تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798107277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید لوازم آرایشی های کپی High copy


واضح آرشیو وب فارسی::

با توجه به وضعیت فعلی کشور و تحریم‌هایی که برای ورود محصولات به کشور وجود دارد، امکان خرید همه محصولات اصل میسر نیست. در حقیقت اگر محصول اورجینالی هم وارد کشور شود، برای خرید آن باید هزینه‌ی گزافی بپردازید، اما واقعا محصول اصل با قیمت بسیار بالا، ارزش هزینه‌ای که برایش می‌شود را دارد؟ لوازم آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بسیاری از لوازم آرایشی باکیفیت و اورجینال وارد کشور نمی‌شوند در نتیجه برای رفع این مشکل چه کاری می‌توان انجام داد؟ کشورهایی از جمله چین، تایلند، هند و برخی از کشور‌های عربی، کپی محصولات اصل را تولید می‌کنند. آنچه که اهمیت دارد تشخیص کیفیت محصولات کپی است. برند‌های معروفی همچون هدی بیوتی Huda Beauty، مکMAC ، گاش Gosh و دوسه Doucce از برندهایی هستند که قیمت بسیار بالایی دارند؛ به همین علت از این برند‌ها نمونه‌های کپی بسیاری با کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. از بین کیفیت‌‌های متفاوت کپی این برند‌ها برخی از محصولات تحت عنوان های کپیHigh copy  معرفی می‌شوند به این معنا که مواد اولیه لوازم آرایشی های‌ کپی به نمونه اورجینال آن محصول، بسیار نزدیک بوده و بسته‌بندی مشابه دارد. در این مطلب سعی داریم شما را با های کپی این محصولات آشنا کنیم.

لوازم آرایشی هدی بیوتی Huda Beauty های کپی

برند هدی بیوتی دارای لوازم آرایشی متفاوتی است. لوازم آرایشی هدی بیوتی Huda Beauty های کپی شامل ریمل مشکی و رنگی، خط چشم، لاک‌های کرومی، اکلیلی و شنی، کرم پودر و پنکک و... است که از معروف‌ترین لوازم آرایشی هدی بیوتی می‌توان به پالت‌های سایه چشم هدی بیوتی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و رژ لب‌های جامد و مایع این برند اشاره کرد. آنچه که برای توضیح بیشتر در این مطلب در نظر گرفته‌ایم کرم پودر هدی بیوتی است.



کرم پودر هدی بیوتی های کپی

کرم پودر هدی بیوتی های کپی، حاوی روغن آرگان بوده که باعث نرمی و لطافت پوست شما می‌شود. کرم پودر هدی بیوتی High copy، پوششی یکنواخت روی پوست صورت شما ایجاد کرده و از تعرق پوست و براق شدن آن جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کرم پودرHuda Beauty ماندگاری آن روی پوست به مدت 8 ساعت و کنترل چربی آن است.

لوازم آرایشی مک MAC های کپی

از دیگر برند‌های معروف و با کیفیت لوازم آرایشی، برند مک می‌باشد. لوازم آرایشی مکMAC  بسیار باکیفیت بوده و های کپی این لوازم آرایشی نیز از این کیفیت برخوردار هستند و بسته‌بندی مشابهی با اورجینال آن‌ها دارند. لوازم آرایشی مکMAC  ، شامل انواع پالت‌های سایه، پرایمر و فیکساتور، رژلب‌های جامد، مایع، انواع خط چشم، ست کامل لوازم آرایشی مک و ... می‌باشد که در این مطلب قصد داریم شما را با کرم پودر مک های کپی و ویژگی‌های آن آشنا کنیم.

کرم‌ پودر مک MAC  های کپی

 کرم پودر مک های کپی، دارای 15 SPF بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌ی فرابنفش آفتاب محافظت می‌کند. استفاده از کرم پودر مک ‌های کپی، جلوه ای زیبا و مات به صورت شما ‌می‌بخشد. کرم پودر مک آبرسان بوده واز قدرت پوشش‌دهی بالایی برخوردار است همچنین کرم پودر  MACبرای انواع پوست قابل استفاده می‌باشد.



لوازم آرایشی دوسه Doucce

برند دوسه Doucce یک برند آمریکایی بوده و اصل آن وارد کشور نمی‌شود اما های‌ کپی محصولات آن با کیفیت بسیار عالی و قیمت‌های مناسب در بازار ایران وجود دارند. لوازم آرایشی دوسه شامل انواع کرم‌ پودر، خط چشم، ریمل، پنکک و ... می‌باشد که در این مطلب کرم پودر دوسه را معرفی خواهیم کرد.

کرم پودر دوسه Doucce های کپی

کرم پودر کانسیلر دار دوسه Doucce، دوکاره بوده و دارای کانسیلر می‌باشد؛ به همین دلیل بسیار مناسب گریم می‌باشد. کرم پودر دوکاره دوسه پوشانندگی بالایی داشته و پوششی کاملا یکنواخت روی صورت شما ایجاد می‌کند. همچنین کانسیلر موجود در کرم پودر دوسه باعث محبوبیت آن شده است چرا که هرگونه لکه و جای جوشی را پوشانده و سیاهی‌های دور چشم را ناپدید می‌کند.

لوازم آرایشی گاش  Gosh

لوازم آرایشی گاش Gosh، دارای محصولاتی چون کرم پودر و پنکک، انواع ریمل، فیکساتور، مداد لب، ریمل ابرو و ... می‌باشد که همگی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. از جمله لوازم آرایشی های کپی گاش، کرم پودر گاش است که ویژگی‌های این کرم پودر را در این مطلب برای شما برخواهیم شمرد.

کرم پودر گاش Gosh های کپی

کرم پودر گاش های کپی، دارای SPF 10 بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌ی فرابنفش آفتاب محافظت می‌کند. کرم پودر گاش بسیار با کیفیت بوده و پوششی یکنواخت روی پوست صورت شما ایجاد می‌کند. کرم پودر های کپی گاش 24 ساعته بوده و به دلیل وجود گلیسرین رطوبت پوست را حفظ کرده و بعد از گذشت چندین ساعت، سنگینی روی پوست خود حس نخواهید کرد.



قیمت لوازم آرایشی های کپی

لوازم آرایشی های کپی نسبت به محصول اصل، قیمت بسیار پایین‌تر، حتی حدود 10% محصول اصلی داشته اما به دلیل با کیفیت بودن، قیمت بالاتری نسبت به کپی‌های دیگر دارند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی پیراکده لوازم آرایشی های کپی را مشاهده کرده، از قیمت لوازم آرایشی های کپی مطلع شوید و آن ‌ها را خریداری نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1965]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن