تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان «بازخوانی پایان‌نامه‌های هنر» -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
فراخوان «بازخوانی پایان‌نامه‌های هنر»

پایان نامه


شناسهٔ خبر: 2446124 جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
دین و اندیشه > اندیشکده ها

معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران در نظر دارد مجموعه نشست هایی به منظور بازخوانی پایان­ نامه ­ها و رساله های هنری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار کند. به گزارش خبرگزاری مهر، پایان نامه ها در عرصه آکادمیک یکی از اصلی ترین منابع پژوهشی هستند. برخی از این پایان نامه ها نقطه آغاز بسیاری از کتابها و مبدأ تکامل فکری و تجربی بسیاری از شخصیتهای فرهنگی و هنری هستند. با این وجود متأسفانه در ایران چندان به نقش پایان نامه در عرصه پژوهش و پتانسیل های جریان ساز آن پرداخته نشده است و اکثر پایان نامه ها بسیار زود فراموش و عموماً به بایگانی های راکد کتابخانه های دانشگاهی  سپرده می­شوند.به همین جهت معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران در نظر دارد مجموعه نشستهایی به منظور بازخوانی پایان­‌نامه ‌ها و رساله های هنری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار نماید.از میان بازخوانی ­ها مقالاتی به منظور چاپ در مجموعه مقالاتی با عنوان "بازخوانی ها" از سوی معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران انتخاب خواهد شد.

فارغ التحصیلان این مقاطع می توانند برای مشارکت در برگزاری این جلسات و دریافت شرایط برگزاری نشست با آدرس ایمیل [email protected]  مکاتبه و یا با معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران با شماره تلفن 88310463 از ساعت 14 تا 20 تماس بگیرند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن