تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798390413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصرار پسر 23ساله برای زندگی با زن 45 ساله/ حمله خرس به عشایر کوهرنگ/ اغفال دختران با لباس خلباني


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر حوادث استان‌ها در ساعات گذشته؛
اصرار پسر 23ساله برای زندگی با زن 45 ساله/ حمله خرس به عشایر کوهرنگ/ اغفال دختران با لباس خلباني
در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.
به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

اصرار پسر 23ساله برای زندگی با زن 45 ساله!
مرد ۵۵ ساله که براي حل مشکل خود به دايره مشاوره و مددکاري کلانتري مشهد مراجعه کرده بود، گفت: ۳ دختر داشتم که ۲ تن از آن ها ازدواج کردند و زندگي خوبي دارند در اين ميان تنها پسرم را که ۲۳ سال دارد نزد خودم نگه داشتم تا در مغازه قصابي به من کمک کند.

او پس از آن که ديپلمش را گرفت نتوانست ادامه تحصيل بدهد و بنا به دلايلي نيز از خدمت سربازي معاف شد. همواره اطرافيان و دوستانم از من مي خواستند که او را داماد کنم، اما هر بار که موضوع ازدواج را پيش مي کشيدم پسرم سکوت مي کرد و من سکوت او را به پاي حجب و حيايش مي گذاشتم چرا که حتي يک بار نديده بودم به دختراني که براي خريد مي آيند نگاه کند، به همين خاطر تصورم بر اين بود که او هنوز قصد ازدواج ندارد.

از سوي ديگر و با اصرارهاي همسرم در پي شناسايي دختر محجبه و مناسبي بودم تا او را به پسرم معرفي کنم. در همين روزها بود که يکي از دوستان قديمي ام به همراه دختري زيبا و محجبه وارد مغازه ام شد. از ديدن او خيلي خوشحال شده بودم چرا که انساني شريف و بامعرفت بود. وقتي دخترش را به من معرفي کرد ديگر تأمل را جايز ندانستم و به نوعي دخترش را براي پسرم خواستگاري کردم. او که متوجه منظورم شده بود اجازه خواست تا رفت و آمد بيشتري پس از سال ها دوري با هم داشته باشيم.

هنوز يک هفته از اين ماجرا نگذشته بود که دوستم با چهره برافروخته و ناراحت وارد مغازه ام شد و پس از سرزنش هاي مکرر که هيچ وقت انتظارش را نداشتم گفت: مگر من چه بدي در حق تو کرده بودم که اين گونه قصد داشتي با آبروي من بازي کني؟ وقتي تعجب مرا ديد ادامه داد: يعني تو نمي دانستي که پسرت از يک سال قبل با زني ۴۵ ساله ازدواج کرده است و با او زندگي مي کند... با شنيدن اين حرف ها حيرت زده فقط به او نگاه مي کردم و چيزي از سخنانش نمي فهميدم. در همين حال دوست قديمي ام آدرس و شماره تلفن آن زن را روي ميز کارم گذاشت و با دلخوري از مغازه بيرون رفت.

لحظاتي بعد و در حالي که حال خودم را نمي فهميدم به همان آدرس رفتم. همه چيز حقيقت داشت و پسرم با زني ازدواج کرده بود که دخترهايش دانشجو بودند. او وقتي فهميد من پدر همسرش هستم با تمسخر گفت: تا به حال چند بار پسرت را با لگد از خانه بيرون انداختم، اما نمي دانم از جان من چه مي خواهد که برايم ايجاد مزاحمت مي کند تا مدت عقد موقت را تمديد کنم... حالا نمي دانم با اين مشکل چگونه کنار بيايم در حالي که فرزندم رودرروي من ايستاده است و اصراردارد که بايد با همان زن زندگي کند.

"موشک" ایرانشهر دستگیر شد/ پایان شرارت با کلت کمری

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر"استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح معروف به "موشک" با هفت فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد دفتری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز منطقه آغاز کردند.
 
این مقام مسئول ادامه داد: ماموران پس از شناسایی سارق مسلح شهرستان که معروف به موشک بود با استفاده از منابع اطلاعاتی فرد مورد نظر را که در حال تردد در خیابان بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با انتقال فرد مورد نظر به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی توسط کارآگاهان  پلیس این متهم به  هفت فقره سرقت و شرارت مسلحانه اعتراف کرد.

سرهنگ" محمد دفتری" با اشاره به اینکه تاکنون این سارق توسط چند شاکی مورد شناسایی قرار گرفته خاطرنشان کرد: یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از این سارق کشف شده است.

درخواست پدر یک قربانی اسیدپاشی اصفهان از نیروی انتظامی

پدر "سهیلا جورکش" یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان از مسئولان کشور درخواست کرد:‌ عاملان و مسببان این جنایت هرچه سریع‌تر شناسایی شده و به اشد مجازات برسند.

پدر سهیلا جورکش، در حاشیه عیادت شهیندخت مولاوردی، معاون رییس‌جمهور از دخترش که قربانی اسدپاشی شده، ضمن تشکر از وزیر بهداشت که هفته پیش چشمان دخترش را معاینه کرد، همچنین گفت: از پزشکان می‌خواهم با استفاده از تکنولوژی‌های روز پزشکی چشمان دخترم را به او برگردانند و اگر این امکان وجود ندارد من دو چشم بینا دارم آن‌ها را به دخترم سهیلا بدهند تا بتواند دوباره دنیا را ببیند.

وی با بیان اینکه علاوه بر خدا، چشم امیدمان به مسئولین و پیگیری این پرونده و حمایت‌های آنان است، گفت: من و تمام خانواده‌های قربانیان این حادثه از مسئولان کشور مخصوصا نیروی انتظامی درخواست داریم عامل و یا عاملان این جنایت را هرچه سریعتر دستگیر کرده و به اشد مجازات برسانند تا گل دیگری پَرپَر نشود.

حمله خرس به عشایر کوهرنگ

حمله یک قلاده خرس به عشایر منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ شنبه شب باعث زخمی شدن یکی از عشایر این منطقه شد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: پس از دریافت پیام، آمبولانس اورژانس 115 چمن گلی به محل حادثه اعزام شد ولی به دلیل صعب العبور بودن منطقه و نبود راه ماشین رو، مصدوم با کمک اهالی به یکی از روستاهای اطراف منتقل و تکنسین های اورژانس بر بالین وی حاضر شدند.

"محسن ابراهیمی" افزود: تکنسین های اورژانس پس از اقدامات درمانی اولیه، مصدوم را به مرکز درمانی چمن گلی منتقل کردند.

مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

سوء استفاده دختر دانشجو از دلسوزی 840 کاربر اینترنتی

دختر دانشجو با همکاری یک مرد از 840 کاربر در فضای مجازی کلاهبرداری کرد.

 رئیس پلیس فتای استان کردستان گفت: پلیس سایبری موفق به دستگیری دختر 23 ساله ای در فضایی مجازی شد که با کلاهبرداری از کاربران حدود 70 میلیون تومان پول به جیب زده بود.

سرهنگ فرامرز شاکری افزود: این متهم با قرار دادن عکس زنی و ادعای بیماری وی و اینکه توان پرداخت هزینه های درمانی ندارد و دادن شماره حساب بانکی و استفاده از احساسات و عواطف مردم از 840 طعمه اش در سراسر کشور کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: براساس تحقیقات پلیسی، دختر دانشجو که گرداننده اکانتهای موبایل است با نام مستعار و همکاری مرد دیگری اقدام به این کار کرده است.

سرهنگ شاکری افزود: اکنون این دو شیاد در بازداشت به سر می برند و پرونده آنها برای رسیدگی و اجرای قانون به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

دکتر "ب. ج" سابقه دار دستگیر شد/ مطب پزشک قلابی تعطیل شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از بازداشت پزشک قلابی و تعطیلی مطب غیر مجاز او در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده از منابع خبری مبنی بر اینکه شخصی سابقه دار به هویت معلوم و مجهوال المکان معروف به دکتر "ب. ج" بصورت غیر مجاز با جعل و کلاهبرداری و دخالت در امور پزشکی اقدام به باز نمودن مطب نموده است، بررسی خبر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به صحت موضوع جهت دستگیری و تعطیلی مطب با مرجع قضایی هماهنگی لازم به عمل آمد.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی به آدرس مطب اعزام شدند و متهم که قصد فرار داشت دستگیر و وسایل و تجهیزاتی از قبیل انواع پنس، اسکپولوم معاینه، پنس تناکولوم که مصرف در زنان و مامایی دارد، سرنگ شستشوی گوش و فشارسنج معاینه، دستکش، چند عدد آمپپول جنتامایسین و ویتامینB۶، چند برگه نسخه نوشته شده با مهر دکتر "ب ج" به عنوان متخصص بیمارهای عفونی و تب دار و عفونتهای تنفسی و گوارشی ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: از مطب این پزشک قلابی چند برگه مهر شده ولی فاقد نسخه نویسی و حدود سی برگ دفتر یادداشت که نسخه‌ها برروی آن نوشته شده بود مشاهده و کشف و ضبط گردید.

سرهنگ شیرزادی در ادامه اظهاز داشت: متهم اقدام به نصب عکس خود بر روی کپی پروانه پزشکی با شماره مشخص و متعلق و با مشخصات دکتر با مشخصات معلوم نموده بود که در گوشه پایین آن عکس خود را نصب کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این پزشک قلابی جاعل سعی داشت نسبت به امحاء جواز جعلی افتتاح مطب وسایر اوراق جعلی موجود اقدام نماید که با اقدام به موقع ماموران توفیق نیافت.

شوخی دوستانه با اسلحه منجر به مرگ پسر جوان شد

شوخی چند دوست با اسلحه در شهرستان ممسنی استان فارس، یک نفر را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ داوود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیر خوردگی منجر به فوت در یکی از کوه‌های اطراف شهرستان، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی به اتفاق چهار نفر از دوستانش با یک دستگاه خودرو پراید در حالی که یک قبضه اسلحه شکاری به همراه داشته‌اند جهت تفریح و شکار به آن محل رفته بوده‌اند که اقدام به شوخی با همدیگر کرده و مقتول توسط یکی از دوستانش ناخواسته مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه با تلاش مأموران یک قبضه سلاح شکاری در محل کشف شد خاطر نشان کرد: هر چهار نفر متهم دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شدند.

اغفال دختران ساده لوح با لباس خلبانی

مرد شیاد که خود را خلبان نیروی هوایی ارتش جا زده بود و از دختران و زنان کلاهبرداری می کرد از سوی پلیس بوشهر دستگیر شد.

سرهنگ «عربزاده» فرمانده پلیس بوشهر گفت: در پی اخبار و گزارشهای مردمی مبنی بر اینکه مردی با پوشیدن لباس خلبانی و گرفتن عکسهای زیادی از خود و ارسال آن از طریق فضای مجازی به کسانی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده بود، پیشنهاد ازدواج داده و با کلاهبرداری پول هنگفتی از آنها گرفته که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عربزاده افزود: با هماهنگی با مسئول قضایی پایگاه ششم شکاری بوشهر مرد شیاد در یک عملیات غافلگیرانه در خانه‌اش دستگیر شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: خلبان قلابی در بازجویی ها به فریبکاری و کلاهبرداری از زنان به همین شیوه اعتراف کرد.

مرد حیله‌گر گفت: با پوشیدن لباس خلبانی و تردد در محل کار کسانی که از قبل اغفال کرده بودم باعث ایجاد اعتماد کامل آنها میشدم و با وعده‌های دروغین اقدام به کلاهبرداری از آنها میکردم.

بنابر این گزارش، مرد شیاد برای تحقیقات و احتمال کلاهبرداری‌های مشابه دیگر همچنان در اختیار پلیس آگاهی بوشهر قرار دارد.

انتهاي پيام/ا







تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن