تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820886042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل دامپزشکی: صداقت از مولفه های مهم در انتشار اخبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر کل دامپزشکی: صداقت از مولفه های مهم ایرنا در انتشار اخبار است اراک- ایرنا- مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: صداقت و امانت داری از مولفه های مهم ایرنا در انتشار اخبار است که این مهم موجب اعتباربخشی به فعالیت های آن شده است.


دکتر سید ˈسعید حسینیˈ روز پنج شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی افزود: انتشار اخبار مربوط به حوزه دامپزشکی در ایرنا قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: اگر خبرنگار صادق نباشد و برای توسعه استان و کشور خود دلسوز نباشد مشکلات فراوانی را برای جامعه ایجاد می کند.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید صداقت و امانت داری را سرلوحه کاری و رفتاری خود قرار دهند و برای حل شدن مشکلات مردم به نحوه انتقال اخبار توجه لازم را داشته باشد.
مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی با یادآوری نقش مهم رسانه ها در تنویر افکار عمومی گفت: این مهم می تواند در بیان واقعیت ها، برنامه ها، عملکردها و جهت دهی و تقویت راهبردها و سرعت توسعه نقش مهمی ایفا کند.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری نقش رسانه ها در اطلاع رسانی گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی مناسب نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها دامی و افزایش سلامت در جامعه دارند.
وی ادامه داد: پتانسیل ها و توانمندی های دامپزشکی در جامعه شناخته شده نیست که باید این نقیصه با کمک رسانه ها رفع شود.
وی با ببان اینکه دامپزشکی با توجه به وظایف ذاتی خود دو نقش مهم را در بعد اقتصادی و بهداشتی جامعه دارد گفت: این سازمان مهمی در تولید و اشتغال و نیز جلوگیری از انتقال بیماری ها و شیوع آن در جامعه دارد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز با یادآوری نقش دامپزشکی در سلامت عمومی جامعه گفت: حدود نیمی از عوامل بیماری زا در انسان ناشی از عوامل ایجاد بیماری های مشترک بین انسان و دام است، لذا دامپزشکی بطور جدی و مستقیم در سلامت جامعه نقش ایفا می کند.
ˈ علی حیدرشاه حسینی ˈ افزود: با توجه به این مهم ایرنا استان مرکزی اخبار مربوط به حوزه سلامت و همچنین دامپزشکی را با دقت پیگیری می کند.
وی با بیان اینکه نبود توازن ضربه بزرگی به توسعه استان وارد می کند، ادامه داد: ایجاد توازن در اطلاع رسانی ازهمه بخش ها از اهداف مهم ایرنا استان مرکزی است.ک/2
716/559



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن