تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804471571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد در یک نگاه- یکشنبه بیستم اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتماد در یک نگاه- یکشنبه بیستم اردیبهشت تهران- ایرنا- «٩ ایرباس در آشیانه تهران»، «دلواپسان علیه دانشگاه آزاد فضاسازی می کنند» و «زمزمه های تغییر در پاستور» موضوع های انتخابی روزنامه اعتماد برای چاپ در شماره روز یکشنبه محسوب می شود.


این روزنامه با بررسی عنوان ٩ ایرباس درآشیانه تهران، برای تیتر یک نوشت: بالاخره انتظار ٣٨ ساله به سر رسید و ٩ ایرباس ٣٤٠ وارد آسمان تهران شدند. جمعه شب گذشته ٩ ایرباس بر فراز آسمان تهران ظاهر شده و در فرودگاه مهر آباد و امام خمینی(ره) به آشیانه رفتند. عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم امروز به طور رسمی جزییات این خبر را اعلام خواهد کرد. ورود این تعداد هواپیمای مسافربری بر فراز آسمان تهران یکی از بی سابقه ترین پروازهای گروهی است که تاکنون آسمان ایران به خود دیده است. بحث خرید و نوسازی ناوگان هوایی ایران چند سالی است که از یک برنامه به یک آرزو در میان مسوولان وزارت راه تبدیل شده بود. با این حال امید به خرید هواپیمای جدید موجب شد تا موضوع خرید و نوسازی ناوگان هوایی همواره یکی از مباحث مهم قابل پیگیری در زمان تحریم باشد.
روزنامه اعتماد با انتخاب موضوع دلواپسان علیه دانشگاه آزاد فضاسازی می کنند، نوشت: حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا جوسازی علیه دانشگاه آزاد ساماندهی شده است، گفت: بله برنامه ریزی شده است. در حالی که همین دلواپسان تعداد دانش آموزانی را که باید هشت میلیون تومان شهریه دبستان بدهند نمی بینند و کاری ندارند که حتی در کودکستان ها چقدر شهریه گرفته می شود. بنابراین این برنامه روانی کاملا مدیریت شده است. ٢٦٠٠ دانشگاه در این مملکت است بعد در طول تاریخ مجلس تنها دو بار تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه را کرد و هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی بود. در صورتی که دانشگاه آزاد اسلامی اصلا از دولت پول نمی گیرد، اگر می خواستند تفحص کنند می رفتند سراغ دانشگاه دولتی که حالا براساس اخبار رسانه معلوم شده تنها در صندوق رفاه وزارت علوم دولت دهم ٣٢٠٠ میلیارد تومان اختلاس شده، آن هم که از جریان بورسیه ها. بعد یک کلمه حرف از تحقیق و تفحص نشد، چرا حرفی نزدند؟
این روزنامه با انتشار عنوان زمزمه های تغییر در پاستور، نوشت: «پاستور» انتظار چهره های جدیدی را می کشد. دو سالگی دولت در روزهایی از بهار به پایان می رسد که اهالی پاستور به فکر یک «پاییز» هستند. دیروز این خبر «آشنا» بود که احتمال تغییر در دولت می داد. حسن روحانی پیش از این از تغییراتی احتمالی در دولت خبر داده بود. زمزمه ها برای تغییرات در دولت زیاد است. استانداران اما نخستین مجموعه برای تغییرات هستند و بعید است که حسن روحانی تغییرات در وزرا را با مجلس فعلی کلید بزند. حالا زمزمه «تغییر» در دولت بلاتکلیف است. برخی در دولت می گویند هنوز تصمیمی گرفته نشده و برخی می گویند که برای آن باید بررسی های جدی تر انجام داد. دولت اما دنبال تغییراتی در حوزه اختیارات خود است: «معاونان، استانداران و فرمانداران». تغییراتی که بعید نیست در همین ماه های آینده حسن روحانی امضایش را پای حکم های افراد جدید بزند.
یمن در دوراهی آتش بس یا ادامه جنگ تیتر دیگر روزنامه اعتماد است. یمن رفته رفته به گورستانی دسته جمعی تبدیل می شود. آنچه بیش از پیش مردم این کشور فقیر را با انحطاط مواجه ساخته، ادامه جنگ است. یمن کشوری است که پیش از جنگ نیز با فقر، کمبود مواد غذایی و منابع آبی روبه رو بود. اکنون ویرانی ناشی از جنگ داخلی و تهاجم هوایی ائتلاف عربی شرایط را برای وقوع یک بحران انسانی بزرگ در یمن فراهم کرده است. رویترز از پناه گرفتن زنان و کودکان یمنی در دالان های زیرزمینی نمناک، اما فاقد آب آشامیدنی خبر می دهد. فعالان حقوق بشر می گویند کودکان یمن به صلح نیاز دارند. کودکانی که نه تنها حالا مدرسه ندارند و هر روز والدین خود و شمار زیادی از همبازی های خود را از دست می دهند، بلکه از آب آشامیدنی، از غذای مناسب، دارو و درمان محروم شده اند.
این روزنامه با بازتاب موضوع «فرمان ایست» مذاکرات با «سه فوریت»، نوشت: «توقف مذاکرات»؛ این دیگر تنها یک پیشنهاد نیست. بعضی از مجلسی ها می خواهند آن را تبدیل به قانون کنند. پیشنهادشان بحث امروز و دیروز نیست، طرحی است که ٢٠ ماه مترصد فرصتی برای تحقق آن بوده اند. حالا می خواهند بر این انتظار ٢٠ ماهه نقطه پایانی بگذارند. عجله و اشتیاق شان از قید «سه فوریتی» بودن طرح آشکار می شود. این یعنی آنکه در صورت اعلام وصول هیات رییسه بررسی این طرح باید بلافاصله در دستور کار مجلس قرار بگیرد؛ طرحی که طراح آن از منتقدان پر و پا قرص مذاکرات هسته ای است؛ جواد کریمی قدوسی گفته که این طرح را در جلسه امروز تقدیم هیات رییسه خواهد کرد؛ طرحی که گفته می شود دارای یک ماده واحده است و طبق این طرح دولت موظف است مذاکرات را متوقف کند تا زمانی که امریکایی ها طی بیانیه ای از جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرده و به تهدیدات شان پایان دهند.
گروه اطلاع رسانی**2059**9131



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن