تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798622285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانا سخن از زبان ما می گویی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استقبال ˈآرمانˈ از سخنان رییس جمهوری/ جانا سخن از زبان ما می گویی تهران- ایرنا- سال های سکوت گذشت و امروز مردی از جنس مردم با آنها سخن می گوید. گاهی صدایش را بلند می کند و آنچه را می گوید که ما در سینه انباشته بودیم و مجال بیان نبود. گاهی آرام و مهربان سخن می گوید چون مخاطبانش مردمی هستند که می دانند رئیس جمهور یازدهم مردی از جنس آنهاست و دردشان را با گوشت و پوست خود درک می کند.


روزنامه "آرمان" طی یادداشتی به قلم "حسین عبداللهی" مدیر مسوول این روزنامه با عنوان "جانا سخن از زبان ما می گویی" می افزاید: هر کجا در پشت تریبون قرار می گیرد رساترین جمله ای که ادا می کند، این است: «دولت از هیچ کسی و هیچ قدرتی نخواهد ترسید.» او نمی ترسد چون می داند پشتیبانانی دارد که اگر در 24خرداد92 آرایشان بیش از 18میلیون بود، امروز باید بسیار بر آن افزود و بهتر می داند که چشم های مردم محروم، آسیب پذیر، زنان و جوانان به وزرایی است که او برای انتخابشان اسیر فشارها و سنگ اندازی های رقیبی نشد که می خواهد انتقام شکست در برابر اعتدال را بگیرد. یک وزیر دولت یازدهم استیضاح شد اما روحانی لبخند زد چون اعتقاد داشت که «فَاِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرا» و بار دیگر که نجواهای استیضاح وزیر بعدی به گوش می رسد این جمله را زیر لب زمزمه می کند که «اِنَّ اللهَ مَعَ الصابِرین». رئیس جمهور در سخنرانی هایی با اقشار مختلف بر نکاتی تاکید کرد که بسیاری سال ها برای شنیدن آن منتظر بودند. از آنچه می گوید که حق ملت ایران است اما سال ها برخی آن را دریغ و هر آنچه مطلوب دولت خود بود به نام حق عرضه کردند. «انسان اگر یک چیزی را تجربه کرد و نشد، فردا دیگر نباید عین آن را انجام دهد» حتما مخاطب رئیس جمهور مردم عادی نبودند، بلکه از ادامه سخنش می توان مخاطب را یافت، او از آنانی گلایه داشت که فرهنگ غنی این مملکت را به ون و دیوارکشی تنزل داده بودند و البته در کنار انتقاد، راهکار هم ارائه کرد تا تنها نقشی را نداشته باشد که همتایش در دو دولت قبل داشت. او از اصلاح سخن گفت و نهراسید مخالفانش به اصلاح طلبی متهمش کنند چون می دانست بدون اصلاح گری آنچه نابود خواهد شد سرمایه های عظیم ملت یعنی همان جوانانی هستند که هوش و استعداد آنها در جهان تحسین می شود. او دیروز نگران همین جوانان هم بود و از رانت های علمی سخن گفت که شاید منجر به بی اعتباری دانش این جوانان شود. می داند با هر جمله که بر زبان جاری می کند، هستند افرادی که صدها برنامه برای انتقام می اندیشند و چه حس خوبی است که بالاترین مقام اجرایی کشور برای سبک شدن دل ملت، خطر را به جان می خرد، اخم می کند تا ملت بخندد و سختی می کشد تا مردم در آسایش زندگی کنند. آقای رئیس جمهور مچکریم!
اول**1368**


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن