تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798363204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرش قرمز زير پاي براندازان در تهران !


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرش قرمز زير پاي براندازان در تهران !
رفت و آمدهاي بي‌سر و صداي چهره‌هاي مشكوك به تهران زياد شده است؛ سفرهايي كه با ويزا و پوشش‌هاي مختلف انجام مي‌شود و در نهايت هدف مشتركي را دنبال مي‌كنند.
رفت و آمدهاي بي‌سر و صداي چهره‌هاي مشكوك به تهران زياد شده است؛ سفرهايي كه با ويزا و پوشش‌هاي مختلف انجام مي‌شود و در نهايت هدف مشتركي را دنبال مي‌كنند. 
از كشيش و توريست و فعال اقتصادي گرفته تا تحليلگران ارشد مؤسسات فكري و نظري تنها يك هدف را دنبال مي‌كنند؛ تلاش براي «نزديك شدن ايران و امريكا»‌ در عرصه‌هاي مختلف ولي با نيت‌هاي پنهان. در اين ميان و در راه تلاش براي برقراري رابطه ايران و امريكا، گروهي جلوتر از مقامات امريكايي حركت مي‌كنند؛ گروهي كه بيشتر خاصيت دلالي رابطه ميان ايران و امريكا را برعهده دارند. اين جريان در سال‌هاي اخير تلاش‌هاي زيادي براي برقراري رابطه‌اي دوستانه ميان ايران و امريكا انجام داده و در اين راه سعي كرده خود را خيرخواه جامعه ايران و امريكا نشان دهد؛ تلاشي كه در ابتداي فعاليت‌هاي اين گروه‌ها توانست برخي را قانع كند ولي در ادامه مشخص شد كه دلالان رابطه ميان ايران و ايالات متحده آنچنان قابل اعتماد نيستند. 
در سال‌هاي اخير چهره‌هاي بسياري سعي كرده بودند با استفاده از روابط پنهان و آشكار خود، رابطه و ديالوگي را ميان مسئولان ايران و امريكا ايجاد كنند. يكي از راهكارهاي اين جريان در سال‌هاي گذشته استفاده از ظرفيت نخبگان و چهره‌هايي بود كه ضمن داشتن روحيه لازم براي حضور در جريان طرفدار رابطه با امريكا، در برخي مراكز قدرت نيز صاحب نفوذ باشند. 
اين جريان در كنار جذب چهره‌هاي داراي نفوذ در ايران هدف ديگري را نيز دنبال مي‌كند؛ ‌جذب چهره‌هايي براي كادرسازي در جهت اهداف پنهان ايالات متحده امريكا، اهدافي كه نه‌تنها در برقراري رابطه با ايران محدود نمي‌شود بلكه وارد حوزه‌هايي نظير براندازي نرم عليه جمهوري اسلامي ايران نيز خواهد شد. چندي پيش يكي از روزنامه‌هاي كشور از طرح جديد امريكا براي نزديك شدن به ايران خبر داد؛ پروژه‌اي كه اين‌بار قرار است از سوي يك جوان نفوذي به اجرا گذاشته شود. اين روزنامه در گزارشي با عنوان «پروژه پل» ‌از برنامه جديد دولت امريكا براي وارد كردن برخي چهره‌هاي به ظاهر علمي و فرهنگي به ايران در جهت محقق ساختن اهداف براندازانه خود با ظاهر تلاش براي نزديكي رابطه ايران و امريكا توسط نهادي به اسم «YGL» پرده برداشت.  حالا در سايه بي‌توجهي برخي نهادهاي مسئول، اعضاي گروه موسوم به رهبران جوان جهان «YGL» كه در ظاهر وظيفه بهبود رابطه ميان ايران و امريكا را برعهده دارند قرار است تا چند روز آينده(25 ارديبهشت) وارد ايران بشوند و همايش‌هايي را در تهران و اصفهان برگزار كنند. 
برخي منابع خبري ديروز برنامه و جزئيات سفر اين گروه را به تهران فاش كردند؛ برنامه‌هايي كه نشان مي‌دهد برنامه‌ريزي گسترده‌اي براي حضور بدون دردسر اين شبكه در كشورمان تدارك‌ديده شده است.  يكي از سايت‌هاي خبري در گزارش خود فاش كرد كه اين گروه قرار است در زمان حضور خود در تهران در همايشي با همكاري مركز مطالعات وزارت امور خارجه و سخنراني چهره‌هايي نظير هاديان و چگيني شركت كنند. به گفته اين سايت اعضاي «YGL» قرار است در مدت حضور خود در ايران در كنفرانس‌هايي به دعوت سفارت‌هاي سوئيس و اسپانيا شركت كنند و همچنين با تجار و شخصيت‌هاي علمي و فرهنگي نيز ديدارهايي داشته باشند. چهره‌هاي نزديك به اين گروه ديروز نيز سعي داشتند در دانشكده  مديريت دانشگاه تهران پيش‌همايشي را براي افرادي كه قرار است در كنفرانس برلين اين گروه شركت كنند، برگزار نمايند. نكته قابل توجه اين است كه اسپانسر مالي اين گروه خانواده نمازي از نزديكان به لابي ناياك در ايران است؛ اسپانسري كه پيش از اين نيز نام وي به عنوان يكي از سرپل‌هاي پروژه «NED» در ايران مطرح بود. بنابر اين گزارش، با كنار هم قرار دادن پازل‌هاي اين جريان در كنار يكديگر مي‌توان به شبكه‌اي نه‌چندان پيچيده از چهره‌ها و محافل به ظاهر مطالعاتي رسيد كه در راستاي تحقق اهداف دلالان رابطه ميان ايران و امريكا حركت مي‌كنند.




منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن