تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801187418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زوج بیک زاده-حنیف ونیمکت نشینی صادقی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
زوج بیک زاده-حنیف ونیمکت نشینی صادقی
قلعه نویی علاقه ای به ماندن صادقی در تیم استقلال نداشت و زمانی که افشارزاده اعلام کرد وی را حفظ می کند تصمیمات دیگری گرفت.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم استقلال زمانی که صادقی از تیم جدا نشد تا وی بتواند یک بازیکن خارجی را جذب کند به این موضوع اشاره کرد که احتمال نیمکت نشینی این بازیکن وجود دارد و صادقی نباید انتظار دیگری داشته باشد.

گفتنی است قلعه نویی رای به رفتن این بازیکن داد اما مخالفت های افشارزاده به عنوان مدیر عامل تیم و ادعای وی در این خصوص که این بازیکن ملی پوش است و این مدیر وی را از دست نمی دهد به صادقی اعلام کرد که منتظر هر اتفاقی در تیم باشد و حتی پس از نیمکت نشینی بازوبند کاپیتانی را نیز از وی می گیردو در حال حاضر قصد دارد این موارد را که پیش از این به آنها اشاره کرده بود را عملی کند.

شایان ذکر است این مربی با اوضاع خاصی مشغول تمرین دادن تیمش در کیش است زیرا قصد دارد تحول زیادی را در تیم ایجاد کند و امتیازات از دست رفته را جبران کند و این در حالی است که وی برای ایجاد تحول در خط دفاعی نیز برنامه ریزی کرده است.

شنیده می شود که قلعه نویی قصد دارد از زوج حنیف و بیک زاده در خط دفاعی استفاده کند تا صادقی را روی نیمکت بنشاند.
از طرفی کریمی و مگویان دیگر بازیکنان دفاعی وی هستند که این مربی را همراهی می کنند و دست وی برای نیمکت نشینی صادقی باز است.

انتهای پیام/

















تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن