تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدافند غيرعامل براي نقاط آسيب پذير قم مورد توجه قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۹:۵۶ق.ظ)
مديرکل راه و شهرسازي استان قم: پدافند غيرعامل براي نقاط آسيب پذير قم مورد توجه قرار گرفته است مديرکل راه و شهرسازي استان قم گفت: نقاط آسيب پذير قم در تهديدات و حملات احتمالي دشمنان شناسايي شده و مورد توجه قرار گرفته و در ارتباط با پدافند غيرعامل اين نقاط ، اقدامات خوبي انجام شده است
به گزارش خبرگزاري موج، محسن بهشتي در جلسه شوراي پدافند غير عامل استان قم که در تالار امام رضا(ع) قم برگزار شد، بيان کرد: راه و شهرسازي به چهار بخش راه، راه‌ آهن، فرودگاه و شهرسازي تقسيم مي‌شود.
وي اضافه کرد: نقاط آسيب پذير استان قم شناسايي شده که با استفاده از اين شناسايي اقدامات خوبي در ارتباط با پدافند غيرعامل در اين مناطق انجام داده‌ايم ولي در تقاطع غير هم‌سطح نيازمند کنار‌گذر هستيم زيرا اين نقاط خطرپذير از اهميت ويژه‌اي برخوردار هستند و اگر مشکلي در اين نقاط رخ دهد راه‌ها بسته خواهد شد.
مديرکل راه و شهرسازي استان قم با اشاره به اينکه پروژه فرودگاه در استان قم به بهره‌برداري نرسيده است، گفت: در مراحلي که اين پروژه پشت سر گذاشته، قوانين پدافند غير عامل به خوبي رعايت شده است.
وي با تاکيد بر حساسيت راه‌هاي مواصلاتي استان قم ابراز کرد: آموزش‌هاي پدافند غيرعامل بايد در دستگاه‌هاي اجرايي برگزار شود زيرا راه و شهرسازي به تنهايي نمي‌تواند در اين عرصه اقدامات مطلوبي را انجام دهد.
بهشتي از وجود 21 درصد شبکه معابر در استان قم ياد کرد و متذکر شد: براي رسيدن به جايگاه مطلوب هنوز به ايجاد چهار درصد ديگر از اين شبکه‌ نيازمنديم.
وي بر اجراي طرح تفصيلي در شهر قم تاکيد کرد و گفت: شبکه معابر با فاصله‌هاي زيادي از يکديگر قرار داشتند که امروزه اين مشکل در حال برطرف شدن است.
بهشتي با اشاره به اينکه امروزه از بافت فرسوده به عنوان يک ظرفيت ياد مي‌شود،‌ ادامه داد: بايد اين بافت‌ها مورد رسيدگي قرار گيرند زيرا اگر بحراني در استان رخ دهد با مشکلات بسياري مواجه مي‌شويم.
وي مطرح کرد: 40 درصد از ترددهاي وسايل نقليه در خيابان صفاييه اجباري است و اين دسته افراد هيچ توقفي در اين خيابان ندارند ولي به علت نبود راه جايگزين براي رسيدن به مقصد خود از اين خيابان مرکزي استفاده مي‌کنند.
مديرکل راه و شهرسازي قم در پايان بر ضرورت توجه بيش از پيش مسوولان به اهميت و جايگاه پدافند غيرعامل تاکيد کرد و گفت: وجود گسترده بافت فرسوده در شهر قم در اين رابطه بايد مورد توجه و رسيدگي قرار بگيرد تا در مواقع بحراني مشکلي در اين عرصه ايجاد نشود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن