تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798145274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بفرمایید ساندویچ های خوشمزه (1)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ماهنامه سفره ایرانی: قرار نیست همیشه ساندویچ ها به عنوان یک غذای حاضری و فوری در ذهن ما جا بیفتند، خیلی از ساندویچ ها هستند که حتی بیشتر از غذاهای دیگر زمان بر و حتی پرخرج تر هستند. اما به هرحال، خوب است که دستور تهیه انواع ساندویچ را بلد باشیم. حالا چه ساندویچ های فوری و چه سخت و پر دردسر.
 

پنینی مرغ و پستوی ریحان

ستایش پاکدل

میزان سرو: 2 نفر

مواد لازم:

نان باگت: 2 عدد سینه مرغ (بدون استخوان): یک عددفلفل دلمه ای قرمز: یک عددپنیر ماتزرلا: 100 گرمنمک: به مقدار لازمفلفل سیاه تازه (پودرشده): به مقدار لازمپاپریکا: به مقدار لازمریخان خشک: به مقدار لازم (در صورت تمایل)پستوی ریحان: به مقدار لازم

 
بفرمایید ساندویچ های خوشمزه (Slideshow- Notif)

 
طرز تهیه:

1. فلفل دلمه ای را از وسط دو نیم کرده و هسته های آن را جدا کنید. آن را در ظرف مناسبی گذاشته و حدود 25 دقیقه یا بیشتر در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتیگراد (400 درجه فارنهایت) قرار دهید تا پوست آن تیره و چروک خورده شود. پس از خنک شدن پوست آن را جدا کنید.

2. سینه مرغ را شسته و از طول به دو قسمت برش دهید و روی آن نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و ریحان خشک بپاشید. هر دو برش را در تابه کاملا گریل کنید.

3. پنیر ماتزرلا را به ابعاد بزرگ برش دهید. نان های باگت را از بغل برش داده و باز کنید. روی یک طرف آنها پستوی ریحان بمالید و فلفل دلمه ای کباب شده، سینه مرغ و پنیر ماتزرلا را قرار دهید. هر دو طرف ساندویچ ها را در تابه گریل کنید.

نکته: برای تهیه یک پیمانه پستوی ریحان، 2 پیمانه برگ ریحان تازه را 6 حبه سیر، یک قاشق چای خوری نمک و یک دوم پیمانه پنیر پارمزان در غذاساز مخلوط کرده تا صاف و یکدست شوند. به تدریج یک سوم پیمانه روغن زیتون اضافه و مخلوط کنید. می توانید پستو را در ظرف دردار در یخچال نگهداری کنید.

 

ساندویچ یونانی

بیتا منوچهری

میزان سرو: 4 نفر

مواد لازم:

سینه مرغ (بدون پوست و استخوان): 2 عددسیر (ریز خردشده): 4 حبهآب لیمو سنگی: یک عددروغن زیتون: 2 ق س سرکه بالزامیک: 2 ق چارگانوی خشک: یک ق چنمک: یک ق چبرگ کاهو: برای سروگوجه فرنگی (خردشده): برای سروپیاز قرمز (خردشده): برای سروخیار (خردشده): برای سرونان پیتا: به مقدار لازممواد لازم سس:خیار (پوست کنده و رنده شده): یک عددماست یونانی: 2 پیمانه سیر (ریز خردشده): 2 حبهسرکه بالزامیک: 2 ق چآب لیمو سنگی: نصف یک عددشبت خشک: یک دوم ق چنمک: به مقدار لازمفلفل سیاه تازه (پودرشده): به مقدار لازم
 
 
بفرمایید ساندویچ های خوشمزه (Slideshow- Notif)


طرز تهیه:

1. سیر، آب لیمو ترش، روغن زیتون، سرکه بالزامیک، ارگانوی خشک و نمک را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید. سینه های مرغ را به این مخلوط اضافه کنید و حدود چند ساعت در یخچال قرار دهید تا مزه دار شوند. سپس آنها را به ابعاد کوچکتر برش داده و در تابه گریل کنید تا کاملا بپزد.

2. برای تهیه سس، خیار را پوست کنده و رنده کنید و کاملا آب اضافی آنها را بگیرید. ماست، خیار رنده شده، سیر، آب لیمو ترش، سرکه بالزامیک و شبت خشک پودرشده را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید. نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و سس را حداقل 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. نان های پتیا را گرم کرده و مرغ گریل شده، سس، برگ کاهو، گوجه فرنگی، پیاز و خیار را در آن قرار داده و به همراه برش های لیموترش سرو کنید.

 

ساندویچ قارچ و پنیر

ستایش پاکدل

مواد لازم:

روغن زیتون: یک ق چقارچ (خردشده): یک الی 2 پیمانهکره: به مقدار لازمپیاز (نازک خردشده): نصف یک عددنان تست: 4 عددپنیز ماتزرلا: 3 الی 4 ورقهروغن: به مقدار لازم
 

بفرمایید ساندویچ های خوشمزه (Slideshow- Notif)
 

طرز تهیه:

1. روغن زیتون را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید و قارچ را در آن تفت دهید تا نرم شود. قارچ را از ظرف خارج کنید و یک قاشق سوپ خوری کره به ظرف اضافه کرده و پیاز را در آن تفت دهید تا طلایی رنگ شود.

2. مقداری کره نرم شده روی نان های تست بمالید. تابه را با روغن چرب کرده و روی حرارت متوسط قرار دهید. نان های تست را در تابه قرار دهید. روی آنها قارچ، پیاز و ورقه های پنیر ماتزرلا بگذارید. دو عدد نان تست باقی مانده را روی آنها بگذارید. پس از اینکه یک طرف آنها طلایی و برشته شد، آنها را برگردانید تا طرف دیگر ساندویچ ها نیز برشته شده و پنیر ذوب شود. سپس سرو کنید.


تاکوی گل کلم

راضیه عمادی

میزان سرو: 2 نفر

مواد لازم:

گل کلم (کوچک): یک عددروغن زیتون: 2 ق سفلفل قرمز (پودرشده): یک دوم ق چنمک: یک چهارم ق چزیره (پودرشده): یک چهارم ق چپاپریکا: یک چهارم ق چارگانوی خشک: یک چهارم ق چفلفل سیاه (نگینی خردشده): نصف یک عددآب لیمو شیرازی: یک عددماست یونانی: یک چهارم پیمانه سس چیلی: یک الی 3 ق چنان تورتیا: 6 عددفلفل قرمز (نگینی خردشده): برای سروبرگ گشنیز: برای سرولیمو شیرازی (برش داده شده): برای سرو
 

بفرمایید ساندویچ های خوشمزه (Slideshow- Notif)
 

طرز تهیه:

1. ابتدا دمای فر را روی 220 درجه سانتیگراد (425 درجه فارنهایت) قرار دهید. گل  کلم را به ابعاد کوچک برش دهید و با روغن زیتون، فلفل قرمز پودرشده، نمک، زیره، پاپریکا، ارگانوی خشک و فلفل سیاه پودرشده کاملا مخلوط کنید. سپس آن را به سینی فر انتقال داده و به مدت 45 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید تا طلایی و برشته شوند (هر 15 دقیقه یکبار گل کلم را مخلوط کنید).

2. پیاز قرمز نگینی خردشده، آب لیمو ترش و نمک را با هم مخلوط کرده و کنار بگذارید تا مزه دار شوند. ماست یونانی و سس چیلی را نیز با هم در ظرفی جداگانه مخلوط کنید.

نان های تورتیا را گرم کنید و سپس با گل کلم برشته شده، پیاز مزه دار شده، مخلوط ماست، فلفل قرمز، برگ گشنیز و برش های لیمو سرو کنید.
 
ادامه دارد...







۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن