تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801296647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الهامی: حیدری داوری با شرف است/ استقلال در نیمه دوم فکر کرد بازی تمام شده!


واضح آرشیو وب فارسی::

سرمربی نساجی نسبت به عملکرد حیدری در دیدار مقابل استقلال واکنش نشان داد.

ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال در لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی داشتیم زیرا وضعیت دو تیم در جدول متفاوت بود. استقلال برای قهرمانی می‌جنگید و ما برای باقی ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کردیم. خوشبختانه شرمنده مردم قائمشهر نشدیم.



او افزود: هواداران در این بازی به خوبی از تیم حمایت کردند. از روز اولی که به اینجا آمدم، تمام تلاشم را کردم تا تیم را در لیگ برتر نگه دارم و خوشبختانه تا الان زحماتمان نتیجه داده است.

الهامی در مورد اینکه تساوی مقابل نساجی شانس قهرمانی استقلال را کم کرد، بیان کرد: به نظر من، بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان تأثیر بیشتری روی نتیجه استقلال داشت. آنها در نیمه دوم فکر کردند که بازی تمام شده، اما فوتبال همیشه جذابیت‌های خودش را دارد. هنوز دو هفته تا پایان لیگ مانده است.

سرمربی نساجی درباره قضاوت بیژن حیدری در این بازی نیز اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با شرف فوتبال ایران است و کمیته داوران همیشه قضاوت بازی‌های حساس را به او می‌سپارد. در این بازی نیز با جایگیری‌های مناسب، بهترین قضاوت را داشت. از اینکه پس از بازی به او بی‌احترامی شد، بسیار ناراحت شدم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ ندهد.

الهامی درباره ماندن نساجی در لیگ برتر گفت: هنوز دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده و ما تا آخرین روز تلاش خواهیم کرد. در این دو بازی به دنبال موفقیت هستیم تا لیگ را به بهترین شکل به پایان برسانیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن