تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803485946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت ويژه از فعاليت‌هاي فرهنگي هيئت‌هاي ورزشي قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۵ب.ظ)
مديرکل ورزش و جوانان استان قم: حمايت ويژه از فعاليت‌هاي فرهنگي هيئت‌هاي ورزشي قم مديرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: هيئت‌هايي که در مقوله فرهنگ در ورزش، فعاليت‌ و برنامه‌هاي ويژه‌اي داشته باشند مورد حمايت و پشتيباني اداره کل ورزش و جوانان قرار مي‌گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن عابدي در جلسه فرهنگي اين اداره که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، تصريح کرد: هيئت‌‌هايي که بيشترين فعاليت را در برنامه‌هاي فرهنگي دارند از نظر بودجه و اعتبارات فرهنگي حمايت مي‌شوند.
وي ادامه داد: فعاليت‌ها در حوزه‌هاي فرهنگي براي ما حساسيت و اهميت ويژه‌اي دارد چون ما تمام داشته‌هاي خود را از اين نظام و انقلاب اسلامي ايران داريم و بايد مجري فرمايشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مقوله مهم و حياتي فرهنگ باشيم.
مديرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: از پيشنهادهايي که به ارتقاء جايگاه فرهنگي اداره کل ورزش و جوانان منجر شود با روي‌باز و کمال ميل استقبال مي‌کنيم، ضمن اينکه تمام معاونت‌ها و بخش‌هاي فعال در اداره کل بايد در مباحث فرهنگي دخيل باشند و مشارکت کنند.
وي تصريح کرد:‌ يکي از مهمترين ماموريت‌هاي معاونت ورزش و معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اين است که در تعامل با يکديگر براي تحقق فرهنگ در ورزش، نسبت به حضور نمايندگان فرهنگي در ميادين و مسابقات ورزشي اقدام کنند.
عابدي يادآور شد: در يک مسابقه ورزشي که با حضور پرشمار تماشاگران و علاقه‌مندان به ورزش مواجه هستيم بهترين فرصت و فضا براي تبليغ مباحث فرهنگي وجود دارد و براي اين منظور مي‌توان جايگاهي در سالن‌ها و اماکن ورزشي استان براي استقرار مبلغين مسائل فرهنگي در نظر گرفت.
وي يادآور شد: وقتي نوجوانان و جوانان پرتعدادي به سالن‌ها و اماکن ورزشي قم مي‌آيند بهترين فرصت است تا با حضور اساتيد مباحث فرهنگي جوانان را با برنامه‌هاي قرآني، فرهنگي، مذهبي و تهديدهاي امروز جوامع غربي آشنا کرد و به آنان در خصوص واجبات، مستحبات و مسائلي همچون ازدواج مشاوره داد.
در اين جلسه همچنين به بحث اهميت حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش و جوانان استان قم در راهپيمايي روز جهاني قدس پرداخته شد و قرار بر اين است که ورزشکاران و جوانان قم همگان با ساير اقشار انقلابي در روز جمعه سوم مرداد ماه در اين راهپيمايي حضوري گسترده داشته باشند.
ساعت تجمع ورزشکاران و جوانان استان قم 10 صبح روز جمعه سوم مرداد ماه در مقابل درب اصلي مجموعه ورزشي شهيد جعفر حيدريان قم است و شرکت کنندگان در اين راهپيمايي حرکت خود را براي پيوستن به ساير اقشار حاضر در راهپيمايي ساعت 11 آغاز مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن