تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي: نگران نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي: نگران نيستم
سرمربي ايتاليايي رئال‌مادريد مي‌گويد نگران چيزي نيست؛ چرا که بازيکنان بزرگي را در اختيار دارد. او قهرماني در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا را به فراموشي سپرده است و الان به چيزهاي جديد فکر مي‌کند.

رئال‌مادريد فصل قبل با هدايت کارلو آنچلوتي نمايش بسيار خوبي داشت و موفق شد پس از 12 سال قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

مادريدي‌ها بدون شک موفقيت خود را در ليگ قهرمانان اروپا مديون آنچلوتي ايتاليايي مي‌دانند چرا که مربيان سرشناس بزرگي در اين دوره نتوانستند دهمين قهرماني کهکشاني‌ها در ليگ قهرمانان اروپا را نهايي کند، اما آنچلوتي در نخستين سال حضور خود در مادريد اين کار بزرگ را انجام داد؛ کاري که ژوزه مورينيو با آن همه جنجال و سر و صدا در سه سال نتوانست انجام دهد.

به نقل از ايسنا، آنچلوتي مي‌گويد قهرماني در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا را به فراموشي سپرده است و الان ديگر به چيزهاي جديدي فکر مي‌کند. او گفت: ليگ قهرمانان اروپا مهم‌ترين رقابت در سطح جهاني است. همه خاطرات خوب خود در فصل قبل را حفظ خواهم کرد اما آنها تنها خاطره هستند و به گذشته تعلق دارند. الان ديگر بايد از نوع شروع کنيم. براي موفقيت مجدد بايد به شدت کار کرد. بدون زحمت و تحمل سختي‌ها نمي‌توان موفقيتي را به دست آورد.

سرمربي سابق پاري‌سن‌ژرمن و چلسي ادامه داد: مي‌توانم به خوبي آن چه را فصل قبل رخ داد درک کنم. وقتي به رئال مادريد پيوستم بازيکنان با نهايت حرفه‌اي‌گري با من برخورد کردند. آنها هر آن چه را قبل از من اتفاق افتاده بود به فراموشي سپردند. مادريد يک شهر بسيار خوب است و طرفداران بسيار احساسي دارد. من اصلا احساس نگراني نمي‌کنم؛ چرا که بازيکنان بزرگي در اختيار دارم که بسيار حرفه‌اي رفتار مي‌کنند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/01 11:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن