تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798168715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین اسمارت فون های 6 اینچی بازار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بهترین اسمارت فون های 6 اینچی بازار




اگر شما به دنبال اسمارت فون یا بعبارتی فبلت در سایز 6 اینچی هستید، که البته جزء بهترین محصولات بازار باشد حتما لیست ما را مطالعه نمایید.





وب سایت topinearth - افسانه ربیعی: اگر شما به دنبال اسمارت فون یا بعبارتی فبلت در سایز 6 اینچی هستید، که البته جزء بهترین محصولات بازار باشد حتما لیست ما را مطالعه نمایید.


6 مورد از بهترین اسمارت فون های 6 اینچی



Nokia Lumia 1520

اسمارت فون فوق در نوامبر 2013 منتشر شد. پس از اپدیت به ویندوز10 مشخصه های نرم افزاری جدیدی را دریافت می کند. دارای نمایشگر 6 اینچی 1080p بوده و با دوربین پشت 20MP PureView می اید. دیگر مشخصات شامل دو گیگابایت رم، تراشه چهار هسته ای اسنپدراگون800، 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، باتری به ظرفیت 3400mAh با قابلیت های شارژ وایرلس می شود. دارای ارزش 400 دلار است.


6 مورد از بهترین اسمارت فون های 6 اینچی



Samsung Galaxy Mega 2

ماه سپتامبر توسط سامسونگ معرفی شد و یکی از بزرگترین گوشی های تا به امروز این شرکت کره ای است. نمایشگر 6 اینچی دستگاه دارای رزولوشن تنها 720 پیکسل بوده، پس بوضوح دستگاه پیشرفته ای نیست. اما با توجه به قیمت خود، قطعا مگا2 دستگاه بدی نیست. دارای تراشه چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Exynos 4415، دوربین پشت 8 مگاپیکسل، دوربین جلوی 2 مگاپیکسل، 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، اندروید کیت کت می باشد. دارای ارزش 300 دلار است.


6 مورد از بهترین اسمارت فون های 6 اینچی



Huawei Ascend Mate7

این گوشی فلزی، یکی از جمع و جورترین گوشی های 6 اینچی (1080p) تا به امروز می باشد. دستگاه 5.5 اینچی iPhone 6 Plus به اندازه یک میلیمتر از دستگاه هواوی بلندتر و تنها 3 میلیمتر باریک تر است. این گوشی از شبکه LTE پشتیبانی کرده، دارای سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت microSD، باتری بزرگ 4100mAh، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی، تراشه هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی HiSilicon Kirin 925 می باشد. قیمت Ascend Mate7 در حدود 420 دلار است و اندروید کیت کت را اجرا می کند.


6 مورد از بهترین اسمارت فون های 6 اینچی



Google Nexus 6

اسمارت فون نکسوس6 ساخت موتورولا یک دستگاه بسیار جمع و جور بوده و تنها اندکی از Ascend Mate7 و iPhone 6 Plus بزرگتر می باشد. اکتبر 2014 به عنوان بزرگترین اسمارت فون سری نکسوس معرفی شد و درون نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440x2560 بسته بندی شده است، بنابراین اولین گوشی Quad HD گوگل است.

بعلاوه نکسوس6 اولین اسمارت فون جهان است که اندروید لالی پاپ را اجرا نموده است. دیگر مشخصات شامل تراشه چهار هسته ای 2.7 گیگاهرتزی اسنپدراگون805، دوربین پشت 13 مگاپیکسل، سه گیگابایت رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3220mAh می باشد. این گوشی دارای قیمت پایه تنها 499 دلار است.


6 مورد از بهترین اسمارت فون های 6 اینچی



Oppo R7 Plus

این گوشی ماه می معرفی شد و از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 615 استفاده می نماید و جزء دستگاههای رده میانی بحساب می اید. دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 6 اینچی 1080p است. این گوشی رابط Color OS مبتنی بر اندروید کیت کت را اجرا کرده، و دارای سه گیگابایت رم، دوربین پشت 13 مگاپیکسل، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، باتری به ظرفیت 4100mAh است. نسخه انلاک شده گوشی اپو دارای ارزش 829.99 دلار است و از طریق امازون قابل خرید است.


6 مورد از بهترین اسمارت فون های 6 اینچی



Sony Xperia C5 Ultra

این گوشی اوایل این ماه معرفی شده و به لطف نمایشگر 6 اینچی 1080p با تقریبا بدون حاشیه پهلوهای چپ و راست یکی از جالب ترین گوشی اندرویدی تا به امروز سونی بحساب می اید. یکی از بخشهای قابل توجه گوشی C5 Ultra، دو دوربین 13 مگاپیکسلی (جلو و پشت) با فلش های LED می باشد. دیگر مشخصات این دستگاه شامل اجرای اندروید 5.1 لالی پاپ، تراشه هشت هسته ای MT6752 مدیاتک با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقا و باتری به ظرفیت 2930mAh است. این گوشی دارای ارزش 425 دلار می باشد.


6 مورد از بهترین اسمارت فون های 6 اینچی









تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن