تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799008432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرهنگی قوه قضائیه: همه دستگاه‌ها باید برای افزایش بصیرت جامعه تلاش کنند/کردستان نماد وحدت اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرهنگی قوه قضائیه:
همه دستگاه‌ها باید برای افزایش بصیرت جامعه تلاش کنند/کردستان نماد وحدت اسلامی است
معاون فرهنگی قوه قضائیه با توصیف کردستان به عنوان نماد وحدت اسلامی بین اهل تسنن و شیعیان گفت: همه دستگاه‌ها باید برای افزایش بصیرت جامعه همت کنند تا مسیر نفوذ و تحقق ترفند و توطئه‌های دشمن مسدود شود.

خبرگزاری فارس: همه دستگاه‌ها باید برای افزایش بصیرت جامعه تلاش کنند/کردستان نماد وحدت اسلامی است



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی دستگاه قضا در همایش هفته بسیج و گرامیداشت بسیج حقوق‌دان در کردستان با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی در جامعه اظهار کرد: کردستان نماد وحدت اسلامی است که این وضعیت خیلی ارزشمند است و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنانی که نه شیعه و نه سنی را قبول ندارند، الزامی است.
وی به ادامه دشمنی‌های دشمنان با کشورمان اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از تحقق توطئه‌های دشمنان باید با تمام قوا در برابر آنها ایستادگی کنیم.
معاون فرهنگی قوه‌قضائیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج را برخورداری از بصیرت دانست و افزود: مردم‌شناسی، جایگاه‌شناسی‌، شناخت دشمن و شناسایی توطئه‌ها از دیگر ویژگی‌های بسیج است.
به گفته وی، بسیجیان باید بر اساس شرایط، مواضع صحیح و باطل را از هم تشخیص داده و در این راستا اقدامات اساسی انجام دهند.
صادقی افزود: پیامبر اکرم(ص) همواره بر جهاد مسلمان تاکید داشتند و به همین دلیل جهاد برای مسلمانان پایان‌ناپذیر است.
معاون فرهنگی قوه‌قضائیه با بیان اینکه ایمان برای دستیابی به موفقیت در همه عرصه‌ها ضروری است، گفت: امروز دشمنان با تمام قوا به دنبال اجرای اهداف خود و تلاش در زمینه نابودی ایران هستند که باید با اتکا به ایمان و ارتقای سطح بصیرت اقدامات مقابله‌ای داشته باشیم.
صادقی تصریح کرد: دشمنان امروز با تمام قوا در تمامی زمینه‌ها از جمله اقتصادی، علمی و فرهنگی و سیاسی با ما در جنگ هستند و هر زمانی به ترفندی متوسل می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه نبود بصیرت در جامعه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد،گفت: همه دستگاه‌ها باید برای افزایش بصیرت جامعه همت کنند تا مسیر نفوذ و تحقق ترفند و توطئه‌های دشمن مسدود شود.
معاون فرهنگی قوه‌قضائیه با اشاره به رسالت بسیجیان در راستای راه‌گشایی در زمینه‌های مختلف در کشور، گفت: فرهنگ بسیجی به معنی راه‌گشا کردن توسعه و رشد همه جانبه کشور است.
صادقی با اشاره به فراهم بودن فضای تعاملی در بحث هسته‌ای در کشورمان با دیگر کشورها اضافه کرد: این تعامل هسته‌ای نمی‌تواند زمینه‌ساز تعامل در ابعاد مختلف با کشورمان باشد.
وی با تاکید بر به کار بردن تمام نیرو و قوا برای پیشرفت جامعه خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ بسیجی بسترساز سایر توسعه‌ها است و باید به این مسئله توجه جدی داشت.
علی‌اکبر گروسی رئیس‌کل دادگستری کردستان نیز با اشاره به تشکیل بسیج با دستور امام خمینی(ره) اظهار کرد: می‌توان با بررسی تاریخ ردپای بسیج را دید.
وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) در جنگ‌ها از نیروهای بسیج مردمی استفاده می‌کرد، افزود: در جریان نهضت مشروطیت هم گروهی از مردم برای صیانت از جامعه وجود داشته است.
رئیس‌کل دادگستری کردستان با اشاره به حضور شهادت طلبانه بسیجیان در دوران انقلاب اسلامی گفت: نیروی بسیجی باید همیشه آمادگی لازم برای خدمت را داشته باشند.
گروسی یکی از اهداف بسیج را همگانی شدن آن عنوان کرد و افزود: باید در راستای فرهنگ بسیجی در جامعه گام‌های اساسی را برداشت.
وی با بیان اینکه هدف نظامی تنها هدف تشکیل بسیج نیست، اضافه کرد: بسیج یک فرهنگ است که در تمامی نهادها و اقشار وجود دارد.
رئیس‌کل دادگستری کردستان با اشاره به تاثیرگذاری بسیج در تمامی ابعاد از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تصریح کرد: داشتن آمادگی همه‌جانبه فکری برای رفع تهدیدها و برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف بسیج است.
گروسی با تاکید بر تلاش بسیجیان برای صیانت از ارزش‌های اسلامی اضافه کرد: امام علی(ع) و امام حسین(ع) نمونه بازر بسیج در جهان اسلام هستند که بسیجیان برای موفقیت هر چه بیشتر باید آنها را الگوی خود قرار دهند.
وی به داشتن بصیرت بسیجی برای شناسایی تهدیدها دشمنان اشاره کرد و گفت: توسعه و تعمیق گفتمان اسلامی را بسیجیان باید مند نظر داشته باشند.
رئیس کل دادگستری کردستان با بیان اینکه تقویت پشتوانه‌های حقوقی از جمله وظایف بسیج حقوقدانان است، بیان کرد: بصیرت‌افزایی و ترغیب مشارکت جوانان برای تحقق انتخابات سالم به عنوان یکی دیگر از اهداف بسیج به شمار می‌آید.
وی در پایان به وجود 107 نفر عضور عادی بسیج حقوقدان در کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین 239 عضوفعال بسیج حقوق‌دان در استان در قالب 32 حلقه وجود دارد. انتهای پیام/

http://fna.ir/26XS95





94/09/04 - 09:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن