تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798111790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي مستلزم مشارکت همه دستگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي مستلزم مشارکت همه دستگاه‌ها موج - فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي گفت: تعامل ميان پليس به عنوان دستگاه مقابله کننده با آسيب‌هاي اجتماعي و سازمان بهزيستي به عنوان پيشگيري کننده از اين آسيب‌ها، موجب تحقق امنيت اجتماعي پايدار در جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار ناصر اصلاني، در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاري با بهزيستي استان آذربايجان غربي، وظايف و مأموريت‌هاي اين سازمان را تکميل کننده مأموريت‌هاي پليس عنوان و تصريح کرد: تعامل جدي اين دو دستگاه بيش از هر زمان ديگري احساس مي‌شود.
وي افزود: تعامل ميان پليس به عنوان دستگاه مقابله کننده با آسيب‌هاي اجتماعي و سازمان بهزيستي به عنوان پيشگيري کننده از اين آسيب‌ها، موجب تحقق امنيت اجتماعي پايدار در جامعه است.
اين مقام انتظامي گفت: حذف چرخه بزهکاري، تحقق امنيت اجتماعي و سالم‌سازي اجتماع نتيجه تعامل و مشارکت نيروي انتظامي و سازمان بهزيستي و ساير دستگاه‌هاي دولتي و مردم نهاد و خود جامعه است و ما در صدد برقراري اين تعامل به نحو مطلوب هستيم.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي افزود: استفاده از سرمايه‌هاي اجتماعي فعال و نخبه، نقش بسزايي در ارائه خدمات مطلوب به جامعه، جلب اعتماد و مشارکت حداکثري مردم در تسريع و تسهيل مأموريت‌هاي انتظامي به همراه دارد؛ با افزايش سطح تعاملات پليس با بهزيستي، اهداف امنيتي نيروي انتظامي به‌عنوان پليس دانش‌محور محقق خواهد شد.
وي، شناسايي و بررسي آسيب‌هاي اجتماعي را از مهم‌ترين برآوردهاي پليس برشمرد و بيان داشت: بسياري از اين آسيب‌ها با شناسايي و درمان به موقع در سطح سازمان بهزيستي و اقدامات پيشگيرانه در اين حوزه از نفوذ بسياري از معضلات به جامعه جلوگيري مي‌کند.
سردار اصلاني به گسترش و تحقق تعاملات و اهداف پليس با سازمان بهزيستي به‌خصوص در حوزه پيشگيري تأکيد کرد و افزود: تحقيق، مطالعه و شناخت علمي معضلات اجتماعي، بررسي علل و عوامل تهديدکننده، ارائه راه‌حل مناسب و راهکارهاي علمي و عملي در قالب نشست‌هاي آسيب‌هاي اجتماعي موجود در جامعه از اقدامات مشترک نيروي انتظامي با بهزيستي در حفظ امنيت مطلوب اجتماعي به شمار مي‌رود.
در ادامه اين جلسه، فريور، مدير کل بهزيستي آذربايجان غربي، به تشريح بيش از 150 فعاليت، وظيفه و مأموريت محوله اداره کل بهزيستي استان از جمله راه‌اندازي سامانه اورژانس اجتماعي 123، مستقر در سراسر کشور پرداخت و گفت: اين سامانه پل ارتباطي بين ناجا، جامعه و سازمان بهزيستي است.
وي ادامه داد: به محض تماس با اين سامانه، عوامل در محل حضور يافته و در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي مداخله کرده، ضمن اينکه فاصله بين کلانتري و خانه را پر مي‌کند، قبل از اينکه بزه، به آسيب اجتماعي تبديل شود، آن را ساماندهي و مانع از همه‌گير شدن آن مي‌شود.
مدير کل بهزيستي استان آذربايجان غربي ضمن تشکر و قدرداني از فرمانده انتظامي استان در برقراري تعامل تنگاتنگ با اداره بهزيستي، گفت: اين سازمان با اجراي طرح اورژانس فوريت‌هاي اجتماعي توانسته با همکاري نيروي انتظامي و ارائه خدمات مشاوره‌اي تشکيل پرونده‌هاي قضائي را کاهش دهد.
وي با اعلام آمادگي بهزيستي براي ارتقاي سطح کمي و کيفي همکاري با نيروي انتظامي، بيان داشت: مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي و پيشگيري از آن‌ها نيازمند مشارکت همه دستگاه‌ها در اين زمينه علي‌الخصوص نيروي انتظامي است.
گفتني است، در پايان اين جلسه در راستاي ساماندهي تعاملات في‌مابين تفاهم‌نامه همکاري مابين دو دستگاه به مدت دو سال به امضا رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن