تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812894157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیینی برای گردهمایی هنرمندان خلاق تئاتر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیینی برای گردهمایی هنرمندان خلاق تئاتر تهران - ایرنا - دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک این رخداد هنری را آیینی برای گردهمایی هنرمندان خلاق تئاتر دانست و گفت: جشنواره با وجود برگزاری به صورت دوسالانه جزو شناخته شده ترین رخدادهای تئاتری کشور است.


پیمان شریعتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار تئاتر ایرنا ، جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک افزود: زمانی به موفقیت های اصلی دست پیدا می کنیم که فعالیت های خود را از نگاه جشنواره ای به شکل مستمر و اجرای عمومی متمرکز کنیم.
وی یادآور شد: وقتی همزمان با اعلام فراخوان شاهد استقبال گروه های داخلی و بین المللی برای حضور در این جشنواره هستیم در حقیقت این مساله نشان دهنده شناخته شده بودن این رخداد در بین هنرمندان تئاتر به شمار می رود.
وی ادامه داد: ظرفیت تولید و کیفیت اجراهای نمایش عروسکی در کشور بسیار فراتر از آن چیزی است که ما نسبت به آن شناخت داریم اما در این زمینه برای فراگیر شدن شناخت عمومی نسبت به قابلیت ها، گونه ها و شیوه های اجرایی تئاتر عروسکی در گام نخست نیازمنداختصاص سالن های تخصصی برای این هنر نمایشی هستیم.
دبیر اجرایی جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک خاطرنشان کرد: هنرمندان تئاتر عروسکی از سر ناچاری و با تمام مشکلات خاص این گونه اجرایی درسالن های تئاترشهر و یا دیگر تماشاخانه ها به اجرای آثار نمایشی خود مشغول هستند و همه این دست از آسیب ها در قالب اختصاص یک یا چند سالن ویژه نمایش های عروسکی آرام و آرام برطرف خواهد شد.
وی به میزبانی فرهنگسرای بهاران در خیابان قزوین تهران و استقبال بی نظیر مردم از آثار اجرا شده این جشنواره در آن اشاره کرد .
شریعتی توضیح داد: ظرفیت سالن فرهنگسرای بهاران 500 نفر است و این در حالی است که در تمامی سانس های اجرای جشنواره علاوه بر پر بودن سالن، تعداد زیادی از مخاطبان به شکل ایستاده به تماشای آثار نمایشی پرداختند که همه اینها ظرفیت تئاتر عروسکی و میزان علاقه مردم به آن را نشان می دهد.
شریعتی درباره کمرنگ بودن میزان استقبال در تماشاخانه سنگلج نیز گفت: متاسفانه مدتی است که این سالن در حوزه مدیریت با آسیب هایی روبرواست.
وی سپس ادامه داد : با وجود تمرکز تعداد بیشتری از سالن های نمایشی در مرکز شهر سالن و نمایش های آن نیازمند تبلیغات افزون تری است که در این زمینه فعالان رسانه ای نقش مهمی را برعهده دارند.
پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک از 22 شهریورماه آغاز شده است تا 28 این ماه ادامه خواهد داشت.
فراهنگ(4)**9266**1601**


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن