تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798174446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سورپلاس، ایده سورپرایز تولد همسر،بهترین مدل مانتو و لباس مجلسی


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا به این فکر کرده اید که امسال تولد همسر خود را چگونه برگزار نمایید؟ آیا می دانید که چه هدایایی برای او تهیه کنید؟ آیا در تمام سال های گذشته برنامه ریزی داشته اید و یا اینکه بدون برنامه ریزی اقدام به برگزاری جشن کرده اید؟



برنامه ریزی برای روزهای تولد می تواند واقعا سخت باشد، اما شگفتی ها هر تولد را سرگرم کننده و جالب می کنند. بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه همسر خود را در روز تولد با چیزی که دوستش دارد و برایش عزیز خواهد بود متعجب کنید.

     

 

ایده های جذاب برای تولد همسر

 

بادکنک هایی از عکس های نوستالژی

 

این یکی از موثرترین ایده هایی خواهد بود که به راحتی قابل انجام است. تنها آنچه که شما نیاز دارید تعداد زیادی بادکنک با رنگ های متنوع و طیف وسیعی از عکس ها است.

می توانید این عکس ها را از آلبوم خاطرات مشترک خود تهیه کرده و یا با مراجعه به حساب شبکه های اجتماعی، آن ها را دانلود نمایید. برای آنکه بتوانید فضای جذاب تری ایجاد نمایید، نوشتن چند خط از خاطره انگیزترین جملاتی است که با آن ها خاطره های مشترک جذاب دارید. یکی از ایده های جذاب سفارش بهترین مدل مانتو از مزون مورد علاقه ایشان هست.

 

 

اتاق را مرتب کنید و آن را با این بالن های هلیومی و عکس های زیر هر بالون تزئین نمایید. هنگامی که همسر شما در انتهای اتاق پذیرایی وارد فضا می شود، شگفت زده خواهد شد. بدون تردید این دکوراسیون می تواند بسیار خاطره انگیز و جذاب شود.

 

ارسال هدایای غافلگیرکننده از طریق افراد شخص ثالث

 

این ایده به برنامه ریزی و تلاش های زیادی نیاز دارد. اما نتیجه آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود. شما می توانید با ارسال هدایای مختلف به همسر خود از سوی شخص ثالث، روز او را بسازید.

البته برای رسیدن به این منظور، می بایست برنامه او را به خوبی بدانید. برای کسب این اطلاعات، باید به گونه ای عمل کنید که او هیچ شکی نکند.

برای انجام این کار می توانید از یک کودک یا شخص سوم دیگری کمک بگیرید. وقتی همسرتان کمترین انتظاری نداشت، می توانید از فرد مورد نظرتان بخواهید تا هدیه را به او برساند. این کار می تواند جندین بار در طول روز انجام شود. در آخر می توانید تزیین کیک را انجام داده و کیک جذاب تهیه شده را به همراه یک یک یادداشت عاشقانه برای او ارسال کنید و به شیوه ای متفاوت تولد او را تبریک بگویید.

 

 

جشنی با گردهم آوردن دوستان قدیمی برگزار نمایید

 

گردهمایی با دوستان قدیمی همیشه می تواند تاثیری ماندگار داشته باشد. مطمئن باشید این ایده فوق العاده می تواند جذابیتی به یادماندنی برای همسرتان ایجاد نماید.

تنها مشکل این ایده این است که همه دوستان شما باید همزمان وقت آزاد داشته باشند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید و همه آن ها را جمع کنید، یک جشن تولد شگفت انگیز برگزار خواهید کرد.

 

یک سفر طولانی جاده ای

 

 برای اجرایی کردن این ایده، به چشم های همسرتان و وقت او نگاهی بیندازید. اگر او توان رویارویی با اتفاقات غیر منتظره را دارد، می توانید یک سفر جاده ای طولانی به مقصدی که او دوست دارد را ترتیب دهید.

سعی کنید هیچ نکته ای را از قلم نیندازید و برنامه ای حرفه ای ترتیب دهید.

 

وانمود به فراموش کردن تولد او

 

 شما باید واقعا در تظاهر یا وانمود کردن مهارت داشته باشید تا این ایده را مخفی نگه دارید. وانمود کنید که تولد او را فراموش کرده اید و به انجام کارهای روزمره بپردازید که هر روز انجام می دهید.

سپس با یک غافلگیری بزرگ با هدیه یا برگزاری مهمانی در فضای آزاد یا خانه، او را سورپرایز کنید. البته حتما به ساعات کاری او توجه نمایید. شما می توانید با هرکسی که با کمال میل دوست دارد در این مهمانی شرکت کند، تماس بگیرید و به آن ها بگویید که شما را همراهی کند.

 

سخن پایانی

 

پوشیدن یک لباس مجلسی زیبا و برگزاری جشن های معمول هم جذابیت خاص خود را دارد. اما اگر می خواهید شگفتی ایجاد کرده و کمی سورپرایز چاشنی این جشن نمایید، از این ایده ها کمک بگیرید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3677]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن