تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798218867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام خطای This App Can’t Run On Your PC در ویندوز 10 را رفع کنید


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



ویندوز 10,خطاهای ویندوز 10,خطایابی ویندوز 10
 
فیلتر صفحه هوشمند (SmartScreen Filter) در ویندوز 10 از شما در برابر اپلیکیشن‌هایی که سازنده آنها از سوی مایکروسافت تایید نشده است محافظت می کند، اما در صورتی که از امنیت نرم افزار مورد نظر اطلاع داشته باشید می توانید به سادگی این پیام را ببندید.   در حالت کلی اکثر پیغام‌هایی که از طرف فیلتر صفحه هوشمند نمایش داده می‌شوند مربوط به سطح دسترسی هستند و پس از ورود شما به حساب اصلی ویندوز از بین می‌روند. اما مشکل اصلی هنگامی پیدا می‌شود که با پیام This App Can’t Run On Your PC از سوی این فیلتر مواجه شوید. در این پیغام تنها به شما پیشنهاد می‌شود که با سازنده اپلیکیشن تماس بگیرید و هیچ راه دیگری برای اجرای نرم افزار مورد نظر وجود ندارد. این پیغام ممکن است حتی برای اپلیکیشن‌هایی که پیش از این بدون مشکل اجرا می‌شدند نمایش داده شود. در ادامه روش حل پیام خطای This App Can’t Run On Your PC را مشاهده می‌کنید.

This App Can’t Run On Your PC
ویندوز 10,خطاهای ویندوز 10,خطایابی ویندوز 10
  این پیام خطا معمولا به دلیل مطابقت نداشتن نسخه ویندوز 10 و اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. البته این پیغام هنگامی که یکی از کاربران حساب‌های غیراصلی کامپیوتر درخواست اجرای نرم افزاری با “اجازه دسترسی زیاد” داشته باشد نیز ظاهر می‌شود. این پیام خطا در هنگام نصب اپلیکیشن‌ها نمایش داده می شود، به این ترتیب در صورتی که یک نرم افزار را به طور کامل روی کامپیوتر سوار کرده باشید امکان برخورد با این پیام را نخواهید داشت. برای حل این مشکل چند راه وجود دارد:   از اکانت ادمین استفاده کنید
هنگامی که با این پیام خطا مواجه شوید امکان دسترسی به حساب ادمین را نخواهید داشت. در صورتی که از یکی از حساب‌های مهمان و غیراصلی کامپیوتر استفاده می‌کنید از آنها خارج شده و با استفاده از حساب کاربری ادمین وارد ویندوز شوید. اگر هنوز هنگام نصب اپلیکیشن با این پیام مواجه می‌شوید راه بعدی را امتحان کنید.

نسخه 32 بیت یا 64 بیت
در صورتی که از نسخه 32 بیتی ویندوز استفاده می‌کنید اما قصد دارید تا اپلیکیشنی 64 بیتی را نصب کنید با این پیام مواجه می‌شوید. همچنین در حالتی که کاربر نسخه 64 بیتی ویندوز باشید و اپلیکیشن شما 32 بیتی باشد این احتمال وجود دارد که پیام خطای This App Can’t Run On Your PC نمایش داده شود. در اینصورت تنها راه شما برای نصب این اپلیکیشن استفاده از نسخه یکسان با ویندوز است.

صفحه‌هوشمند را غیرفعال کنید
اگر هر دو نکته بالا را بررسی کرده‌اید اما هنوز با این پیام مواجه می‌شوید شاید بهتر باشد تا فیلتر صفحه هوشمند را به کل غیرفعال کنید.

برای اینکار وارد کنترل پنل (Control Panel) شده و روی آیکون سیستم (System) کلیک کنید. از پنجره باز شده وارد امنیت (Security) و سپس امنیت و نگهداری (Security and Maintenance) شوید. در پنجره جدیدی که باز شده گزینه صفحه هوشمند ویندوز (Windows SmartScreen) را پیدا کرده و روی تغییر تنظیمات (Change Settings) که زیر آن قرار دارد کلیک کنید.  
ویندوز 10,خطاهای ویندوز 10,خطایابی ویندوز 10
 
در صفحه تنظیمات گزینه Don’t do anything (turn off Windows SmartScreen) را انتخاب کنید.  
ویندوز 10,خطاهای ویندوز 10,خطایابی ویندوز 10

حالا دوباره با استفاده از اکانت ادمین خود اپلیکیشن مورد نظر را نصب کنید، در صورتی که هنوز امکان نصب اپلیکیشن وجود نداشته باشد به احتمال زیاد مشکل اصلی مربوط به نرم افزار است.

در این حالت باید منتظر آپدیت‌های بعدی اپلیکیشن باشید و یا از نرم افزار مشابهی استفاده کنید. در صورتی که مشکل این پیام با خاموش کردن صفحه هوشمند حل شد حتما بعد از نصب اپلیکیشن مورد نظر آن را دوباره فعال کنید. غیرفعال کردن ویژگی‌های امنیتی ویندوز به هیچ وجه کار عاقلانه‌ای نیست.

 منبع:digiro.ir  






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن