تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798023675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم دیگر فوتبال های قدیمی را دوست ندارند!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مردم دیگر فوتبال های قدیمی را دوست ندارند!
یک بازی ساز با سابقه و صاحب نام به نام جان هیر تصمیم گرفته است تا این ریسک را به جان بخرد و شانس خود را برای تولید یک بازی کامپیوتری جدید مبتنی بر ورزش فوتبال بیازماید.
در شرایطی که دو شبیه ساز حرفه ای فوتبال یعنی مجموعه بازی های PES و FIFA بر دنیای بازی های کامپیوتری سیطره ای کامل یافته اند، شاید حضور یک بازی کامپیوتری جدید مبتنی بر ورزش فوتبال در بازار کار چندان عاقلانه ای نباشد و در عین حال نتواند آن گونه ای که باید مخاطبان این ورزش پر طرفدار در نیای بازی های کامپیوتری را به سمت خود جلب نماید. با این حال یک بازی ساز با سابقه و صاحب نام به نام جان هیر تصمیم گرفته است تا این ریسک را به جان بخرد و شانس خود را برای تولید یک بازی کامپیوتری جدید مبتنی بر ورزش فوتبال بیازماید.
مردم دیگر فوتبال های قدیمی را دوست ندارند!

گیمر هایی که تجربه ی فوتبال بازی کردن در دنیای بازی های کامپیوتری را از پلتفرم هایی نظیر آمیگا آغاز کرده اند شاید با نام جان هیر آشنا باشند. او در واقع یکی از بنیان گذاران شرکت خدا بیامرز Sensible Software محسوب می شود و همان شخصی به شمار می رود که بازی Sensible Soccer را خلق کرد. بی هیچ تردیدی بازی Sensible Soccer در سال های نخست دهه ی 90 میلادی یکی از محبوب ترین بازی های فوتبال بر روی کامپیوتر های خانگی آن زمان محسوب می شد که هواداران فراوانی بر روی پلتفرم هایی نظیر آمیگا داشت و همگان این بازی را بیش از هر چیز با زاویه ی دوربین بالا به پایین یا تاپ تو داون آن به یاد می آورند. حال جان هیر پس از گذشت این همه سال و منتشر ساختن دنباله های بازی Sensible Soccer قصد دارد بازی جدیدی به نام Sociable Soccer را روانه ی بازار نماید که در واقع میراث دار تجربیات قبلی او در زمینه ی بازی های کامپیوتری فوتبال محور است. در این میان نکته ی غم انگیز ماجرا این جاست که نزدیک به دو هفته قبل، جان هیر بازی Sociable Soccer را برای تامین هزینه های تولید مربوط به آن وارد بخش کراود فاندینگ و پروسه ی کیک استارتر نمود. اما در طی این دو هفته از بودجه ی هدف این بازی یعنی 300 هزار یورو مبلغی معادل 32 و نیم هزار یورو جمع آوری شد و از آن جا که روند پیشرفت این بازی در بخش کیک استارتر کاملاً نا امید کننده به نظر می رسید، طی روز های اخیر جان هیر تصمیم به کنسل کردن پروسه ی کیک استارتر بازی Sociable Soccer گرفت. با این حال کارگردان اصلی این بازی یعنی آقای هیر خاطر نشان ساخته که از تولید بازی Sociable Soccer منصرف نشده است و فرآیند تولید و تامین بودجه ی این بازی نه از راه کمک های مردمی و شرکت در بخش کراود فاندینگ که از روش های سنتی موجود صورت خواهد گرفت. 
sensible-soccer
گفتنی است که بازی Sociable Soccer قرار است همان سبک و سیاق بازی Sensible Soccer را دنبال کند. به این معنی که زاویه ی اصلی دوربین بازی به منظور جلب نظر هواداران قدیمی بازی Sensible Soccer به همان شکل بالا به پایین خواهد بود اما در عین حال این بازی از زاویه های دوربین متعدد دیگری نیز بهره خواهد برد تا گیمر های جدید و کسانی که به بازی با مجموعه هایی نظیر فیفا یاPES عادت کرده اند هم بتوانند با گیم پلی این بازی ارتباط برقرار نمایند. بر طبق گفته های سازندگان این اثر، در بازی Sociable Soccer بیش از 500 تیم ملی ، باشگاهی و منتخب مختلف وجود خواهد داشت که برای ثبت کردن نام 10 هزار بازیکن گوناگون موجود در لیست بازیکنان حاضر در این اثر، تحقیقات فراوانی صورت گرفته است. همچنین بازی Sociable Soccer قرار است دارای چندین مد آنلاین و آفلاین باشد و در کنار این امر از ساختاری آرکید نیز بهره خواهد برد. در واقع این بازی به هیچ وجه قرار نیست تا نام خود را به عنوان رقیبی برای دو شبیه ساز فوتبال نام آشنای حاضر در دنیای بازی های کامپیوتری مطرح کند و بیشتر برای آن دسته از فوتبال دوستانی ساخته خواهد شد که بازی فوتبال را بیشتر برای لذت بردن از ذات سریع آن انجام می دهند و ترجیحشان بر این است که بیش از داشتن تجربه ای واقع گرایانه، از انجام بازی خود سرگرم شوند. بازی Sociable Soccer به کارگردانی جان هیر و به دست تیمی متشکل از افرادی که سابقه ی ساخت عناوینی نظیر Max Payne و Alan Wake را در کارنامه دارند در دست ساخت است و پیش از این قرار بود در پایان سال 2016 میلادی برای هر سه پلتفرم PC ،Xbox One و PS4 عرضه شود. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا خارج شدن این بازی از پروسه ی کیک استارتر تغییری هم در تاریخ انتشار آن اعمال خواهد کرد یا خیر. امیدواریم که این گونه نشود و علاقمندان بازی Sensible Soccer بتوانند خاطرات قدیمی خود از این بازی را در همان زمان مقرر و در قالب بازی Sociable Soccer زنده نمایند.
منبع: سخت افزار

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - 29 November 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن