تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ملی «نوای قرآن در شب عاشورا» اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



طرح ملی «نوای قرآن در شب عاشورا» اجرا می‌شود
طرح ملی «نوای قرآن در شب عاشورا» به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا اجرا می‌شود.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به منظور توجه به احیای تلاوت قرآن کریم در شب عاشورای حسینی، طرح «نوای قرآن در شب عاشورا» را با همکاری دستگاه‌ها و دیگر سازمان‌های قرآنی کشور به اجرا گذاشته است.
به منظور فرهنگ‌سازی تلاوت قرآن کریم در شب عاشورا که در سیره اباعبدالله الحسین(ع) نیز ذکر شده، این طرح از اذان مغرب روز تاسوعا آغاز می‌شود و تا اذان ظهر روز عاشورا ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در کنار مراسم سوگواری و عزاداری، حزب یا جزء‌ای از قرآن کریم را انتخاب و با تلاوت آن سهم مهمی در فرهنگ‌سازی این امر ایفا کنند.
علاقه‌مندان شرکت در طرح «نوای قرآن در شب عاشورا» می‌توانند با مراجعه به فلش ثبت نام آن در صفحه اصلی سایت ایکنا به نشانی www.iqna.ir  و یا از طریق سامانه پیام کوتاه 300051220 و یا تماس با شماره تلفن 02166478515 نسبت به ثبت نام و دریافت میزان تلاوت مدنظر خود اقدام کنند.
در بخش ثبت نام پیامکی علاقه‌مندان باید عدد تعداد حزب‌های مورد نظر خود را به شماره پیامک فوق ارسال کنند و در بخش سامانه اینترنتی و تلفنی علاقه‌مندان می‌توانند تعداد حزب یا جزء مورد نظر خود را به تفکیک انتخاب کنند.
در پایان این طرح 12 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه دریافت‌کننده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات خواهند شد.
 ایکنا: یادآوری می‌شود، در اجرای این طرح دستگاه‌ها و سازمان‌هایی همانند معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، رادیو قرآن ، شبکه قرآن و معارف سیما، شورای عالی قرآن، سازمان دارالقرآن الکریم، دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مرکز قرآنی سازمان بسیج دانشجویی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اتحادیه موسسات قرآنی ـ مردمی کشور، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ مشارکت دارند.
 




۰۷/۰۸/۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن