تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817421399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای انتخابات ۹۶ طراحی فتنه کرده اند/ می گویند باید در سال 96 طبقه متوسط به پایین جامعه را به کف خیابان بکشانیم/ دشمن با طراحی های خود می خواهد کاری کند که ما فرد منتخب را در انتخابات به اشتباه انتخاب کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


وزیر سابق اطلاعات:
برای انتخابات ۹۶ طراحی فتنه کرده اند/ می گویند باید در سال 96 طبقه متوسط به پایین جامعه را به کف خیابان بکشانیم/ دشمن با طراحی های خود می خواهد کاری کند که ما فرد منتخب را در انتخابات به اشتباه انتخاب کنیم
مصلحی می گوید: یکی از مباحثی که دشمنان در بررسی های شان به آن رسیده اند و توسط جاسوسان شان آن را پیگیری می کنند، رفع نقایص شان در جریان فتنه 88 است. این گونه می گویند که باید در سال 96 طبقه متوسط به پایین جامعه را به کف خیابان بکشانیم چرا که در سال 88 طبقه متوسط به بالا در وسط میدان بودند.
روز نو : مصلحی می گوید: یکی از مباحثی که دشمنان در بررسی های شان به آن رسیده اند و توسط جاسوسان شان آن را پیگیری می کنند، رفع نقایص شان در جریان فتنه 88 است. این گونه می گویند که باید در سال 96 طبقه متوسط به پایین جامعه را به کف خیابان بکشانیم چرا که در سال 88 طبقه متوسط به بالا در وسط میدان بودند.

 
وزیر سابق اطلاعات می گوید: دشمن برای انتخابات سال آینده ایران طراحی سنگینی در جهت ایجاد فتنه کرده اند.
 
به گزارش روز نو، حجت الاسلام حیدر مصلحی در مراسم بزرگداشت شصت و یکمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی که در محل تالار قدس بارگاه منور رضوی برگزار شد، گفت: دشمن در حال برنامه ریزی برای فتنه در سال آینده است.
 
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: یکی از رویکردهای دشمن، تجزیه و تحلیل نقص های گذشته شان است. آن ها برای انتخابات سال آینده ایران طراحی سنگینی در جهت ایجاد فتنه کرده اند.
 
وی افزود: یکی از مباحثی که دشمنان در بررسی های شان به آن رسیده اند و توسط جاسوسان شان آن را پیگیری می کنند، رفع نقایص شان در جریان فتنه 88 است. این گونه می گویند که باید در سال 96 طبقه متوسط به پایین جامعه را به کف خیابان بکشانیم چرا که در سال 88 طبقه متوسط به بالا در وسط میدان بودند. آیا در شرایطی که دشمن نقایصش را شناسایی می کند، ما نباید تجزیه و تحلیل داشته باشیم؟
 
مصلحی تصریح کرد: حدود 5 ماه آینده انتخاباتی پیش رو داریم و می توان گفت مردم به کسی رأی می دهند که ببیش تر به دنبال حل مشکلات آن ها باشد. قطعا باید کسی را انتخاب کنیم که به دنبال این مسأله باشد اما دشمن با طراحی های خود می خواهد کاری کند که ما فرد منتخب را به اشتباه انتخاب کنیم.
 
وزیر سابق اطلاعات افزود: یکی از مسائلی که بعضی ها را ترسانده و می گویند با برجام گزینه نظامی دشمن را از روی میزشان برداشتیم، این است که با تهدید به حمله نظامی اینگونه به ذهن مردم القا کنند که «باید کسی را انتخاب کنیم که جنگ راه نیندازد.» دشمن با این تهدید، مسؤولان و مردم و نخبگان را به اشتباه می اندازد.
 
مصلحی به بیان نمونه ای از این عملیات روانی دشمنان پرداخت و گفت: مذاکرات هسته ای دو سال طول کشید و هر زمان به زمان مذاکره نزدیک می شدیم، اوباما از گزینه نظامی سخن می گفت. آقای ظریف هم اشتباهی کرد و گفت «اگر آمریکا بخواهد می تواند تأسیسات نظامی ما را با یک دکمه از بین ببر»
 
وی می افزاید: ما همان موقع گفتیم تأسیسات نظامی را به ایشان (ظریف) نشان بدهند تا بدانند اینگونه نیست.

منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن