تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798764672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار + تصاویر این تلویزیون ها از نظر طراحی، قابلیت‌ها، کیفیت تصویر و ارزش کلی جزء بهترین مدل های موجود در بازار هسیتند.


بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار
تلویزیون‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد جزء بهترین‌های موجود در بازار هستند. این را میزان فروش و نتایج حاصل از نظرسنجی‌های بین‌المللی تصدیق می‌کند. با بررسی های انجام گرفته و اعمال تست‌های مختلف این تلویزیون‌های با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف مانند طراحی، قابلیت‌ها، کیفیت تصویر و ارزش کلی رتبه‌بندی شده‌اند و جز بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند. سامسونگ PNF85000 سری تلویزیون‌های سامسونگ PNF85000 ازنظر کیفیت تصویر در نوع خود جزء بهترین‌ها هستند. روشنایی تصویر مناسب، عمق بالای رنگ مشکی، جزئیات بالا در سایه‌ها و رنگ‌های دقیق از دیگر ویژگی‌های مناسب سری سامسونگ PNF85000 هستند. 4 عینک سه‌بعدی و بسیاری از قابلیت‌های دیگر مانند منوهای غنی و فرمان‌ها صوتی و لمسی را نیز می‌توانید به ویژگی‌های این تلویزیون اضافه کنید. تنها عیب این تلویزیون را می‌توان قیمت نسبتاً بالای آن دانست.
بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار
ال جی 55EC9300 کیفیت صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55EC9300 از بسیاری از مدل‌های ال سی دی و پلاسمای موجود در بازار بهتر است. سطح رنگ مشکی بسیار بالا بوده و نور سفید نیز بسیار روشن نشان داده می‌شود از این رو ال جی 55EC9300 گزینه بسیار خوبی برای اتاق‌های بسیار تاریک و روشن است. زاویه دید این تلویزیون بسیار مناسب بوده و دقت نمایش رنگ‌ها بالا است. رزولوشن 1080 نیز برای مدل 55 اینچی بسیار مناسب است. اما این تلویزیون نیز مانند مدل قبلی قیمت بسیار بالایی دارد.
بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار
شارپ LE650 مانند دیگر مدل‌های موجود در این لیست کیفیت بالای نمایش تصویر بزرگ‌ترین نقطه مثبت شارپ LE650 است. سطح رنگ مشکی به انداره کافی تیره بوده و سایه‌ها با جزئیات خوبی نمایش داده می‌شوند. با روشن بودن فضای اتاق، رنگ‌ها انسجام خود را در نمایش حفظ می کنندو سطح رنگ سفید به خوبی متمایز است. تنها نکته منفی در این تلویزیون استفاده از اسپیکرهای نه چندان قوی است. در واقع می‌توان گفت بلندگوهای قدرتمند قربانی طراحی سبک و نازک شارپ LE650 شده‌اند.
بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار
سونی XBR900B اگر به دنبال خرید یکی تلویزیون 4k هستید. سونی XBR900B بهترین گزینه در میان این تلویزیون‌ها است. سیستم صوتی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده بسیار قدرتمند است و طراحی و براق آن نیز جلوه خاصی به این تلویزیون با رزولوشن بسیار بالا داده است. در صورت نیاز می‌توانید یک ساب ووفر و دستگاه پخش محتوای 4k مخصوص سونی XBR900B را نیز تهیه کنید. سونی XBR900B جز مدل‌های لوکس در بین تلویزیون‌ها محسوب می‌شود.
بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار
پاناسونیک AS530 پاناسونیک AS530 در میان رقبای ژاپنی خود نه تنها کیفیت صفحه نمایشی رقابتی دارد بلکه قیمت آن هم نسیت به دیگر مدل‌های موجود در این لیست کمتر است. علاوه بر داشتن دقت رنگ بالا و نمایش رنگ سیاه با سطحی متناسب، طراحی پاناسونیک AS530 یکی از بهترین طراحی‌های شرکت پاناسونیک از ابتدا تا کنون است. زاویه دید صفحه نمایش نیز به اندازه کافی باز در نظر گرفته شده است.
 بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار
 اخبار مرتبط:راهنمای خرید تلویزیون: LCD، LED یا Plasma؟اولین تلویزیون غول پیکر و منحنی ال جی را دیده اید؟!! + عکسگران ترین تلویزیون دنیا را "ارزان" بخرید + عکستلویزیون 110 اینچی وارد بازار شد+عکس

سه شنبه 22 مهر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن