تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798300803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه آموزش‌هاي مهارتي حدود 7 هزار نفرساعت در زندان خميني‌شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۲:۱۵ق.ظ)
طي سه ماهه نخست امسال صورت گرفت ارائه آموزش‌هاي مهارتي حدود 7 هزار نفرساعت در زندان خميني‌شهر رييس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان خميني‌شهر گفت: طي سه ماهه نخست سال جاري آموزش‌هاي مهارتي به 6هزار و 672 نفر-ساعت در زندان خميني‌شهر ارائه شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، حميدرضا ايگدر رئيس مركز خميني شهر اصفهان ، با اشاره به عملکرد آموزشي فني و حرفه‌اي شهرستان خميني‌شهر طي سه ماهه نخست سال جاري اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاري در مرکز ثابت برادران خميني‌شهر آموزش‌هاي مهارتي به ميزان 309 نفردوره برگزار شده است.
وي اضافه کرد: همچنين در اين مرکز 22 هزار و 156 نفرساعت در رشته‌هاي مختلف آموزشي زير پوشش آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي قرار گرفته‌اند.
رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان خميني‌شهر با اشاره به رشته‌هاي آموزشي ارائه شده به مهارت‌آموزان در مرکز ثابت برادران خميني‌شهر تصريح کرد: در اين مرکز رشته‌هايي مانند کارور PLC، مونتاژ‌کار و نصاب تابلو‌هاي برقي، جوشکاري مخازن، تعمير‌کار لپ‌تاپ، راه‌اندازي دوره موتور‌هاي سه‌فاز و تک‌فاز، تعمير و باز‌پيکي موتور‌هاي تک‌فاز در اين مرکز به مهارت‌آموزان آموزش داده شده است.
وي با تاکيد بر اينکه طراحي و مدل‌سازي با اتوکد، فن‌ورز شبکه هوايي درجه يک و دو، نقشه‌کشي INVERTOR و تعمير‌کار تلويزيون‌هاي پيشرفته از رشته‌هاي مهارتي ارائه شده به مهارت‌آموزان در اين مرکز است، ادامه داد: همچنين در حال حاضر در اين اين مرکز براي نخستين بار دوره نرم‌افزار و برنامه‌نويسي گرافيکي صنعتي و کاربردي به مهارت‌آموزان ارائه مي‌شود.
ايگدر با بيان اينکه طي سه ماهه نخست سال جاري در مرکز سيار شهري آموزش‌هاي مهارتي به ميزان 211 نفر-دوره برگزار شده است، تاکيد کرد: طي اين مدت 13 هزار و 557 نفر-ساعت در اين مرکز زير پوشش آموزش‌هاي مهارتي قرار گرفته‌اند.
وي به ميزان رشته‌هاي آموزشي ارائه شده در اين مرکز به متقاضيان اشاره کرد و افزود: در اين مرکز 14 رشته آموزشي از جمله دوره آموزش آشپزي غذا‌هاي آذربايجاني، آشپز مخصوص، سازنده زيور‌آلات چوبي و نقاشي پاستل‌کار برگزار مي‌شود.
رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان خميني‌شهر با تاکيد بر اينکه در مرکز سيار شهري اصغر‌آباد آموزش‌هاي مهارتي به ميزان 226 نفردوره برگزار شده و 14هزار و 471 نفر-ساعت در اين مرکز زير پوشش آموزش‌هاي مهارتي قرار گرفته‌اند، گفت: در اين مرکز برگزاري دوره‌هاي آموزشي در رشته‌هايي مانند گياهان دارويي، صنايع دستي، کشاورزي و طراحي دوخت صورت مي‌گيرد.
وي به برگزاري 115 نفر-دوره آموزش مهارتي در رشته‌هايي از جمله معرق‌کار چوب، برق ساختمان، مشبک‌کار، پيرايشگر مردانه و سرويس و نگهداري خودرو‌هاي بنزيني در زندان خميني‌شهر اشاره و اظهار کرد: طي سه ماهه نخست سال جاري آموزش‌هاي مهارتي به 6هزار و 672 نفرساعت در زندان خميني‌شهر ارائه شده است.
ايگدر با اشاره به اينکه در مرکز جوار دانشگاهي خميني‌شهر نيز دوره‌هاي آموزشي به ميزان 48 نفردوره برگزار شده و در اين مرکز يک‌هزار و 787 نفرساعت زير پوشش آموزش‌هاي مهارتي قرار گرفته‌اند، ادامه داد: در مرکز خواهران خميني‌شهر نيز در طول سه ماهه نخست سال جاري آموزش‌هاي مهارتي به ميزان 259 نفردوره برگزار شده است.
وي با بيان اينکه در اين مرکز 12 رشته آموزشي از جمله کاربر گياهان دارويي، طراح سياه قلم، توليد‌کننده انواع ترشي خانگي و تهيه انواع ترشي و مربا به مهارت‌آموزان آموزش داده شده است، تصريح کرد: در اين مرکز در طول سه ماهه نخست سال جاري 28 هزار و 828 نفرساعت زير پوشش آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي قرار گرفته‌اند.
رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان خميني‌شهر با اشاره به عملکرد آموزشگاه‌هاي آزاد فني و حرفه‌اي خميني‌شهر طي سه ماهه نخست سال جاري اضافه کرد: اين آموزشگاه‌ها در طي اين مدت دوره‌هاي آموزشي خود را به ميزان 551 نفردوره برگزار کرده‌اند.
وي تاکيد کرد: در طول اين مدت 92 هزار و 400نفرساعت در اين شهرستان در حدود 65 آموزشگاه آزاد فني و حرفه‌اي زير پوشش آموزش‌هاي مهارتي قرار گرفته‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن