تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798729608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۷۵؛
بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود
از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.








شاید رایانه شما هم ویروسی باشد؛
چگونه رایانه خود را در مقابل حملات تروجان‌ها مقاوم کنیم + دانلود نرم‌افزار
امروزه با گسترش ارتباطات و استفاده روز افزون مردم از اینترنت، حملات سایبری و نفوذ هکرها جهت سرقت اطلاعات شخصی کاربران هم افزایش پیدا کرده است. یکی از راه‌های نفوذ هکرها به رایانه کاربران تروجان‌ها هستند، اما برای اینکه بدانید تروجان چیست، چیکار می‌کند، نرم افزارهای مقابله با آن‌ها چیست و چکار کنیم تا در مقابل تروجان‌ها مقاوم باشیم تا پایان همراه این گزارش را بخوانید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نمایش اطلاعات جامع و دقیق از رایانه + دانلود نرم افزار
برای بررسی عملکرد و وضعیت لحظه ای رایانه در اجرای هر برنامه بسیار ضروری است، که ما اطلاعاتی دقیق از وضعیت رم، سی پی یو، هارد و ... داشته باشیم، زیرا برنامه هایی که فشار زیادی را به اجزای رایانه می آورند سبب کوتاه تر شدن عمر آن ها می شوند، البته این برنامه System Explorer علاوه بر نمایش کامل اطلاعات مانند یک Task Manager حرفه ای نیز عمل می کند و می توانید با آن تمامی برنامه های در حال اجرا را مدیریت کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش اطلاعات کامل درباره وضعیت هارد دیسک، نمایش دسترسی های موجود به رایانه، نمایش دقیق اطلاعات مربوط به هر برنامه و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نرم افزاری برای بازیابی رمزهای عبور فایل‌های آفیس؛
اگر رمزعبور اسناد آفیس را از یاد برده‌اید کلیک کنید + دانلود
بسته نرم افزاری آفیس برای حفاظت امنیتی هر چه بیشتر اسناد ذخیره سازی شما، قابلیت رمز گذاری را در نرم افزارهای خود فراهم کرده است. از این رو می‌توانید جهت جلوگیری از سرقت مطالب و مستندات ذخیره سازی خود از دست سارقان برای اسناد خود رمز عبور تعریف کنید، اما گاهی اتفاق می‌افتد که رمز عبوری که برای سند خود تعریف کرده بودیم از یادمان می‌رود! اینجاست که نرم افزار Advanced Office Password Recovery به کمک شما می‌آید تا در کمتر از 10 دقیقه سخت‌ترین و طولانی‌ترین رمزهای عبور را از طریق الگوریتم‌های اتوماتیک برای شما بازیابی کند. شما می‌توانید رمزهای عبور اسناد Word ،Excel ،Access ،Outlook ،Project ،Money ،PowerPoint ،Visio ،Publisher و OneNote را که با نسخه 2.0 تا نسخه 2010 ذخیره شده‌اند را به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بازیابی کنید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛
محافظت از اطلاعات خود را به این نرم افزار بسپارید + دانلود
حفظ و نگه داری اطلاعات شخصی موجود در رایانه در برابر هکرها و افراد غیر مجاز یکی از مشکلات تمامی افراد است و همیشه بیشتر ما استرس از دست رفتن اطلاعاتمان را داریم، اما اگر از این نرم افزار BestCrypt Volume Encryption استفاده کنید به صورت کامل استرس شما بر طرف خواهد شد، زیرا برنامه با استفاده از بهترین الگوریتم های رمزگذاری بستری را فراهم می کند که فقط خودتان قادر به دسترسی به فایل ها و اطلاعات باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل های رمزنگاری شده، پشتیبانی از تمامی فایل ها و اسناد برای رمزگذاری، قابلیت ایجاد دیسک مجازی و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ویندوز؛
تامین امنیت شبکه های رایانه ای + دانلود نرم افزار
اصلی ترین رکن در هر موضوعی امنیت است، حال در دنیای مجازی که میلیون اطلاعات بین کاربران در لحظه رد و بدل می شود، وجود امنیت بسیار مهم و ضروری محسوب می شود، یکی از راه های برقراری ارتباط بین رایانه ها و دستگاه های مختلف استفاده از شبکه های محلی یا عمومی است، اگر شما از این شبکه های استفاده می کنید، می توانید برای مشاهده ضریب امنیتی و باگ های موجود در آن ها از نرم افزار Nsauditor Network Security Auditor بهره ببرید. با نصب برنامه معرفی شده می توانید با خیال راحت اقدام به تبادل اطلاعات در شبکه کنید و به بهترین شکل وضعیت آن را تحت نظر بگیرید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: بررسی تمامی پروتکل های ارتباطی، امکان بازیابی رمزهای موجود در شبکه، مانیتورینگ قدرتمند شبکه و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ویندوز؛
خاموش سازی رایانه به صورت زمان بندی شده + دانلود نرم افزار
گاهی اوقات برای بسیار از افراد پیش آمده است که برای دانلود یک فایل سنگین یا ویروسی کشی رایانه مجبور باشند که رایانه را برای ساعت ها روشن نگه دارند. اما شما می توانید با استفاده از این نرم افزار PC Auto Shutdown به صورت اتوماتیک و زمان بندی شده رایانه خود را خاموش کنید. برای مثال می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که پس از پایان امور مورد نظر شما خاموش شود. شما با این کار سبب صرفه جویی در مصرف برق و طولانی تر شدن سلامت قطعات رایانه تان می شوید. همچنین می توانید علاوه بر خاموش کردن رایانه را در حالت های restart ،log off ،sleep قرار دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تنظیم کلمه عبور، قابلیت سفارشی سازی، پاک سازی کوکی های مرورگر و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ویندوز؛
حذف برنامه ها به بهترین شکل ممکن + دانلود نرم افزار
Max Uninstaller یک برنامه قدرتمند در زمینه حذف و پاک سازی نرم افزارها و بازی های موجود در رایانه است، برنامه با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود قادر خواهد بود حافظه های پنهان برنامه های نصب شده در رایانه را کشف و به صورت حرفه ای پاک سازی کند. در ضمن برنامه می تواند بستری را فراهم کند تا نرم افزارهایی که به صورت عادی حذف نمی شوند، را پاک سازی کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا و در عین حال کاربردی، استفاده از بهترین و جدیدترین الگوریتم ها، ارائه ریشه هر برنامه به همراه اطلاعات دقیق و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛
بازگردانی تنظیمات ویندوز به حالت اولیه + دانلود نرم افزار
ویندوز رایانه ها به دلایل مختلفی مانند: ویروسی شدن، اشتباه کاربر، وجود بد افزار و ... سرعت و کارکرد اصلی خود را از دست می دهند و در اکثر مواقع بهترین راه پیش رو برای بازگردانی ویندوز به حالت اولیه، تعویض ویندوز است، اما این روش زمانبر است، زیرا نصب ویندوز و به ویژه برنامه های جانبی نیازمند ساعت ها زمان است. با نصب این نرم افزار RollBack Rx می توانید به گونه ای از تنظیمات و کارکردهای ویندوز رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در زمانی که ویندوز رایانه آسیب دید، نسخه پشتیبان تهیه شده را جایگزین نسخه اصلی کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت تهیه سفارشی، قابلیت بازگردانی به قبل با تنظیمات کاربردی، بازیابی سریع و آسان اطلاعات اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


کتابخانه الکترونیک دریچه؛
آموزش سیستم عامل Centos + دانلود کتاب
سِنت‌اواِس (CentOS) توزیع لینوکسی مبتنی بر توزیع تجاری ردهت است که از طرف جامعهٔ کاربری حمایت و توسعه پیدا می‌کند. نام سنت اوس مخفف (Community ENTerprise Operating System) می‌باشد. بر اساس بررسی وب‌گاه web technology surveys در سال ۲۰۱۱ سنت اواس با بیش از ۳۰ ٪ سرور‌های لینوکس در رتبه اول بیش‌ترین لینوکس استفاده شده برای وبگاه‌ها قرار گرفت، این بررسی در سال ۲۰۱۲ میلادی سنت‌اوس را با سقوطی یک درصدی و فاصله ناچیزی قبل از توزیع دبیان در مقام دومین توزیع محبوب برای سرور‌های وب‌گاه‌ها قرار می‌دهد.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


هدیه دریچه به اولین ماه پاییزی‌ها؛
دانلود کنید: والپیپر و تقویم مهر ماه ۱۳٩٣
مهر ماه امسال با پشت سرگذاشتن شهریور ماه، فرا رسید. گروه عکس دریچه فناوری اطلاعات باز هم به مانند ماه‌های گذشته دست به کار شده و مجموعه‌ای از والپیپرهای زیبا به همراه تقویم این ماه را برای شما کاربران آماده کرده است تا تصاویر دسکتاپ رایانه خود را تغییر دهید و رنگ و جلایی جدید و جذاب به آن ببخشید. شما علاقمندان و کاربران دریچه می‌توانید اول هر ماه سری به صفحه دریچه فناوری اطلاعات سایت باشگاه خبرنگاران بزنید تا هر ماه تصاویری متفاوت برای دسکتاپ رایانه‌تان انتخاب کنید. امیدواریم والپیپرهای آماده شده برای این ماه مورد توجه شما قرار گرفته باشد.



...:::  متولدین مهر ماه تولدتان مبارک :::...









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
آموزش ترفندهای مخفی لاین + دانلود نرم افزار
لاین یکی از برنامه های پیام رسان محبوب و قدرتمند برای تلفن های همراه هوشمند است، حال برنامه نویسان کشورمان با بررسی دقیق این برنامه جهانی ترفندهایی جالب از آن استخراج کرده اند که با استفاده از آن ها می توانید به صورت حرفه ای و امکانات بیشتر با برنامه کار کنید. از ترفندهای موجود در برنامه می توان به مواردی چون: اضافه کردن افرادی که شماره یا آیدی آن ها را نداریم، آموزش استفاده از استیکرهای پولی لاین به صورت رایگان، امکان تعیین رمز عبور بر روی برنامه برای افزایش امنیت، ترفندی کاربردی برای ساخت لینک آی دی، راهکارهایی برای ارسال پست خصوصی و ... اشاره کرد. 




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
چگونه ویندوز 8 رایانه را به وسیله گوشی یا تبلت کنترل کنیم؟ + دانلود نرم افزار
تا به حال نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت ویندوز به وسیله ی گوشی یا تبلت اندرویدی معرفی شده است، اما اکثر این برنامه ها از ویندوز 8 پشتیبانی نمی کنند و یا در صورت پشتیبانی هم محیط مناسب برای مدیریت ویندوز محیا نمی کنند. این برنامه Windows 8 Controller ویژه مدیریت ویندوز 8 در گوشی یا تبلت هوشمند طراحی شده است و می تواند ویندوز 8 را با تمام ویژگی های ظاهری و حرکتی به گوشی شما بیاورد و با استفاده از آن می توان کارهایی چون: اجرای برنامه ها، حرکت در بخش start، وبگردی حرفه ای و ... را انجام دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش تمام پنجره ها به صورت کاشی، پشتیبانی از حرکات چند لمسی، امکان تبدیل گوشی به ماوس و ... اشاره کرد.










  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


با حافظ برای اندروید؛
نرم‌افزاری برای علاقمندان به قصاید و غزلیات حافظ + دانلود
دیر بازی است که حافظ جایگاه والایی در زندگی ما داشته است. حافظ، همیشه زینت‌بخش کتابخانه‌های ایرانی بوده و در دستان پدران و پدربزرگان، شب‌ها و روزها را برای ما خاطره انگیز کرده است. زندگی مدرن امروزی گرچه رسم زندگی را تغییر داده، اما یاد و خاطره بزرگان را از قلب‌های ایرانی تهی نکرده است. استودیو سرخ، حافظ را با تمامی اشعار و گذری بر زندگانی وی در مجموعه‌ای نفیس و زیبا گرد هم آورده تا یاد دیوان کهنه اما پر زینت حافظ را زنده کند.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
سرعت شارژ گوشی هوشمند خود را تا 30 درصد افزایش دهید + دانلود
طولانی بودن زمان شارژ شدن تلفن های هوشمند یکی از مشکلاتی است که کاربران اندرویدی دارند. با استفاده از نرم افزار faster charger شما می توانید سرعت شارژ شدن گوشی هوشمند خود را بین 15 تا 30 درصد افزایش دهید. این نرم افزار به گونه ای است که با نصب نرم افزار تمامی برنامه هایی که در حال مصرف از باتری دستگاه است را متوقف و فقط صرف شارژ شدن گوشی یا تبلت اندرویدی می شود. نحوه استفاده به گونه ای است که ابتدا برنامه را اجرا و سپس شارژر خود را وصل و بر روی دکمه start کلیک کنید و از شارژ شدن سریع تلفن اندرویدی خود لذت ببرید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید و سیمبین؛
برنامه‌هایی ساده و جذاب برای فراگیری برنامه نویسی + دانلود
امروزه برنامه نویسی به یک نیاز اساسی برای کاربر نسل جدید کامپیوتر تبدیل شده است، از سویی در جهان مدرن امروز زبان‌های برنامه نویسی فراوانی ارائه می‌شود که فراگیری آنها به کمک برخی از ابزارهای الکترونیکی کار دشواری نیست برای مثال تلفن همراه به عنوان وسیله‌ای که دقیقه به دقیقه و حتی ثانیه به ثانیه با آنها سرو کار داریم، می‌تواند معلمی خوب برای آموزش برنامه نویسی به زبان‌های مختلف باشد اما لازمه این امر نصب نرم افزارهایی جالب در تلفن همراه است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.










  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
تصاویر را به صورت حرفه ای ویرایش کنید + دانلود نرم افزار
Photo Editor یک نرم افزار ساده و آسان برای ویرایش تصاویر است. برنامه قادر است کارهایی مانند: تنظیم رنگ، اضافه کردن افکت، چرخش، برش، قاب گذاشتن، نقاشی کشیدن روی تصاویر، کنتراست و ... را انجام دهد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بر روی تصاویر موجود در تلفن همراه خود نوشته و عکس قرار دهید یا این که با تنظیم منحنی رنگ ها، بهترین رنگ بندی را به دست بیاورید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ذخیره سازی تصاویر با فرمت های png و jpeg، امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی، ذخیره تصاویر در گالری تلفن همراه، کنترل انعطاف پذیری بالای تصاویر، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
با این نرم افزار تصاویر خود را رویایی‌تر کنید + دانلود
 این برنامه به شما اجازه می دهد تا دو عکس را با هم ترکیب کرده و افکت های جالبی به عکس خود بدهید. با استفاده از این برنامه می توانید برای تصاویر پروفایل خود در شبکه های اجتماعی تصاویر فوق العاده حرفه ای بسازید. سپس دیگر نیازی به کار با برنامه هایی مانند فتوشاپ برای ساخت تصاویر نخواهید داشت.


yjc.ir





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
با این برنامه یک جعبه ابزار هوشمند همراه خود داشته باشید + دانلود
شما با استفاده از نرم افزار smart tools می توانید یک پک کامل از وسایل مورد نیاز روزمره را در اختیار خود داشته باشید. این نرم افزار به گونه ای است که وسایلی مانند: خط کش، گونیا، تراز و ... را در خود گنجانده است. این مجموعه بی نظیر از قابلیت های دیگری نیز برخوردار است که می توان به قابلیت اندازه گیری ارتفاع اندازه گیری سرعت و اندازه گیری فاصله شما تا مکانی که مشخص کرده اید را انجام می دهد. این نرم افزار با استفاده از دوربین تلفن اندرویدی شما این کار های جالب و البته پر کاربرد را انجام و محاسبه می کند.










  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
با رازهای داشتن یک خانواده خوشبخت آشنا شوید + دانلود نرم افزار
آیا از زندگی خانوادگی خود راضی هستید؟، آیا فرزندتان از شما فاصله گرفته است؟، در هنگام ملاقات با خانواده ی همسرتان دچار استرس می شوید؟ برای داشتن یک خانواده خوشبخت و شاد نیازی به انجام کارهای خارق العاده و سخت نیست، بلکه فقط باید به اصولی ساده و منطقی عمل کنید تا خانواده ای خوشبخت داشته باشید. نرم افزار "خانواده خوشبخت" هر آن چه را که شما برای داشتن یک خانواده خوشبخت از تمامی لحاظ نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. پس از استفاده از نرم افزار و عمل کردن به توصیه های آن متوجه خواهید شد، که می توان با رعایت چند نکته ساده هم یک خانواده خوشبخت داشت. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری فوق العاده زیبا، موضوع بندی تخصصی و کاربردی، استفاده از منابع مناسب و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
با این برنامه همیشه یک خط کش همراه شماست + دانلود
شما با استفاده از این نرم افزار می توانید یک پک کامل از تمامی وسایل‌های اندازه گیری را در تلفن همراه خود داشته باشید. این نرم افزار به گونه ای است که می توان به وسیله آن هر چیزی را اندازه گرفت. شما می توانید ارتفاع ساختمان، درخت و یا هرچیز دیگری را به سادگی هرچه تمام تر اندازه بگیرید. این نرم افزار علاوه بر خط کش ابزارهای دیگری مانند نقاله و گونیا را در خود جای داده است که بیشتر می‌تواند برای مهندسان دانش آموزان و دانشجویان مورد استفاده قرار بگیرد.











  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
فایل‌های PDF را در تلفن همراه ویرایش کنید + دانلود
شما با استفاده از این نرم افزار مفید و پرکاربرد می توانید تمامی فایل‌ها و فرمت‌های pdf را به سرعت باز کرده و آن‌ها را ویرایش کنید. این نرم افزار اندرویدی به گونه ای است که شما کاربران نیز می توانید متن ها و عکس های خود را به صورت یک فایل pdf ایجاد کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالای بازکردن، زوم کردن بدون افت کیفیت و ایجاد تغییرات بر روی فایل ها اشاره کرد.










  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


تبادل اطلاعات بین سیستم عامل ios و رایانه + دانلود نرم افزار
دیگر برای تبادل اطلاعات میان رایانه و انواع سیستم عامل ها نیاز به استفاده از کابل رابط نیست، در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی برای انتقال فایل بین گوشی های دارای سیستم عامل ios و رایانه را داریم. با استفاده از این نرم افزار Air Transfer+ Easy file sharing می توانید فیلم ها، آهنگ ها، متون، تصاویر و هر فایل یا متن دیگر را بین رایانه و گوشی هوشمند خود به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که برای اتصال گوشی به رایانه می توانید از بستر های wifi و اینترنت استفاده کنید، البته باید بسترهای ذکر شده در دو طرف ارتباط وجود داشته باشند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در تبادل اطلاعات، پشتیبانی از مرورگرهای وب، طبقه بندی اتوماتیک فایل ها و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نرم افزار Paint برای iOS؛
این برنامه خلاقیت نقاشی شما را افزایش می‌دهد + دانلود
نرم افزار Paint محبوب ترین برنامه ویژه نقاشی در رایانه است که یکی از نرم افزارهای پیش فرض ویندوز است، با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی هوشمند خود اقدام به نقاشی کنید و طراحی های هنری خلق کنید. این برنامه ابزارهای مختلفی اعم از: قلموهای متنوع، رنگ های مختلف، سبک های نمایش گوناگون و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد که این ابزارها به شما در خلق آثار هنری کمک خواهند کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: بهینه سازی شده برای آیفون 5، محیط کاربری زیبا، آزادی عمل گسترده و ... اشاره کرد. همچنین کار با این نرم افزار بسیار آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ios؛
یک پلیر قدرتمند برای آیفونی‌ها + دانلود
نرم افزار av player یک از برترین پلیرها در زمینه پخش موزیک و ویدیو است. این پلیر قدرتمند که برای ios منتشر شده است دارای ویژگی های فراوانی از قبیل سرعت در پخش فیلم های hd و موزیک، تنظیم سایز فیلم به صورت دستی و ... برخوردار است. این پلیر به گونه ای است که یک فایل به نام avplayer در گوشی شما ایجاد می کند و شما با وصل کردن گوشی خود به رایانه می توانید موسیقی ها و فیلم های خود را در آن پوشه کپی کرده و نرم افزار را اجرا کنید تا همان فایل هایی را که کپی کرده اید اجرا کند. این پلیر یکی سریعترین پلیر ها در پخش فیلم های hd به شمار میرود.











  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید




گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری




















تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن