تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی بسکتبال پالایش نفت آبادان:تیم صنایع پتروشیمی را دست کم نمی گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی بسکتبال پالایش نفت آبادان:تیم صنایع پتروشیمی را دست کم نمی گیریم آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص دیدار تیمش برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: تیم صنایع تاکنون پیروزی در لیگ برتر کسب نکرده است، ولی نباید این تیم را دست کم گرفت.


به گزارش ایرنا "هماد سامری" یکشنبه در نشست خبری پیش از برگزاری بازی تیم های پالایش نفت آبادان و صنایع پتروشیمی ماهشهر افزود: نباید فکر کنیم بازی آسانی برابر تیم صنایع پیش رو داریم زیرا این تیم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط تیم صنایع در جدول رده بندی، این تیم برای سر و سامان دادن به شرایط خود در جدول مقابل ما بازی می کند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: نباید فکر کنیم این بازی برای ما آسان است، زیرا حریف برای فرار از بحران نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.
سامری تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت تیم صنایع برای ما مشخص است هر چند که آنهان هم تیم ما را بخوبی شناسایی کرده اند.
***
"مسعود صانعی" سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز در این نشست خبری گفت: تیم پالایش نفت آبادان بر خلاف تصور، نتیجه خوبی گرفته و دارای جایگاه مطلوبی در جدول رده بندی می باشد.
وی اظهار داشت: تیم پالایش نفت تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد که از نظر نتیجه گیری با اتکا به بازیکنان با تجربه اش عملکرد خوبی داشته است.
سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: با توجه به شرایط نابسامانی که در جدول رده بندی داریم برابر تیم نفت آبادان محکوم به پیروزی هستیم.
صانعی تصریح کرد:چیزی برای از دست دادن نداریم و باید در تمامی بازی های خود پیروز شویم.
وی اظهار داشت: ما تیم جوانی در اختیار داریم که در آنیده قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت اما اکنون از لحاظ روحی شرایط بدی دارند.
سرمربی تیم صنایع پتروشیمی گفت: با یک پیروزی تیم ما از بحران خارج خواهد شد و از قعر جدول جدا می شود.
تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و صنایع پتروشیمی ماهشهر فردا از هفته نهم لیگ برتر در ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.
7104/547


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن