تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای مدیریت آموزشگاهی مهمترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر آموزش و پرورش: ارتقای مدیریت آموزشگاهی مهمترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش است اراک- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ارتقای مدیریت آموزشگاهی از مهمترین رویکردهای وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است.


ˈمهرزاد حمیدیˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: نگاه نظام آموزشی کشور به مدیران آموزشگاه ها به عنوان یک هدایتگر تحصیلی و پروش دهنده استعدادهای دانش آموزی در مدارس است.
وی بیان کرد: دانش آموزان سرمایه های اصلی نظام هستند و باید با راهبردهای هوشمندانه و منطقی گفتمان پرسشگری، خلاقیت در کار و اخلاقمداری از سطوح پایین اموزشی و مدارس در جامعه نهادینه شود.
وی ادامه داد: ارتقای توانمندی و اختیارات مدیران آموزشگاه ها به عنوان یک سند راهبردی در وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی شده و باید سرلوحه امور تمام ادارات کل استان ها قرار بگیرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: بهسازی مدیریت آموزشگاهی و توسعه مشارکت معلمان، دانش آموزان و اولیا از مولفه های اصلی اداره مدارس است که مدیران کل استان ها باید بر عملیاتی کردن این مهم بیش از پیش تلاش کنند.
وی با بیان اینکه امروزه ، دانامحوری، پژوهش و سرمایه انسانی ، مهمترین ابزار رشد و ارتقای هر نهادو بخش است اظهار کرد: هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی توانمند و پژوهشگر در پیشبرد اهداف خود موفق نیست بنابراین مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی باید در چیدمان هدفمند نیروها در جایگاه های مناسب دقت کند .
حمیدی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان مرکزی باید تلاش می کند تا با بهره گیری از کارآمدترین و جدیدترین شیوه های مدیریتی ، زمینه را برای تحقق اهداف و برنامه های خود محقق سازد.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین فعالیت فوق برنامه وزارت آموزش و پرورش 26 مهرماه سال جاری با عنوان با عنوان ˈالمپیاد آموزشیˈ با حضور سه میلیون دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش استان مرکزی یادآوری کرد: وزارت آموزش و پرورش با 12 میلیون و 300 هزار دانش آموز و یک میلیون معلم بزرگترین و مهمترین وزارتخانه کشور محسوب می شود بنابراین همکاری تنگاتنگ دستگاه ها و نهاد های دولتی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در این طرح مهم ضروری است.
در این آیین ˈشهریار فولادوندˈ به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی منصوب و از خدمات مدیرکل پیشین تجلیل شد.ک/2
7115/560/



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن