تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818801423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف ۴۰ روزه «شیوه»؛ حاشیه‌ها بر سرنوشت برنامه سایه افکند


واضح آرشیو وب فارسی::

 برنامه «شیوه» که با مناظره‌های تند و تیز خود به یکی از برنامه‌های پربحث تلویزیون تبدیل شده بود، به طور ناگهانی و پس از تنها پنج قسمت از فصل چهارم، از آنتن شبکه چهار حذف شد. این در حالی است که این برنامه با تغییر دکور و استودیو، برای فصل جدید برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داشت. توقف ناگهانی «شیوه» باعث تعجب مخاطبان و ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد دلایل این تصمیم شده است.



سرنوشت برنامه مناظره‌ای «شیوه» چه می‌شود؟

برنامه پربحث و مناظره‌محور «شیوه» که از اواخر تابستان ۱۴۰۱ به آنتن شبکه چهار سیما رفته بود، به طور ناگهانی و برای پنجمین هفته متوالی از جدول پخش حذف شده است. این توقف طولانی‌مدت، شائبه‌هایی را در مورد آینده این برنامه ایجاد کرده است.

فصل چهارم «شیوه» که با استقبال مخاطبان روبرو شده بود، از اواخر تیرماه با تغییراتی در دکور و فرمت آغاز شد. اما پس از پخش تنها پنج قسمت و با حاشیه‌هایی که پس از اظهارنظر علی انتظاری در یکی از برنامه‌ها ایجاد شد، این برنامه از آنتن شبکه چهار حذف شد. قسمت مورد بحث، مدتی بعد از آرشیو پلتفرم تلوبیون نیز حذف شد.

توقف برنامه «شیوه» در حالی صورت می‌گیرد که انتظار می‌رفت این برنامه به ویژه در آستانه انتخابات، میزبان مناظره‌های داغ و پربیننده‌ای باشد. اما به دلایل نامعلومی، این برنامه از آنتن شبکه چهار دور ماند.

دلایل احتمالی توقف برنامه "شیوه":

حاشیه‌های ایجاد شده پس از اظهارنظر علی انتظاری: برخی کارشناسان معتقدند حواشی ایجاد شده پس از اظهارنظر جنجالی علی انتظاری، یکی از دلایل اصلی توقف این برنامه بوده است.
فشارهای بیرونی: برخی دیگر بر این باورند که فشارهای بیرونی و نگرانی از طرح مباحث حساس، باعث توقف این برنامه شده است.
تغییرات برنامه‌ریزی شبکه: احتمال دیگر این است که تغییرات در برنامه‌ریزی شبکه چهار، منجر به حذف برنامه «شیوه» از جدول پخش شده باشد.

تاکنون دلیل رسمی برای توقف این برنامه اعلام نشده است و مشخص نیست که آیا برنامه «شیوه» به آنتن بازخواهد گشت یا خیر.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن