تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814901994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استدلال عجیب یک مورخ عربستانی برای رانندگی نکردن زنان عربستانی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در یک برنامه تلویزیونی؛
استدلال عجیب یک مورخ عربستانی برای رانندگی نکردن زنان عربستانی
زنان راننده در دیگر کشورها هنگام خرابی خودروشان در جاده ها مورد تجاوز قرار می گیرند و با این مساله مشکلی ندارند.



  به گزارش سرویس دینی جام نیوز، یک مورخ سعودی ممنوعیت رانندگی زنان عربستانی را این گونه توجیه کرد که زنان راننده در کشورهای عربی، اروپایی و آمریکایی مشکلی با مورد تجاوز واقع شدن ندارند!.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صالح السعدون" تاریخ نگار سعودی در گفت وگویی تلویزیونی ادعا کرد: زنان راننده در صورتی که خودروشان خراب شود، مورد تجاوز قرار می گیرند و به همین علت بر خلاف سایر کشورها، عربستان با ممنوع کردن رانندگی زنان، آنها را از این خطر حفظ  می کند!

وی افزود: زنان راننده در دیگر کشورها هنگام خرابی خودروشان در جاده ها مورد تجاوز قرار می گیرند و با این مساله مشکلی ندارند.

السعدون در پاسخ به سوال مجری درباره این مقوله که چه کسی به وی گفته است که زنان سایر کشورها با مساله تجاوز احتمالی مشکلی ندارند؟ گفت: این امر برای آنها مهم نیست زیرا تنها متحمل خسارت روحی می شوند اما در عربستان این موضع مشکلات اجتماعی و دینی به بار می آورد!

وی برای حل مشکل رانندگی زنان سعودی پیشنهاد به کارگیری زنان خارجی به عنوان راننده برای زنان عربستانی را مطرح کرد که این پیشنهاد از سوی دولت عربستان و مفتی های سعودی مردود است.

این مورخ سعودی زنان عربستانی را ملکه هایی توصیف کرد که با اشاره انگشتشان، همسر، برادر، فرزند و پدر راننده شخصی آنها می شوند!

خاطرنشان می شود که زنان عربستانی در صورت رانندگی با مجازات هایی چون شلاق و حبس مواجه می شوند.    



۲۳/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن