تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798194675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ده خودرو که بازار برای ورود آنها لحظه ‌شماری می‌کند (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: نمایشگاه خودرو دیترویت نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌توان در آن خودروهایی را یافت که از روز رونمایی، علاقمندان انتظار ورود آنها را به بازار خواهند کشید. هیچ چیز به اندازه یک نمایشگاه خوب نمی تواند علاقمندان به خودروهای گوناگون را دور هم جمع کند و قدرت و توان بالای فناوری در نمونه های تازه را به رخ بازدیدکنندگان بکشد. نمایشگاه خودرو دیترویت نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان در آن خودروهایی را یافت که از روز رونمایی، علاقمندان انتظار ورود آنها را به بازار خواهند کشید.آئودی A6 2012رانندگی با یک سدان آرام و لوکس در ابعاد متوسط تجربه خوبی است که آئودی A6 در سال های گذشته در اختیار خریدارانش قرار داده است. با این حال هدایت مدل 2012 آن با بدنه محکم و سبک ساخته شده از فولاد با استحکام عالی و آلومینیوم به مراتب ساده تر خواهد بود. موتور قدرتمند V6، 3 لیتری و توربوشارژ این خودرو می تواند 300 اسب بخار برای به حرکت درآوردن چرخ ها تأمین کند. نمونه هیبریدی تازه این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی در کنار یک موتور توربوشارژ 2 لیتری و 4 سیلندر بهره می برد که می تواند قدرتی برابر 245 اسب بخار را تأمین کند.
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
  بی.ام.و سری 1 ام کوپه  بی.ام.و همیشه در نسخه M هر مدل بهترین سطح از کیفیت و کارایی آن را به نمایش گذاشته و این اولین بار است که شاهد تولید نسخه ام از مدل های سری 1 بی.ام.و هستیم. این شرکت در این کوپه از یک موتور توبوشارژ دوتوربویی 6 سیلندر خطی به گنجایش 3 لیتر استفاده شده تا قدرتی معادل 300 تا 340 اسب بخار را در اختیار رانندگان قرار گیرد.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
 بی.ام.و 650i با سقف تاشو بی.ام.و 650i از نمونه های زیبای ساخت این شرکت است که در طراحی مجدد جذاب تر و کاراتر از پیش شده است. در این نمونه موتور 8 سیلندر 4.8 لیتری این خودرو با قدرت 360 اسب بخار با یک موتور دو توربویی توربوشارژ 4.4 لیتری جایگزین شده تا قدرتی معادل 400 اسب بخار به خودرو بدهد و زمان رسیدن به سرعت اولیه 100 کیلومتربرساعت را به 4.9 ثانیه برساند.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
 بیوک Verano توربو 2011 طراحی این خودرو از شورولت کروز، یکی از ساخته های خوب جنرال موتورز اقتباس شده است. تنها ایرادی که می شود به این بیوک جدید گرفت، قدرت نسبتا پایین موتور آن است. موتور 2 لیتری 4 سیلندر این خودرو حداقل باید بتواند توانی معادل 220 اسب بخار تولید کند. البته به زودی نمونه های تازه این خودرو با استفاده از موتور توربوشارژ تولید خواهند شد، این تغییر می تواند رانندگی با این سدان لوکس را به مراتب ساده تر و مطلوب تر کند.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
 کرایسلر 300 اگر کرایسلر بخواهد به سمت تولید خودروهای لوکس حرکت کند، این نمونه مطمئنا یکی از انتخاب های خوب این شرکت خواهد بود. در این خودرو نه تنها طراحی خارجی تازه و بهتر شده، بلکه فضای داخلی نیز به بهترین شکل ممکن تغییر کرده و می توان گفت مانند تمامی نمونه های تازه این شرکت، ترکیبی از طراحی اسپرت و لوکس در کرایسر 300 نیز لحاظ شده است. موتور پایه این خودرو 6 سیلندر با گنجایش 3.6 لیتر پیش بینی شده که رنج وسیعی از موتورهای V6 را با تغییرات متفاوت همراه با موتور 8 سیلندر 5.7 لیتری با قدرتی بین 340 تا 363 اسب بخار در برمی گیرد. قدرت موتورهای V6 نزدیک به 300 اسب بخار است.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
  فورد Vertrek هنوز هم فورد Escape بازار خوبی دارد اما دیگر قدیمی شده است. به همین دلیل فورد تلاش کرده با ارائه این نمونه مفهومی از آینده خودروهای فورد پیش از کاهش سهم بازار نظر علاقمندان به خودروهای این شرکت را به این نمونه تازه جلب کند. این خودرو تازه که می تواند با خودروهای آینده مانند فوکوس 2012 رقابت کند از یک موتور اکوبوست 1.6 لیتری با بهره وری ایده آل و مصرف اندک بهره می برد. شاید ظاهر این Escape آینده هم چندان امروزی به نظر نرسد اما می تواند در کلاس خودش یکی از خودروهای پیشرو باشد.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
  هوندا سیویک Si کوپه در سال های گذشته هوندا سیویک Si یکی از خودروهای خوب بازار بوده و به نظر می رسد نمونه تازه آن که یک کوپه با ظاهری قدرتمند و طراحی جدید است، نیز از اقبال خوبی در بازار برخوردار شود. هنوز مشخصات فنی این خودرو تازه که سال 2012 وارد بازار خواهد شد اعلام نشده اما اگر تغییرات موتور و داخل خودرو به خوبی طراحی خارجی آن باشد، مطمئنا سیویک Si کوپه بدون هیچ مشکلی به خیابان ها وارد خواهد شد.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
 هیوندا Veloster این هیوندای جدید با ظاهری عجیب که ترکیبی از طراحی کوپه و هاچ بک است، یک خودرو با مصرف سوخت اقتصادی و در حد خودروهای هیبریدی به شمار می رود. در این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری پاشش مستقیم استفاده شده که قدرت را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک یا دستی با دو کلاچ به چرخ ها انتقال می دهد. مصرف این خودرو در بزرگراه ها تنها 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورده شده است. هیوندا ولوستر گنجایش چهار سرشنین را به خوبی خواهد داشت.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
  مرسدس بنز کلاس سی 2012  این نمونه در سطح عمومی در نمایشگاه دیترویت ارائه نشده و تنها اطلاعات متعددی از آن توسط دایملر در اختیار روزنامه نگاران قرار گرفته است. خبر خوب تولید مدل های تازه C250 با موتور 4 سیلندر است. این موتور توربوشارژ 1.8 لیتر گنجایش دارد و قدرتی معادل 201 اسب بخار تولید خواهد کرد. برای خریدارانی که به خودروی قدرتمندتری نیاز دارند نمونه های تازه C350 با موتور 4 سیلندر پاشش مستقیم و قدرت 302 اسب بخار می تواند انتخاب خوبی باشد. استفاده از این دو موتور می تواند تجربه رانندگی با نمونه های تازه را برای دوستداران کلاس سی به مراتب بهتر کند. علاوه بر این قیمت پایین مرسدس بنز C250 طیف وسیع تری از رانندگان را به خرید خودروهای دایملر تشویق خواهد کرد.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com
 پاسات 2012 کمتر کسی این را می داند که پاسات یکی از بهترین سدان های سایز متوسطی بوده که در سال های اخیر تولید شده اند. نمونه 2012 این خودرو نیز می تواند با طراحی تازه و قیمت مناسب سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد. قدرت مورد نیاز این خودرو می تواند توسط یک موتور 2.5 لیتری و 5 سیلندر با توان 140 اسب بخار تأمین شود. موتور V6 و 3.6 لیتری با قدرت 280 اسب بخار و موتور توربوشارژ 4 سیلندر 2 لیتری با توان 140 اسب بخار نیز از دیگر انتخاب ها هستند. مصرف این خودرو در بزرگراه ها تنها 5.5 لیتر خواهد بود.  
ده خودرویی که بازار برای ورود آنها لحظه‌شماری می‌کند (+عکس)| HiPersian.Com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 635]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن