تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798594750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت ۶۰ درصدی خانه عالم آبدان/ اعزام ۵۲۰ مبلغ و مبلغه طی دهه ولایت در استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر اخبار کوتاه سازمان تبلیغات/
پیشرفت ۶۰ درصدی خانه عالم آبدان/ اعزام ۵۲۰ مبلغ و مبلغه طی دهه ولایت در استان بوشهر
بوشهر - خبرگزاری مهر: پیشرفت ۶۰ درصدی خانه عالم آبدان دیر، راه‌اندازی کانون فرهنگی تبلیغی در آبدان دیر و اعزام ۵۲۰ مبلغ و مبلغه در ایام امامت و ولایت در استان بوشهر عنوان خبرهای کوتاه از استان بوشهر است.



به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیر گفت: خانه عالم آبدان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی کار ساخت این پروژه به پایان می رسد. حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی اظهار داشت: پروژه احداث خانه عالم آبدان از سال ۹۰ شروع شد که متاسفانه پیمانکار این طرح بعد از مراحل سقف ریزی پروژه را رها کرد که هم اکنون با پی گیری های زیاد کار ادامه این طرح به زودی از سر گرفته می‌شود. رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیر در ادامه افزود: خانه عالم در شهر آبدان از ضروریات است و به یاری خدا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه اوایل سال آینده تکمیل و روحانی در آن مستقر می‌شود. کانون فرهنگی تبلیغی در آبدان دیر راه اندازی می‌شود رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیر گفت: برای پوشش تبلیغی مطلوب در شهرستان به زودی کانون فرهنگی تبلیغی آبدان راه اندازی می‌شود. حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی اظهار داشت: صدور مجوزهای کانون فرهنگی تبلیغی یکی از گام های موثر تبلیغ و ترویج ارزش های اسلامی است از این رو جهت برگزاری، ساماندهی، مدیریت، اطلاع‌رسانی و ارتقا برنامه های فرهنگی، مراحل صدور مجوز کانون فرهنگی تبلیغی ویژه بانوان آبدان در دستور کار است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیر گفت: جوانان ما بویژه بانوان نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق برنامه های فرهنگی و چگونگی برگزاری این برنامه ها هستند که با راه اندازی کانون فرهنگی تبلیغی در شهر و منطقه آنها شناخت بیشتری نسبت به اجرای برنامه ها کسب می‌کنند. پیشینه تعزیه شهرستان جم به قرن 13 هجری قمری بر می‌گردد رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم در خصوص پیشینه تعزیه خوانی در این شهرستان گفت: پیشینه تعزیه شهرستان جم به قرن سیزده هجری قمری بر می‌گردد. حجت‌الاسلام هاشم پروند در خصوص پیشینه تعزیه شهرستان جم گفت: بنیان و پایه ی تعزیه خوانی در شهرستان جم توسط شادروان محمدعلی خان جمی فرزند ملاعلی میرزا از طایفه ی موسوم به «مدگماری» جم گذاشته شده که در اوایل قرن سیزده هجری قمری در جم به دنیا آمد و تا اوایل همین قرن زندگی می کرده است. رئیس تبلیغات اسلامی جم نحوه آغاز به کار تعزیه را در شهرستان جم چنین بیان کرد: نمایندگان روستای صیدی و روستاهای هم جوار شامل کوری، منظر، حاجی آباد، هُنگدان، بابامبارکی و قائدی شورای تعزیه را دادند و این شورا کارهای اجرایی تعزیه و در واقع امر تهیه کنندگی کار را بر عهده گرفت. وی افزود: تهیه نسخه‌ها، خرید تجهیزاتی مانند شمشیر، سپر، خود، زره، تهیه اسب و استر، جذب کمک های مردمی، تهیه و دوخت لباس، سازمان دهی نیروهای انسانی لازم و جذب و آموزش تعزیه خوانان از مهم ترین کارهای محول شده به شورای برگزاری بود. اعزام ۵۲۰ مبلغ و مبلغه در ایام امامت و ولایت در استان بوشهر معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام ۵۲۰ مبلغ و مبلغه در ایام امامت و ولایت در استان بوشهر خبر داد. حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا در سخنانی گفت: بی شک نقش مبلغان دینی در ایام تبلیغی بسیار با اهمیت است چرا که با حضور در مناطق محروم و انجام تبلیغ دین مردم را از مسائل دینی آگاه می‌سازند. وی تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با روحانیون بومی، مدعو، طرح هجرت و در راستای تحقق اهداف فرهنگی تبلیغی تعداد ۵۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی استان بوشهر اعزام شدند که از این تعداد ۳۷۰ نفر مبلغ و ۱۵۰ نفر نیز مبلغه هستند.


۱۳۹۳/۷/۲۲ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن