تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820193089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش‌بینی آسمانی مهدی باکری؛ شبی که باران بر آتش دشمن بارید


واضح آرشیو وب فارسی::

مهدی باکری، فرمانده شجاع و با ایمانی بود که به قدرت لایزال الهی اعتقاد راسخ داشت. پیش از آغاز عملیات مسلم بن عقیل، او پیش‌بینی شگفت‌انگیزی کرد که در آن شب، آسمان به یاری رزمندگان خواهد آمد. این پیش‌بینی دقیق و ایمان راسخ، به رزمندگان دلگرمی بخشید و در موفقیت عملیات نقش بسزایی داشت.



عملیات مسلم بن عقیل: شب شگفت‌انگیز در ارتفاعات

در عملیات مسلم بن عقیل، رزمندگان اسلام با شجاعتی وصف‌ناپذیر، ارتفاعات سخت‌گذر را فتح کرده و دشمن را در هم شکستند. یکی از لحظات حماسی این عملیات، شب تاریکی بود که رزمندگان لشکر 31 عاشورا در آن به دشمن یورش بردند.

شب شگفت‌انگیز و امداد غیبی

قبل از عملیات، مهدی باکری فرمانده دلیر لشکر 31 عاشورا پیش‌بینی کرده بود که خداوند به یاری رزمندگان خواهد آمد و آسمان را ابری خواهد کرد تا عملیات با موفقیت انجام شود. و این اتفاق شگفت‌انگیز افتاد. با آغاز عملیات، باران شدیدی باریدن گرفت و صدای حرکت رزمندگان را در دل شب پنهان کرد.

شجاعت و ایثار رزمندگان

در جریان عملیات، رزمندگان با فداکاری و ایثارگری مثال‌زدنی، موانع را از سر راه برداشتند. یکی از رزمندگان برای نجات دوستانش، خود را روی مین انداخت و جان خود را فدا کرد. رزمندگان دیگر نیز با شجاعت تمام به قلب دشمن زدند و ارتفاعات مهم را تصرف کردند.

مقاومت جانانه در برابر پاتک‌های دشمن

با وجود موفقیت‌های اولیه، دشمن دست از تلاش برنداشت و با پاتک‌های سنگین سعی در بازپس‌گیری مناطق از دست رفته داشت. اما رزمندگان اسلام با صبر و حوصله و با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه، دشمن را در هم شکستند. یکی از این تاکتیک‌ها، شبیخون زدن به نیروهای دشمن در تاریکی شب بود که باعث ایجاد وحشت و سردرگمی در بین آن‌ها شد.

پیروزی نهایی رزمندگان

در نهایت، با رشادت و فداکاری رزمندگان اسلام، عملیات مسلم بن عقیل با موفقیت به پایان رسید و مناطق وسیعی از خاک کشور آزاد شد. این پیروزی بزرگ، نشان از روحیه ایثارگری و مقاومت ملت ایران داشت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن