تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798688573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعی های مدوام آب اهالی روستای نجم آباد را کلافه کرد/رفع معضل کمبود آب با حفر چاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز گزارش خبری/
قطعی های مدوام آب اهالی روستای نجم آباد را کلافه کرد/رفع معضل کمبود آب با حفر چاه
نظرآباد - خبرگزاری مهر: کمبود آب در روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد، اهالی این روستا را کلافه کرد، قطعی مداوم و افت فشار آب، مردم منطقه را با مشکلات اساسی مواجه کرده بود، این روند تا جای پیش رفت که اهالی روستا برای حل این معضل دست به دامان فرمانداری این شهرستان شدند، نتیجه پیگیری های مستمر اهالی روستا برای تامین آب شرب منجر به حفر چهارمین چاه آب شد.



به گزارش خبرنگار مهر، در سال های اخیر مشکل کمبود آب و بحران بی آبی در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفت، طرح های زیادی از سوی متولیان امر ارائه شد که برخی فقط در سفیدی کاغذها جا ماند به طوری که در حال حاضر زنگ بحران کم آبی به گوش می رسد و این در حالیست که شروع فصل تابستان بر مشکل افت فشار آب و کمبود منابع آبی دامن می زند، به طوری که در ماه های اخیر مشکل کم آبي در بیشتر مناطق کشور به ويژه کلانشهرها از جمله کلانشهر کرج نقل محافل است و این موضوع در صدر اخبار رسانه ها یکه تازی می کند.
 
سالهای سال کمبود آب در فصل تابستان برای اهالی روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد که قطب کشاورزی استان البرز است، مشکل ساز بود، به طوری که بسیاری از روستاییان را با مشکلات بزرگی رو به رو می کرد.
 
طبق اخبار منتشر شده در رسانه ها مديريت شهرستان نظرآباد با پيش‌بيني به موقع اين مشکلات از ماه‌ها قبل براي مقابله با شرايط احتمالي اقدامات لازم را انجام داد.
 
برای از میان برداشتن مشکل کم آبی روستای نجم آباد طي يک ماه اخير چندين جلسه با حضور مدیران و مسئولان مربوطه برگزار شد و نتیجه این جلسات ارائه و تصویب طرح‌هاي مهمي براي تامين آب مورد نياز مردم این روستا بود.
 



 
تا 20 روز آینده چهارمین حلقه چاه در روستای نجم آباد به بهره برداری می رسد
 
اختصاص اعتبار جداگانه و ويژه براي تامين آب شرب شهروندان و روستاییان، دستور تخريب چاه هاي غير مجاز براي حفاظت از منابع آب موجود، دستور قطع انشعاب هاي غير مجاز و تخصيص و افزایش اعتبارات استاني ويژه حوزه آب از جمله مصوبات جلسات برگزار شده پیرامون موضوع کمبود آب است.
 
فرماندار نظرآباد، معاونت‌هاي مختلف اين فرمانداري از جمله معاونت امور عمراني، مديران دستگاه هاي مسئول از جمله امور آب و فاضلاب روستايي و امور آب و فاضلاب شهري طي يک ماه اخير 5 بازديد از روستاي نجم‌آباد انجام داده که محوريت اصلي اين بازديدها بررسي نحوه آب‌رساني به مردم بوده است.
 
شهریار آقایی فرماندار نظرآباد، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار می دارد: در هفته اخير اقدامات لازم براي حفر ضربتي چهارمين حلقه چاه آب در نجم‌آباد با پيگيري انجام شده است و حداکثر تا 20 روز آينده اين حلقه چاه در مدار قرار خواهد گرفت.
 
وی در ادامه تاکید می کند: در گذشته 2 حلقه چاه، آب مورد نياز مردم روستاي نجم‌آباد را به صورت اختصاصي تامين مي‌کرد که سومين حلقه چاه در سال 91 حفر و به بهره‌برداري رسيده است.
 
فرماندار نظرآباد می گوید: در هفته اخير نيز اقدامات لازم براي حفر چهارمين حلقه چاه انجام شده است.
 



 
90 درصد شبکه آبرسانی روستای نجم آباد بهسازی و نوسازی شده است
 
وی خاطرنشان می کند: بيش از 90 درصد شبکه آبرساني روستاي نجم آباد با تخصيص اعتبارات ويژه طي سال‌هاي اخير نوسازي، تعويض و بهسازي شده که نقش مهمي در جلوگيري از هدر رفت آب دارد.
 
در ادامه یکی از اهالی روستای نجم آباد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب یادآور می شود: در سال های گذشته با شروع فصل تابستان قطعی آب کلافه کننده بود و هر روز مشکل قطعی آب داشتیم.
 
علی نجم آبادی می افزاید: افت فشار آب و قطعی های مداوم در روند فعالیت های روزانه اهالی روستا مشکلات زیادی را به وجود آورده بود.
 
یکی دیگر از اهالی یادآور می شود: قطعی آب در فصل تابستان با توجه به گرمای هوا برای اهالی معضل بزرگی بود و در این میان بچه های کوچک نیز آسیب می دیدند.
 
در ادامه علی نجم آبادی اضافه می کند: پس از مراجعه های پی در پی اهالی و پیگیری های مستمر فرمانداری نظرآباد و همچنین حفر چاه مشکلات قطعی مداوم  آب حل شده است.
 
نجم آبادی در پایان می گوید: پس از حفر چاه آب مورد مردم تا حدود زیادی تامین شده است و کیفیت آب شرب نیز نسبت به گذشته بهتر شده است.

 


۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۰۸:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن