تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798663522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ پدافند غیرعامل برای کاهش آسیب ها باید درجامعه نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرهنگ پدافند غیرعامل برای کاهش آسیب ها باید درجامعه نهادینه شود بوشهر- ایرنا- مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: برای کاهش آسیب ها درجامعه باید فرهنگ پدافند غیرعامل نهادینه و جایگاه آن تشریح و تبیین شود.


به گزارش ایرنا، نعمت الله سبحانی روز شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل افزود: پدافند غیرعامل زیرساخت حیاتی و اجتناب ناپذیر جامعه امروز است و اگر از این امر مهم غافل شویم در مقابل تهدیدها و بحران ها آسیب خواهیم دید.
وی با تاکید بر افزایش پایداری ملی اظهارکرد: اگر کشور ایمن شود هیچ دولتی اجازه تهاجم به ایران اسلامی را به خود نمی دهد.
سبحانی اضافه کرد: باید عمق نگاه، برنامه ها، سیاست ها و اقداماتمان به گونه ای باشد که امنیت و آرامش برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد.
وی یادآور شد: اگر مسوولان نسبت به پدافند غیرعامل شناختی نداشته باشند نگاهشان غیرعلمی و برنامه ریزی ها و سیاست گذاری هایشان نیز موثر نخواهد بود.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر بیان کرد: وظیفه تک تک ما است که پدافند غیرعامل را درجامعه تبیین و تشریح کنیم که این مساله فقط به زمان جنگ مربوط نمی شود و همه زمان ها و عرصه ها را در برمی گیرد.
وی یادآورشد: با توجه به ضرورت نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل درجامعه به آموزش و پرورش ابلاغ شده است "نقش دانش آموزان و اولیا در پدافند غیرعامل و پایداری ملی" را به عنوان موضوع انشا در کلاس های درس مطرح کنند.
سبحانی گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای پرداختن به این موضوع است و هر دستگاهی به تناسب توان خود در این زمینه باید وارد شود.
وی ادامه داد: سایت دفاع ملی نیز طراحی شده و در هفته پدافند غیرعامل به طور رسمی راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: پدافند غیرعامل را باید با اقدامات فرهنگی درجامعه نهادینه و مفهوم آن را بومی سازی کنیم.
سیداسماعیل موسوی افزود: فرهنگ پدافند غیرعامل باید به گونه ای قابل درک به عموم جامعه منتقل شود و برای این امر آموزش همگانی و عمومی ضروری است.
وی بیان کرد: رسانه ها به ویژه رسانه ملی در فرهنگ سازی و شناخت بهتر از این مقوله و انتقال آن به عموم جامعه نقش بسزایی دارند ضمن این که آموزش و پرورش در سطوح مختلف باید به این امر بپردازد.
موسوی اظهارکرد: پدافند غیرعامل در واقع اقدامات غیرمسلحانه، غیرنظامی و غیرجنگی برای افزایش بازدارندگی دشمن و افزایش قدرت مقابله با آن و کاهش آسیب پذیری های ناشی از حمله دشمن است که موجب افزایش پایداری ملی، تقویت و تسهیل در مدیریت بحران می شود.
وی اضافه کرد: لازمه تحقق این امر شناخت کافی و برآورد دقیق از تهدیدات و اقدامات دشمن است و با توجه به موقعیت استراتژیک و بسیار مهم و حساس استان بوشهر لازم است دستگاه های اجرایی به مسوولیت های خود در این زمینه بخوبی آگاه و به آن عمل کنند.
موسوی گفت: شورای پدافند غیرعامل به ریاست استاندار در استان بوشهر تشکیل شده است که این شورا 12 کارگروه دارد.
وی افزود: باید پیرامون تهدید دشمن، نقاط آسیب پذیری خودمان و راهکارهای مقابله با تهدید های دشمن شناخت پیدا کنیم تا امکان افزایش توان مقابله را داشته باشیم. ک/2
629/539


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن