تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798206171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه های موثر برای بهبود روابط زناشویی!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: اگر روابط زناشویی تان دچار مشکل شده است و حس میکنید امور از دستتان خارج شده اند و دیگر همسرتان با شما هماهنگ نیست و رفتارهای وی با شما تغییر پیدا کرده است توصیه های موثری برایتان داریم مراقب صحبت کردن خود باشید سعی کنید حساب شده جلو بروید عزت نفس خود را از دست ندهید با روش های موثر و به صورت غیر مستقیم به همسرتان بفهمانید که به شما احترام بگذارد.

توصیه های موثر برای بهبود روابط زناشویی!
روابط زناشویی 
 

اگر روابط زناشویی تان دچار مشکل شده است و حس میکنید امور از دستتان خارج شده اند و دیگر همسرتان با شما هماهنگ نیست و رفتارهای وی با شما تغییر پیدا کرده است توصیه های موثری برایتان داریم مراقب صحبت کردن خود باشید سعی کنید حساب شده جلو بروید عزت نفس خود را از دست ندهید با روش های موثر و به صورت غیر مستقیم به همسرتان بفهمانید که به شما احترام بگذارد.
 
تاکنون شده است احساس کنید استقلال‌تان را از دست داده‌اید؟ شاید جایی که روح و روانتان خدشه‌دار شده است؛ یعنی زندگی احساسی‌تان به مخاطره افتاده است و باید سعی کنید تعادل از دست رفته را بازگردانید.
توهین و بد اخلاقی حتما نباید در قالب رفتارهای ناخوشایند فیزیکی و یا کلمات اتفاق بیفتد، این توهین‌ها می‌توانند در قالب رفتارهای احساسی، بدون اینکه حتی یک واژه نامتعارف و ناخوشایند رد و بدل شود، اتفاق بیفتد. جایی که شما استقلال خود را از دست می‌دهید،‌ جایی که روح و روانتان خدشه‌دار می‌شود یعنی زندگی احساسی‌تان به مخاطره افتاده است و باید سعی کنید تعادل از دست رفته را بازگردانید. البته قرار نیست همه روابط زناشویی صد در صد کامل باشد، اما می‌توان در مسیر تکامل آنها پیش رفت.
وقتی افسار کیف پولتان از دست‌تان در می‌رود!
بهره‌مندی از میزان معتدلی از استقلال مالی در حین متاهل بودن یکی از مسائل با اهمیت ازدواج است. یکی از توهین‌های بی‌کلام احساسی می‌تواند نوعی توهین اقتصادی باشد که به همان سوء استفاده اقتصادی تعبیر می‌شود. از آن جایی که محدوده اختیارات متعادل مالی شما نقض شود، یعنی اتفاق ناخوشایندی در شرف وقوع است.
وقتی شما مهجور می‌شوید…
یکی از لطمه‌های احساسی که همسر شما می‌تواند با رفتارش به روحیه شما بزند، بدون اینکه کلامی ناخوشایند رد و بدل شود،‌ دور نگه داشتن شما از دنیاست. این اتفاق هم با دخالت‌ها نابجا در روابط شما با خانواده و دوستانتان اتفاق می‌افتد. گاهی هم همراهی قدم به قدم شما از یک محل به محل دیگر می‌تواند اتفاق ناخوشایندی تلقی شود. فردی که تمام تلاشش را می‌کند تا شما را از همه دور نگه دارد،‌ قطعا نمی‌خواهد این راز که تا چه حد همسرش را از دنیا دور نگه داشته فاش شود،‌ حتی برای نزدیکترین دوستان و اقوامش.
وقتی که عزت نفس‌تان با یک ضربه گرفته می‌شود!
اگر همسر شما همواره تلاش می‌کند شما را پایین نگه دارد و به افکارتان ارزش و بهایی نمی‌دهد، پس او به راحتی می‌تواند عزت نفس شما را از بین ببرد. در چنین شرایطی است که شما احساس حقارت می‌کنید و مرتب با مقصر دانستن خودتان احساس می‌کنید مشکلی در شما وجود دارد که چنین اتفاقی افتاده است.
وقتی شما تهدید می‌شوید، آن هم بدون کلام!
تهدید شما توسط همسرتان در هر حالتی اتفاق خوشایندی نیست. گاهی اما این تهدید بدون رد و بدل شدن کلمه‌ای اتفاق می‌افتد. مثلا یک نگاه یا یک ژست تهدید آمیز می‌تواند نشان دهد که همسر آنچه را که انجام می‌دهید تائید نمی‌کند.این نوع از تهدید در واقع تهدید روح شماست و خب این اتفاق که گاهی بدون عمد و غرض می‌افتد، اجتناب ناپذیر است اما تکرار روز به روز آن به یک واقعه مخرب تبدیل خواهد شد.
وقتی فرزندتان وسیله‌ای برای گروکشی می‌شود
شخصی که از روش‌های حمله به همسر خود بدون خشونت کلامی یا فیزیکی استفاده می‌کند ، می‌تواند از فرزند هم به عنوان وسیله‌ای برای کنترل طرف مقابل خود بهره ببرد. این همان گروکشی است که احساسات طرف مقابل را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بازی را به نفع فرد مهاجم پیش خواهد برد.
وقتی روابط شما را با خانواده و دوستانتان قطع می‌کند
قطع کردن رابطه شما با خانواده‌تان یا دوستانتان بدون دلیل موجه می‌تواند یک تاکتیک ویژه بدون دعوا و مرافعه باشد. اما باید این را بدانید فردی که اقدام به قطع رابطه همسرش با افراد نزدیک او می‌کند، در واقع به همسر خود نوعی توهین احساسی کرده است.
وقتی وسیله‌ای را پرت می‌کند…
پرت کردن و شکستن اشیاء اطراف شما توسط همسرتان یک رفتار خشن است حتی اگر آن وسیله به سمت شما پرتاب نشود. مشت یا لگد زدن به دیوار، در یا وسایل ،‌همچنین پرتاب کردن اشیاء همگی جزو رفتارهای ناشایستی است که نوعی توهین به احساسات شما تلقی می‌شود و بیشتر باعث صدمه روحی خواهد شد.خبرآنلایناخبارمرتبط :شناخت روحيات همسر قبل از ازدواج؟۵ راه شناخت و گزینش همسرشناخت مردان از روی رفتار با مادرشان!دعا برای یافتن همسر مناسبچگونه همسر دلخواهم را پیدا کنم؟


شنبه 1 آبان 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن