تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798638599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین ارزش های دفاع مقدس راه مقابله با تهاجم فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مشاور عالی فرمانده سپاه:
تبیین ارزش های دفاع مقدس راه مقابله با تهاجم فرهنگی است خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که تبیین دستاوردهای دفاع مقدس راهگشای مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: دوران سختی را می گذرانیم و جنگ کوچکی تمام شده و وارد جنگ بزرگی شدیم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه، امروز در یادواره شهدای گمنام شهرستان آمل که در مسجد جامع آمل برگزار شد با بیان این که ما باید بتوانیم از این جلسات بهره هایی ببریم که استمرار و استقرار داشته باشد، گفت: استمرار این روحیه کار سختی است که باید در راستای تحقق  آن تلاش شود و کوشش ما این باشد تا بهره برداری کافی از این گونه مجالس داشته باشیم.
یادگار هشت سال دفاع مقدس، افزود: ما می توانیم با ذکر خاطراتی این برنامه ها را سپری کنیم اما باید تلاش کنیم تا مقاومت اعتقادی ایجاد شده و ما را حفظ کند که می تواند در برنامه های زندگی ما اثرگذار باشد.
وی با بیان این که حضور در یادواره های شهدا به عنوان فرصتی ارزنده است که باید از به نحو شایسته ای استفاده کنیم، تصریح کرد: اگر به کرم اهل بیت(ع) به قلب و روح ما نگاه شده و ما را متفق کنند باشد که از این جلسات با دست پر بیرون بیاییم.
عروج با اشاره به این که دفاع مقدس از یک سرچشمه شروع شده که متصل به یک میدان عظیم است، ادامه داد: این منبع سبب خواهد شد که اگر تنها در یک میدان ماندید و اهلش بودید همه شما را کمک کرده و و در چشم یک لشگر حساب شوید.
مشاورعالی فرمانده کل سپاه با بیان سخنی از امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: این چشمه از نظر جهان بینی ما متصل به حرکت عظیم حماسه حسینی بوده که نمونه حادثه عاشورا در ایران اتفاق افتاد و همانند ترکیب جمعیتی حماسه حسینی در آن وجود داشتند.
عروج با اشاره به این مقام معظم رهبری فرمودند ماهیت مخفی دفاع مقدس مانده است، گفت: باید این امر را به گونه ای منتقل کنیم تا جوانان و مردم نسبت به گناه رغبت کم تری پیدا کنند.
وی با تاکید بر این که تبیین دستاوردهای دفاع مقدس راهگشای مقابله با تهاجم فرهنگی است، بیان داشت: دوران سختی را می گذرانیم و جنگ کوچکی تمام شده و وارد جنگ بزرگی شدیم.
یادگار هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: دفاع مقدس هشت سال بوده و تمام شد و این جنگ کنونی همیشه همراه انسان بوده که اسلحه این جنگ به طرف خودمان است که باید مراقب باشیم.
مشاورعالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که رزمندگان ما با نهایت اخلاص و ایثار در برابر دشمنان قرار گرفتند،تصریح کرد: یک ساعت در غزه معادلش در شهر محاصره شده دفاع مقدس به اندازه یک لحظه کوچک آن نیست.
عروج با بیان این که امام خمینی(ره) فرمود طرف حساب دشمنان با ما نبوده و با خدا است، افزود: خداوند منان نوری در قلب رزمندگان انداخت و سبب شد تا مورد توجه و نگاه قرار گیرند.
وی با تاکید بر این که ارتباط با خداوند منان سبب شد تا رزمندگان رفتار بهشتی در عالم پیدا کرده و به تعالی دست پیدا کردند، گفت: رابطه بین خالق و خدا رابطه بی انتهایی است که خود حضرت حق تنها آن را می داند./1314/پ202/ب1



۱۳۹۳/۶/۲۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن