محبوبترینها
قیمت دیگ بخار و تولیدکننده اصلی دیگ بخار
معروفترین هدیه و سوغاتی یزد مشخص شد!
آشنایی با انواع دوربین مداربسته ضد آب
پرداخت اینترنتی قبوض ساختمان (پرداخت قبض گاز، برق و آب)
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1798185348
نقد و بررسی LawBreakers
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
نقد و بررسی LawBreakers "به قلم علی رجبی" با خیزش خیل عظیم بازیهای آنلاین، یکی از دغدغه بازیکنان امروزی، انتخاب بازی آنلاین مناسب و وقت گذاشتن پای آن است. این مسئله در بازی های شوتر بیش از دیگر ژانرها رخ میدهد، که از بین دهها انتخاب مثل Battlefield و Call of Duty و Overwatch و غیره کدام بهتر است؟ طراح نامی عرصه بازی، "کلیف بلزینسکی" که خیلیها وی را با مجموعههای مشهورش مثل Gears of War و یا Unreal Tournament میشناسند، تصمیم به محک زدن خود و ساخت یک بازی تمام آنلاین را میگیرد که امروز آن را با نام LawBreakers میشناسیم. اما سوال اینجاست که آیا LawBreakers توانسته اعتبار سازندهاش را حفظ کند یا نه؟ وقتی میگوییم "شوتر آنلاین"، سریعا در ذهن خود یک نقشه بزرگ با کلی مانع، میانبر و یک سری Booster را تشکیل میدهیم. بعد از آن از خود میپرسیم که خب برفرض که زیباترین نقشه دنیا رو ساختیم، حال چه محرکی است که بتواند نهایت پتانسیل این محیط را نشان دهد؟ سلاحها و قابلیتهایی که بازیکنان در اختیار دارند. مسئلهای که LawBreakers به خوبی از عهدهاش برمیآید، یعنی قرار دادن دستهای از مهمات جنگی متنوع و قابلیتهای منحصر بفرد میان 9 کلاس که به 18 شخصیت تقسیم میشوند. و از آن بهتر، این است که هر یک از این کلاسها، طوری "بالانس" شدهاند که حتی بعد از صدها ساعت بازی، متوجه میشوید که در شرایط برابر هیچ یک از آنها بر دیگری سلطه ندارد و تنها به استعداد بازیکن است که یک شخصیت چطور رفتار کند. از شخصیتهای آسانتر برای تازه کارها، تا سختترین آنان که طالب مهارت بسیار است، هیچ یک "Overpowered" نیستند و این نشان دهنده فکر شده بودن طراحی آنهاست.
مثلا کلاس Vanguard را در نظر میگیریم، این شخصیت از همان ابتدا یک سلاح رگبار را در دست دارد، اما از داشتن سلاح ثانویه محروم است. مقاومت بالایش باعث میشود سخت بتوان اورا از پای درآورد، اما کمبود سرعت در حرکت و پرش، عملا وی را در Modeهایی که خواستار سرعت بیشتر هستند بیاستفاده میکند. بازی از شما میخواهد که بتوانید بهینهسازی کنید، اینکه بدانید کجا، کدام یک را باید انتخاب کنید و چگونه به بازی کردن بپردازید که خود مسئله سرگرم کننده ایست، همچنین شما میتوانید در حین بازی شخصیت خود را تعویض کنید که دستتان را در ساخت استراتژی های جدید باز نگه میدارد. LawBreakers برخلاف یک سری از عناوین هم سبک خود، شوتری نیست که به شما آیتمهای بوستکننده بدهد، هرآنچه برای برد نیاز دارید درون بازی نهفته است، برای مثال عادت کردن به محیطهای جاذبه صفر خود مهارتی است ستودنی! شاید ساده بنظر برسد ولی زمانی که حرارت مبارزه شعلهور میشود، رعایت تعادل حین پرواز و شلیک کردن، کار بسیار سختی است، بخصوص وقتی 2 نفر همزمان شما را دنبال میکنند و میخواهند شما را تکه تکه کنند!. بیشتر چالش بازی، به قضاوت شما حین جنگ برمیگردد، همانطور که اشاره شد آنچه برای برد نیاز است به شما داده میشود که همان شخصیت مورد استفادهتان میباشد، مهم این است که چطور برنامه میریزید، چه زمانی حمله میکنید و چه زمان عقب نشینی. LawBreakers به شما آسان نمیگیرد، اولین قانون بازی.
یکی از ایرادات ریز بازی، طراحی نهچندان متعارف نقشههاست. درحالی که شاید محیطها و اتمسفر آنها جالب بنظر برسند، چیزی که بازیکنان را معذب میکند طراحی بد موانع است، بطوری که احساس میکنید درون یک هزارپیچ قرار گرفتهاید و به یاد داشتن تمامی موانع حین مبارزه چیزی است که با دو یا سه بار تکرار کردن آن محیط امکانپذیر نیست، بخصوص وقتی پای یک سری مکان مخصوص پرکردن دوباره نواز خون درمیان باشد. هرچند بعد از آنکه انهارا یاد بگیرید لذت بازی دوچندان میشود، به ویژه در رویارویی با حالاتی که نیازمنده کمی چابکی و فکر است. حالات یا Modeهای موجود در بازی به 4 قسمت تقسیم میشوند: Overcharge: حالتی شبیه به مود معروف Capture the flag، در این بخش شما بایستی یک باتری را از وسط نقشه به سلطه درآورید، آن را به مرکز خود برده و تا 100% شدن شارژش صبر کنید. بعد از این، 20 ثانیه دیگر باید از آن دفاع کرده تا 1 امتیاز بدست آورید. دشمنان شما میتوانند باتری را بدزدند و در این صورت، شارژ قبلی صفر نخواهد شد. (که کمی آزاردهنده است) Uplink: همچون Overcharge تنها با این تقاوت که باتری با یک دیش عوض میشود و میزان پر شدن آن به زمان دفاع تیم بستگی دارد. Turf War: حالتی مانند Capture the point، در این بخش نقشه بازی چندین نقطه خاص را مشخص میکند و تیمها باید تا حد ممکن، از طریق بدست آورد سلطه این نقاط امتیاز جمع کنند. شمارش امتیاز بدین صورت است که بصورت نوبتی، 3 نقطه مشخص میشود و بعد از به اتمام رسیدن زمان موعود آن نوبت، امتیازها به امتیاز کلی تیم اضافه میشود. Blitzball: در این بخش، توپی وسط نقشه قرار داده میشود و بازیکنان باید در بدست آوردن آن و رساندنش به پایگاه حریف، با یکدیگر به مبارزه بپردازند. کشتن حامل توپ باعث افتادن آن میشود و هرکسی میتواند آن را بردارد. تیمی که زودتر به ماکسیموم امتیازها برسد برنده میشود.
بازی از حالات متنوعی بهره میبرد، هرچند بعضی از آنها ایرادات ریز و درشت خود را دارند، اما بطور کلی تلاش برای از بین بردن حس تکرار و یکنواختی، بی ثمره نبوده و تنوع تا حد لازم رعایت میشود. بحث تنوع شد، بهتر است به یکی از مسائل مهم بپردازیم، و آن هم قیاس این بازی با عناوینی که نزدیکی بسیار به آن دارند، میباشد. خب یکی از تفاوت های اساسی یا بهتر است بگویم، برتری های Overwatch، از رقبای اصلی میدان، در مقابل LawBreakers چیست؟ درست است که ساخته کلیف، از نظم و تعادل بیشتری بهره میبرد، اما اگر بخواهیم به شخصیتها از دید تنوع نگاه کنیم، مسلم است که برنده میدان ساخته بلیزارد میباشد. مسئله اینجاست که با یک نگاه میتوان فهمید LawBreakers تنها از 9 شخصیت بهره میبرد، اینکه بگوییم 18 شخصیت وجود دارد و این یعنی زیاد، توهمی بیش نیست زیرا تفاوت آنها دو به دو تنها در ظاهرشان میباشد و بس. من باقی موارد، حتی برخی از آیتمهای تزئینی، یکسان است. (بگذریم از این هم بازی که دارای شخصیتپردازی بالقوه و یا پلات ریزی هم برخلاف Overwatch نیست!) اوه و صحبت از آیتم تزئینی شد، آیتم های کازمتیک هم در بازی حضور دارند و با ارتقای سطح، به شما Boxی داده میشود که در آن 4 آیتم قرار دارد، اعم از Skin، استیکر و غیره. و بعد از آن، نوبت به طراحی عجیب شخصیتها میرسد. در سمتی، عده اندکی طراحی جالب و زیبا داریم مثل طراحی کلاس Gunslinger و یا Assassin. در سمت دیگر طراحی نه چندان تو دل برو اکثر کلاس های باقی مانده که خب، شاید با خود بگویید طراحی چه فرقی دارد، اما واقعیت این است که برای همه ما ظاهر اشخاصی که با آنها به بازی میپردازیم مهم است و ایرادی که LawBreakers در این بخش دارد را نمیتوان نادیده گرفت. بازی از سطح گرافیکی بالایی برخوردار است و به لطف موتور گرافیکی Unreal Engine 4 و البته پورت کاملا مناسبش، از لحاظ فنی با هیچ مشکلی روبهرو نیستیم. سرورهای بازی نیز بسیار مناسب هستند و حتی با اینترنت کشور عزیزمان هم میتوانیم پینگ زیر 140 داشته باشیم!
نکات مثبت: گیمپلی چالشبرانگیز و حرفهای پورت فوقالعاده خوب و سرورهای مناسب تنوع کافی در گیمپلی نکات منفی: نبود تنوع کافی در شخصیتها وجود ایرادات ریز در بخش های Uplink و Overcharge طراحی عجیب و نامتعارف شخصیتها و نقشههای بازی سخن آخر در نهایت، آخرین ساخته بلزینسکی را باید یک شوتر مناسب برای گیمرهای حرفهای، اما ناقص دانست. این عنوان مخاطب خاص خودش را دارد، شاید خیلیِها نتوانند از تجربهاش لذت ببرند، اما مطمئنا بازیکنانی که شوتر های قدیمی مثل Unreal را تجربه کردهاند، از گیمپلی سنگین و چالش برانگیز بازی راضی خواهند بود. Verdict In overall, Bleszinski’s latest game is hardcore but imperfect shooter. It may not be welcomed by everyone, but for those who played games like Unreal Tournament and have experienced the hardcore feeling, given by Bleszinski"s creations, will completely enjoy the heavy and challenging gameplay of LawBreakers. Score: 8.5 - PC Version
23 شهريور 1396
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]
صفحات پیشنهادی
برگزاری نشست نقد و بررسی «انتهای خیابان پاستور» در خانه هنرمندان
برگزاری نشست نقد و بررسی انتهای خیابان پاستور در خانه هنرمندان محسن خانجهانی این مستند بعدها جنبه تحقیقی پیدا میکند جعفر محمدی برای ثبت مقطعی از تاریخ کشور تلاش کردیم نشست نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور ساخته محسن خانجهانی و جعفر محمدی روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه درنقد و بررسی ویدئویی Farpoint
Farpoint یکی از عناوین شوتر PlayStation VR است که در E3 2016 معرفی شد و اواخر اردیبهشت روانه بازار گشت این بازی یکی از معدود عناوین PS VR است که در کنار ارائه گرافیکی جاهطلبانه یک شوتر خوشساخت و نسبتا موفق نیز محسوب میشود براساس نقدهای منتشر شده Farpoinنقد و بررسی Hellblade: Senuas Sacrifice
نقد و بررسی Hellblade Senua s Sacrifice به قلم کسری کریمی اصل Hellblade Senua s Sacrifice در یک کلام بازی کاملا عجیبیست آخرین ساختهی Ninja Theory به مانند غالب اسطورهای که در آن آگاهانه ورود کرده اثری کاملا ساده و در عین حال آزاد و سرشار از جزئیات است آنقدرنقد و بررسی Uncharted: The Lost Legacy
نقد و بررسی Uncharted The Lost Legacy به قلم سینا ربیعی تقریبا غیرممکن است که پیش از شروع Uncharted The Lost Legacy سوالات زیادی در ذهن شما نباشد از اینکه آیا اولین آنچارتدِ بدون نیتن دریک میتواند با طرفدارانش ارتباط برقرار کند آیا یک سال بعد از نسخه چهارمنقد و بررسی Reservoir Dogs: Bloody Days
نقد و بررسی Reservoir Dogs Bloody Days به قلم احسان عباسی نسب 25 سال پیش بود که شش مجرم با نامهای مستعار آقای قهوهای آقای نارنجی آقای آبی آقای صورتی آقای سفید و آقای بلوند در کنار هم جمع شدند و در اثری به کارگردانی کوئنتین تارانتینو یکی از به«خرده روایت های یک فرمانده از جنگ» نقد و بررسی میشود
خرده روایت های یک فرمانده از جنگ نقد و بررسی میشود شناسهٔ خبر 3962498 - چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹ ۲۶ فرهنگ > کتاب jwplayer display inline-block; مجموعه داستان خرده روایتهای یک فرمانده از جنگ نوشته آذر خزاعی سرچشمه روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در محفل ادبی انس نقد و بنمایش و نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور در شیراز
نمایش و نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور در شیراز مستند انتهای خیابان پاستور با حضور عوامل در شیراز نمایش و نقد و بررسی می شود عصرایران - نشست نقد و بررسی مستند انتهای خیابان پاستور به کارگردانی مشترک محسن خانجهانی و جعفر محمدی در شیراز برگزار میشود مستند انتهای خینقد و بررسی Agents of Mayhem
نقد و بررسی Agents of Mayhem به قلم حامد زاهدی داستان از کجا شروع شد در سال 2014 استودیو Volition از سوی بازیکنان و مشوقان خود در شهر شمپین واقع در ایالت ایلینوی موفق به جمعآوری 200 هزار دلار کمکهای مردمی شد حال شرایط مهیا بود که استودیو نام برده شده دست به«صدایی که شنیده نشد» نقد و بررسی میشود
صدایی که شنیده نشد نقد و بررسی میشود شناسهٔ خبر 3962739 - چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲ ۰۰ فرهنگ > کتاب jwplayer display inline-block; کتاب صدایی که شنیده نشد اثر عباس عبدی و محسن گودرزی روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار میگیردنقد و بررسی Tacoma
نقد و بررسی Tacoma به قلم سیدمحمدرضا مجاب Walking Simulator یا شبیهساز راه رفتن لقبیست که به برخی از بازیهای ویدئویی بیشتر از روی طعنه داده میشود شبیهسازهای راه رفتن عناوینی هستند که مبنای آنان گشتوگذار در محیط و این طرف و-
علم و فناوری
پربازدیدترینها