و مصالح قانونی باشد. وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در سال جاری اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس به صورت پنهان از قبل از سال 94 شروع شده است. گروه ها و احزاب مختلف با برگزاری سخنرانی ها و همایش ها به دنبال شناسایی نامزدهای احتمالی خود هستند. رحمانی فضلی افزود: همه این کارها به گونه ای پیش می رود که نشان دهنده این موضوع است که امسال یک رقابت بسیار فشرده، با نشاط و قوی را در عرصه رقابت های سیاسی خواهیم داشت.
این روزنامه با انتشار موضوع دیدار وزیر احمدی نژاد با هاشمی، آورد: دیروز یک وزیر احمدی نژاد به دیدار آیت الله هاشمی رفت؛ او پرویز فتاح است که ریاست کمیته امداد امام(ره) را برعهده دارد و در دولت نهم وزیر نیرو بود. فتاح شخصیت آرامی دارد و برخی روحیات او را عاملی دانسته اند که در دولت دوم احمدی نژاد همراه وی نبود. رییس کمیته امداد نزد شخصیتی رفت که سال ها عمر خود را وقف رسیدگی به محرومان و مستضعفان کرده و هیچ گاه از کمک به آنها دریغ نمی ورزد. آیت الله هاشمی در دیدار رییس جدید کمیته امداد امام(ره)با اشاره به سوابق مباحث مربوط به تاسیس این کمیته در شورای انقلاب و تخصیص یک روز پول نفت کشور به فقرا تصریح کرد: کمیته امداد میراث امام راحل در جامعه است که الحمدلله در طول سال های پس از انقلاب از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به تحصیل فرزندان خانواده های نیازمند و همچنین توانمندسازی خانواده ها را از طرح های بسیار خوب و مثمرثمر کمیته امداد دانست و اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید نیز به این اصل مهم توجه بیشتری شود که اگر تور ماهیگیری به یک نیازمند بدهیم، بهتر از آن است که هر روز به او ماهی بدهیم.
گروه اطلاع رسانی**9348**9131



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن