تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799062488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 80 درصدی تخلفات ساخت و ساز غیرقانونی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
ساخت و ساز ,غیرقانونی ,اراضی ,تخلفات
کاهش 80 درصدی تخلفات ساخت و ساز غیرقانونی فرماندار شمیرانات گفت: تخلفات ساخت وساز در شمیرانات نسبت به سال‌های گذشته 80درصد کاهش یافته است.




عزت الله خانمحمدی، از آزاد سازی 100هکتار از اراضی ملی تصرف شده توسط متصرفان در بخش های لواسان و رودبارقصران خبردادو گفت:مرحله جدید تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه جاجرود آغاز شده و مطابق قوانین پیگیری انجام خواهد شد. خانمحمدی بابیان اینکه برخی متصرفان با کاشت نهال در اراضی ملی سعی در ایجاد مالکیت برای خود دارند،افزود: به هیچ وجه با درختکاری در اراضی ملی نمی تواند ایجاد حقانیت و مالکیت کرد و این موارد نیز پس از دستور مقام قضایی در زمره تخریب و رفع تصرف قرار خواهد گرفت. وی عملکرد دستگاه قضایی در صدور احکام تخریب و کمک در آزاد سازی اراضی ملی از دست متصرفان و متجاوزان به حریم اراضی ملی را مناسب برداشت کرد و خواستار اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به ساخت وسازهای غیر مجاز و تصرفات اراضی دولتی و یا تسریع در روند رسیدگی به پرونده های ساخت وساز های غیر مجاز در دستگاه قضایی و صدور احکام جدی در این زمینه شد. خانمحمدی یادآورشد: تمامی تصرفات به حاشیه رودخانه جاجرود و ساخت سازهای غیر مجاز شناسایی شده و ضمن گزارش به مقامات ارشد استان طی زمانبندی مشخص با صدور حکم قضایی تخریب شده و این اراضی آزاد سازی خواهد شد فرماندار شمیرانات با تاکید بر اینکه موظف به حفظ حقوق مردم در این زمینه هستیم و ازاین مسئولیت خود ذره ای کوتاه نخواهیم آمد و گفت: در شرایط فعلی سیاست های ستاد ساماندهی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان شمیرانات رویکردی پیشگیرانه است و اینکه، قبل از هر گونه ساخت و ساز جدید با نظارت و مراقبت جدی تر از بروز تخلفات جلوگیری شود. خانمحمدی درباره ورود گردشگران به منطقه حفاظت شده دشت لار اظهار داشت: اگر قصد حفظ منابع طبیعی و محیط زیست دشت لار را داریم باید ورود گردشگران به منطقه کنترل و هدایت شده انجام گیرد و شرط لزوم این امر تهیه هرچه فوری تر طرح و برنامه و تعیین متولی امور مذکور برای دشت لار باشد. خانمحمدی خواستار معرفی دشت لار به عنوان یک ذخیره زیست محیطی بسیار پر اهمیت برای کشور از طریق رسانه های گروهی و اطلاع رسانی شود تصریح کرد: استقرار پاسگاه نیروی انتظامی در دشت لار یک ضرورت است. فرماندار شمیرانات گفت: رسیدگی به دغدغه ها و مشکلات عشایر، حفظ محیط زیست، حفاظت جدی از مراتع و منابع طبیعی، می بایست به طور همزمان مورد توجه قرار گیرد. وی درباره تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در روستای پورزند در بخش لواسان بیان داشت: هفته گذشته تخریب 15فقره ساخت و ساز غیر مجاز دربخش لواسان که دارای حکم قطعی قضایی هستند، اجرایی شد و 10هکتار از اراضی به حالت قبلی خود بازگشت. خانمحمدی یادآور شد :رویکرد جدید فرمانداری و ستاد جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری از بروز تخلف است. فرماندار شمیرانات گفت:تخلفات ساخت و ساز در شمیرانات نسبت به سالهای گذشته 80درصد کاهش یافته است. ( فارس)


یکشنبه 26 مرداد 1393 11:05    بازدید:3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن