تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798094955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ چاق‌ها چگونه به اقتصاد ملی کمک می‌کنند؟!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزنامه شهروند نوشت:
 
در ادامه سلسله مباحث روشنگرانه در باب اقتصاد ملی، می‌خواهم ذهن تاریک و گمراه شما را روشن کنم که آدم‌های چاق که سوژه خنده و تمسخر شما هستند، چگونه به رشد اقتصاد و فضای کسب و کار کمک می‌کنند!
 
اولین و بدیهی‌ترین موضوعی که دیگر هر آدم نادان و کندذهنی می‌داند این است که افراد چاق زیاد می‌خورند! زیاد رستوران می‌روند، زیاد می‌نوشند (آب‌معدنی!). همه اینها انبوهی از پول را وارد چرخه اقتصاد می‌کند و البته مقداری هم وارد چرخه فاضلاب! این چاق‌ها هستند که باعث رونق کار رستوران‌ها، مرغداران، گله‌دارها، گاوپرورها! غازچران‌ها، ویولون‌نوازهای جلوی رستوران‌ها و دخترهای کبریت‌فروش می‌شوند!  چاق‌ها با معضلی روبرو هستند به نام چاقی! تز اقتصادی بنده را که یادتان هست؟! هر جا مشکلی هست، آنجا پول خوابیده! اگر چاق‌ها نبودند، هزاران دکتر لاغری از سر بیکاری باید می‌رفتند حالب یکدیگر را پاره میکردند، منشی‌هایشان جایی نداشتند که تلفن را بردارند و با صدای کشدار بگویند: آم...کلینیک لاغری دکتر فلانی، بفرمایید.. عطاری‌ها به جای کیلو کیلو چای سبز فروختن مجبور بودند پودر مالت و مخمر بفروشند، لیپوماتیک‌کارها به جای اعجاز در پیکرتراشی، ناچار به تراشیدن پیکره زئوس و کپی مجسمه‌های میکل‌آنژ بودند! فروشندگان ژل‌های لاغری موضعی هم لابد الان داشتند محصولات ویژه آقایان رو تبلیغ می‌کردند! فکر کنم الان فهمیدید که اگر چاق‌ها نبودند دولت آقای روحانی الان به جای تلاش برای تک‌رقمی کردن آمار بیکاری باید برای زیر سی درصد رفتن آن بیل می‌زد! افراد چاق همچنین باعث رونق باشگاه‌های بدنسازی و استخرها و سوناها هم هستند!
 
این بزرگواران بزرگ‌اندام در راستای خدمت به اقتصاد و تجارت، دلیل واردات تردمیل هستند و از این طریق به واردکنندگان خیر می‌رسانند، تردمیل خالی هم که فایده ندارد، کنار آن باید گلدان و چمدان و جعبه لوازم خانگی هم خرید که از قدیم گفته‌اند تردمیل را که خریده، کی استفاده کرده؟!

کمک افراد چاق به اقتصاد فقط در چرخه بازار و تجارت نیست، بلکه آنها به حقوق‌بگیرها هم خیر می‌رسانند! خب این‌همه محصول مرتبط با چاق‌ها که در تلویزیون ایران تبلیغ نمی‌شود که! تلویزیون ایران را فقط مستضعفین و آدمهای خوب و لاغر می‌بینند! آدمهای چاق هستند که ماهواره نگاه می‌کنند و به همین دلیل است که ماهواره پر است از تبلیغ قرص و ژل و دارو برای لاغری! خب آیا وقت آن نرسیده که دست‌اندرکاران با این تبلیغات شوم ماهواره‌ای برخورد کنند؟! خب همین یعنی ایجاد اشتغال برای دست‌اندرکاران! بندگان خدا از وقتی که آمار طلاق اعلام نمی‌شود آنقدر کارشان کم شده! خب باید برایشان کار درست شود، چه کاری بهتر از برخورد با تبلیغات ماهواره‌ای؟! تازه بعدش فکر کرده‌اید فروشندگان دیگر به ماهواره تبلیغ نمی‌دهند و به صدا و سیما تبلیغ می‌دهند؟! زهی خیال باطل! تازه تبلیغات اینترنتی شروع می‌شود! شما لینکی می‌بینید که نوشته مثلث عشقی مانی حقیقی و مگان فاکس و احمد پورمخبر باعکس! تا روی آن کلیک می‌کنید ابتدا برنده یک رولکس اصل می‌شوید و بلیت رایگان برزیل را می‌برید و سپس کلی تبلیغ داروی تضمینی لاغری می‌بینید! این یعنی چاق‌ها، با چاقی‌شان برای سایت‌های اینترنتی و افراد شاغل در آن هم شغل درست کرده‌اند! خلاصه‌اش کنم آقا جان! بروید بخورید و بیاشامید که چرخ اقتصاد ملی این مملکت به چربی دور شکم شما بسته است! چربی دور شکم شما چاق‌ها اندازه کل دولت روحانی و غیر روحانی شغل برای این مملکت درست کرده! بخور عزیزم! بخور جونم!






۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن