تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812797462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت یک هیئت عزاداری در ایتالیا مستند شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما فعالیت یک هیئت عزاداری در ایتالیا مستند شد تهران-ایرنا- مستند در امتداد غدیر ساخته رضا برجی و محمود جوانبخت با نگاهی به زندگی شیعیان شهر تورین ایتالیا از شبکه مستند پخش می شود.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شبکه مستند سیما، این مجموعه با موضوع زندگی و فعالیت های مذهبی شیعیان اروپا و سفر به هفت کشور ساخته شده و با سفر به کشورهای ایتالیا، سوئد، فرانسه، اتریش،آلمان و هلند به مراکز دینی که از سوی شیعیان در این کشورهای اروپایی بنا شده، می رود و هر بار با یکی از این افراد درباره زندگی و فعالیت های دینی اش صحبت می کند.
در این قسمت نیز که ساعت 18 امروز و در قالب برنامه تلویزیونی فانوس به روی آنتن می رود، شیعیان شهر تورین ایتالیا به تصویر کشیده شده اند که با همکاری ایرانیان مقیم ایتالیا یک هیئت مذهبی راه اندازی کرده اند.
این هیئت در ایام خاص به خصوص ایام عزاداری امام حسین (ع) و روز عاشورا با استقبال ویژه ای از سوی مردم شهر مواجه می شود.
برنامه تلویزیونی فانوس به تهیه کنندگی محمد هوشمند با هدف نمایش بهترین های مستند ایران از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 از شبکه مستند پخش می شود.

**قاچاق پرندگان شکاری به کشورهای عربی سوژه یک مستند شد
مستند «بدوار» ساخته مازیار مشتاق گوهری دوشنبه این هفته ، 13 مرداد ماه ، ساعت 18 و در قالب برنامه تلویزیونی فانوس از شبکه مستند پخش می شود.
در فصل پائیز همراه با مهاجرت پرندگان به ایران گونه ای خاص نیز به مناطق جنوبی ایران مهاجرت می کنند که این مهاجرت بدلیل آب وهوای معتدل مناطق جنوبی مشرف به خلیج فارس و دریای عمان است این پرندگان همانا پرندگان شکاری از خانواده شاهینیان هستند .
از آن جایی که این پرندگان قابل تربیت و شکار هستند در بعضی از کشورها بسیار مورد توجه و خواهان دارند و با قیمت های زیادی مورد معامله قرار می گیرند .
در این فصل گروه هایی به صورت غیر قانونی مشغول به شکار وتجارت این گونه های در معرض انقراض می شوند .
داستان این فیلم مستنداز شروع فصل شکار و نحوه صید و فرستادن به کشورهای خواهان آن تا رسیدن بدست متقاضی و نحوه استفاده از این پرندگان در مسابقات است.
تصویربرداری این کار در مناطق ساحلی چابهار در استان سیستان وبلوچستان و دشتهای پسابندر و گواتر ، در تهران و اطراف تهران منطقه پرند و با همراهی باشگاه قوشبازی شاهین پارسی و در کشور امارات در دبی وابوظبی صورت گرفته است.

**پایان عصر فناناپذیران
مجموعه فناناپذیران محصول 2011 انگلستان که در 9 قسمت 60 دقیقه ای از شبکه مستند پخش می شود ، روز دوشنبه این هفته به پایان می رسد.
فناناپذیران که به کارگردانی سیگرام لاست و پیتر پاپیگ آماده پخش شده است ، به آدم هایی می پردازد که حوادثی باورنکردنی برای آنها اتفاق می افتد و آنها در معرض مرگ قرار می گیرند اما نجات می یابند.
این برنامه مستند حوادث واقعی با موضوع تصادف ، سقوط بالگرد ، پرتاب به آسمان ،چتر باز برق گرفته ،تصادف پر سرعت دوچرخه ،کودک در تصادف ،حادثه در سقوط آزاد ، تکه پاره شدن توسط شیر ها ،گمشده در دریا، هفت دقیقه زیر آب و... را به تصویر می کشد؛ دانشمندان نیز با تحقیق و بررسی به راز زنده ماندن اشخاص حادثه دیده پی می برند.
قسمت نهم فناناپذیران ساعت 22 فردا و به مدت 60 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

**پل ارتباط جغرافیایی زده شد
مجموعه جدید پل ارتباط جغرافیایی در 6 قسمت 50 دقیقه ای از شبکه مستند پخش می شود.
پل ارتباطی جغرافیایی مجموعه شش قسمتی است که هر قسمت آن به مدت 50 دقیقه تقابل بین سرما و گرما، شمال و جنوب جنگل و کویر و ارتباط آنها با هم را به نمایش در می آورد و به ما نشان می دهد حیات وحش چگونه خود را با آنها هماهنگ می کند.
قسمت های مختلف این مجموعه عبارت اند از : ارتباط جهانی کهن ، جنگل های بین دو جهان ، سازه طبیعت ، معمای مدیترانه ، مسیرهای جنگل و پل بزرگ.
قسمت اول پل ارتباط جغرافیایی روز دوشنبه ، 13 مرداد ماه، ساعت 17 از شبکه مستند پخش می شود.
فراهنگ**9187**1569



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن