تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798686647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت کلمه رمز موفقیت در همه صحنه ها است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وحدت کلمه رمز موفقیت در همه صحنه ها است
کد خبر: ۴۸۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ - 07 April 2015


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تقدیر از روشنگری تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در صحن علنی مجلس گفت:رمز موفقیت ما چه در مسائل هسته‌ای و چه در جنگ و انقلاب و در تمامی حوادثی که رخ داده وحدت است که مقام معظم رهبری هم بر این اساس عنوان سال را همدلی و همزبانی ملت و دولت اعلام کردند.

به گزارش خانه ملت، امیر خجسته در نشست علنی امروز سه‌شنبه (18 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک آغاز سال جدید گفت: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان که امروز با حضور در صحن علنی مجلس و ارائه توضیحات کارشناسی و تخصصی روشنگری بسیار خوبی را داشته‌اند تشکر می‌کنم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم در سه ماهه آینده و برای توافق نهایی تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان همچنان با قوت پیش رود و انشاالله موفقیت‌های خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حفظ خطوط قرمز که مورد تاکید مقام معظم رهبری است کسب کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: رمز موفقیت ما چه در مسائل هسته‌ای و چه در جنگ و انقلاب و در تمامی حوادثی که رخ داده وحدت است که مقام معظم رهبری هم بر این اساس عنوان سال را همدلی و همزبانی ملت و دولت اعلام کردند. با وحدت کلمه باید پیش رویم تا در تمام صحنه‌ها موفق باشیم.

خجسته با اشاره به برخی مسائل حوزه انتخابیه‌اش ادامه داد: بحث آزادراه همدان که 15 کیلومتر آن باقی مانده است تقاضا می‌کنیم وزیر راه و شهرسازی بیش از این تکمیل این پروژه را طولانی نکند چرا که قول داده بودند در سال گذشته این پروژه به اتمام برسد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در رابطه با راه‌آهن همدان، تهران، ساوه و غرب کشور نیز گفت: بنا براین بود 30 هزار تن ریل خریداری شود که امیدواریم که این کار در اسرع وقت صورت گیرد.

وی با تقدیر از وزیر راه و شهرسازی در خصوص اقدامات انجام شده برای فرودگاه همدان نیز گفت: در حال حاضر بخش بین الملل فرودگاه همدان فعال شده و این موضوع قابل تقدیر است.

خجسته خطاب به وزیر نیرو در رابطه با آبرسانی از سد تالوار به همدان بر تسریع این کار تاکید و تقاضا کرد: به طور ویژه اقدامات عملی در این راستا انجام گیرد.

وی همچنین در رابطه با پتروشیمی هگمتانه از وزرای نفت و نیرو درخواست کرد: به طور ویژه در این زمینه ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: از همه مسئولان تقاضا داریم به طور ویژه نسبت به کارگران و بازنشستگان عنایت داشته باشند چرا که این قشر محروم حقوق ناچیزی دارند و باید از آن‌ها حمایت شود.

وی با انتقاد از فاصله فاحش حقوق و مزایای فرهنگیان نسبت به کارکنان سایر دستگاه های دولتی بر ادای حقوق حقه معلمان تاکید کرد و گفت: اگر نسبت به حقوق معلمان توجه نشود در واقع نسبت به تعلیم و تربیت و آینده کشور و نظام بی توجهی شده است.

خجسته با یاداوری اینکه بنابود تا پایان سال 93 لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس ارائه شود، گفت: متاسفانه این کار عملی نشده و شاهد تجمعات معلمان بوده و هستیم.از وزیر آموزش وپرورش می خواهیم این لایحه را در اسرع وقت تقدیم مجلس کند.اینکه حقوق فرهنگیان از مهرماه  160 تا 600هزارتومان افزایش خواهد یافت برای مجلسیان قابل قبول نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: از  دولت به خصوص ریاست جمهور می خواهم به طور ویژه در رابطه با تعیین تکلیف معلمان ورود کرده و نگذراند بیش از این در حق معلمان اجحاف قرار گیرد چرا که این تهدیدی برای نسل های آینده و نظام تعلیم و تربیت است.

خجسته تصریح کرد: در حالی که دستگاه های اجرایی به روشهای مختلف و درون سازمانی و یا اخذ موافقتنامه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به افزایش حقوق کارکنانشان اقدام کرده اند حقوق معلمان افزایشی نداشته و اختلاف فاحشی بین حقوق معلمان و سایر کارکنان دولت بوجود آمده که قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: این تبعیض ها باعث دل مردگی و سرخوردگی قشر زحمت کش فرهنگیان شده که این یک آسیب و تهدیدی جدی برای نظام تعلیم و تربیت و نسل آینده به شمار می رود و نسبت به تعیین تکلیف این موضوع باید سریعا اقدام و مطالبات و معوقات فرهنگیان باید پرداخت شود.

وی مجلس همچنین با برخورد جدی دستگاه قضا،دولت و مجلس با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و گفت: نباید تعیین تکلیف در رابطه با این پرونده ها مشمول گذر زمان شود چرا که این روند باعث سوء استفاده و گستاخی دیگر افراد می شود و باید پرونده مفاسد اقتصادی به طور کامل بسته شود.

خجسته تاکید کرد: در رابطه با ایثارگران حداقل بحث بهداشت و درمان این قشر مورد عنایت ویژه دولت قرار گیرد.

وی گفت: در استان همدان نسبت به سال گذشتهمالیات 50 درصد افزایش پیدا کرده و متاسفانه وزیر اقتصاد در این رابطه پاسخی به ما نداده و دلایل منطقی را برای این کار عنوان نکرده‌اند. از وزیر اقتصاد می خواهیم در این رابطه تعیین تکلیف کند که با چه مستنداتی و با چه دلایلی افزایش 50 درصد مالیات در استان همدان صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس  در رابطه با جنایت‌های عربستان سعودی و سران خود فروخته دول عربی که یمن را بمباران کرده‌اند و مردم بی‌دفاع این منطقه را وحشیانه مورد حمله قرار داده‌اند، گفت: ما این حملات را محکوم می‌کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن