تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798176715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌می‌‌خواهند در انتخابات دچار اشتباه محاسباتي شویم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ‌می‌‌خواهند در انتخابات دچار اشتباه محاسباتي شویم
وزير سابق اطلاعات با بيان اينكه دشمنان با دو نوع نفوذ موردي و جرياني، عليه نظام اسلامي برنامه‌ريزي كلاني كرده‌اند، گفت: حوزه‌هاي علميه يكي از اهداف اصلي نفوذ موردي دشمنان هستند.


به گزارش رسا، حجت‌الاسلام حيدر مصلحي، روز گذشته در همايش بصيرتي طلاب و روحانيان استان خراسان شمالي كه با عنوان «حوزه ولايي، حوزه انقلابي» در محل مصلاي امام خميني (ره) بجنورد برگزار شد، بر تلاش براي تحقق كامل آرمان‌هاي انقلاب و نظام اسلامي تأكيد كرد.
وي افزود: امام خميني(ره) انقلاب اسلامي را با سه هدف ايجاد نظام اسلامي، بيداري جهان اسلام و زمينه‌سازي ظهور حضرت مهدي(عج) بنا كرد كه اين سه هدف از ابتداي انقلاب تاكنون در حال پيگيري و اجرا بوده و همه جهانيان شاهد به ثمر رسيدن اين سه هدف عمده تأسيس نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده‌اند. مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اضافه كرد: در طول 38 سالي كه از تأسيس انقلاب اسلامي مي‌گذرد، دشمن از هيچ تلاشي براي براندازي اين نظام دريغ نكرده و با طراحي‌هاي سنگين و بين‌المللي در پي از بين بردن اين نظام مقدس بوده است اما از اعترافاتي كه دشمنان خود به زبان آورده‌اند روشن مي‌شود كه آنها تاكنون به هيچ‌يك از اهداف خود نرسيده‌اند.

مصلحي خاطرنشان كرد: به گفته يكي از سران كشور عربستان، در طول دوران جنگ هشت‌ساله مبلغ 70 ميليارد دلار از سوي كشورهاي حاشيه خليج‌فارس به صدام و حزب بعث كمك شده بود كه 40 ميليارد دلار آن از سوي آل سعود تأمين شده بود اما با وجود اين باز هم در برابر ملت و نظام اسلامي شكست خوردند. وي تصريح كرد: همچنين در طول هشت سال دفاع مقدس كشورهاي اروپايي و امريكايي كمك‌هاي شايان و قابل‌توجهي به حزب بعث كردند اما به فضل الهي و امداد غيبي پروردگار كشورمان در اين امتحان سخت سربلند شد و به پيروزي رسيد. وي اضافه كرد: ايران اسلامي در برابر توطئه‌هاي دشمنان سر خم نكرده و حتي انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي خود را به اقصي نقاط دنيا صادر كرده است؛ به‌گونه‌اي كه امروز مي‌بينيم كتاب‌هاي نهضت امام حسين(ع) در كشورهاي اروپا و امريكا با حجم بسيار گسترده‌اي در حال خريد و فروش است كه اين موضوع نويد تشكيل تمدن بزرگ اسلامي در سرتاسر جهان را مي‌دهد. وزير سابق اطلاعات افزود: سازمان سياي امريكا در گزارشي بيان كرده كه همايش و راهپيمايي روز اربعين حسيني و حركت مسلمانان به سمت حرم امام حسين (ع) داراي انسجام بي‌نظيري بوده و اين انسجام بين‌المللي براي امريكا يك تهديد بسيار بزرگ محسوب مي‌شود.

وزير سابق اطلاعات در ادامه با بيان اينكه دشمن در برابر اين موفقيت‌هاي نظام اسلامي بيكار ننشسته و همچنان به دشمني خود ادامه مي‌دهد، اظهار كرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامي با دو نوع نفوذ موردي و جرياني، عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي برنامه‌ريزي‌هاي كلاني كرده‌اند. مصلحي با اشاره به اينكه قرار گرفتن افراد نفوذي در كنار مسئولان ارشد و نيروهاي تأثيرگذار در كشور و نظام از مصاديق نفوذ موردي دشمنان است، تصريح كرد: حوزه‌هاي علميه يكي از اهداف اصلي نفوذ موردي دشمنان است.  وي ادامه داد: در زمينه نفوذ جرياني هم دشمنان با اقداماتي نظير تهديد و ايجاد ترس، سياه‌نمايي، زيبا جلوه دادن عملكرد نادرست برخي افراد، دروغ‌پراكني، شايعه‌سازي و دادن وعده‌هاي كذب در مورد برجام و لغو تحريم‌ها سعي در دستيابي به اهداف شوم خود در كشور دارند. مصلحي افزود: دشمنان سعي دارند با اين‌گونه اقدامات مردم، نخبگان و مسئولان كشور را در انتخابات به اشتباه محاسباتي انداخته و از اين طريق نظام و انقلاب اسلامي را دچار تهديد و خطر كنند. وي تصريح كرد: ملت ما در انتخابات به دنبال فردي هستند كه بتواند مشكلات اقتصادي، بيكاري و معيشت مردم را حل كند اما دشمنان با مطرح كردن مواردي چون وجود گزينه‌ نظامي روي ميز، مردم را دچار ترس و واهمه مي‌كند و اين موضوع سبب مي‌شود تا آنها در انتخابات به سمت گزينه‌اي هدايت شوند كه جنگ روي ندهد؛ در حالي كه اين يك اشتباه محاسباتي است.





تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن