تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد بیمار کشور مراقبت ویژه می خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: اقتصاد بیمار کشور مراقبت ویژه می خواهد اردبیل - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد بیمار کشور برای بهبودی نیازمند مراقبت ویژه از سوی مسوولان و مردم است.


به گزارش ایرنا، جلیل جعفری روز دوشنبه در جمع شهروندان در مسجد امام رضا (ع) شهر خلخال افزود: حاکمیت رکود اقتصادی در کشور همه چیز را تحت شعاع خود قرار داده و برای خروج از این وضعیت اقتصادی بیمار مردم باید دولت و مسوولان نظام را یاری کنند.
وی گفت: تمام مشکلات مربوط به افزایش نرخ بیکاری همراه با بالا رفتن سن ازدواج در جامعه ناشی از رکود اقتصادی کشور به علت اعمال تحریم های ناجوانمردانه از سوی دشمن ، کاهش میزان فروش نفت و کاهش ارزش ریال در مقابل ارزهای رایج دنیا است.
وی اظهار کرد: با این وجود آینده کشور روشن است و مردم نباید در زمینه عملکرد مسوولان دولتی زود قضاوت کنند.
وی افزود: به رغم مشکلات اقتصادی پروژه های عمرانی در کشور همچنان فعال است ولی کارها به علت کمبود اعتبارات ناشی از کاهش درآمد دولت و کاهش درصد فروش نفت به کندی پیش می رود.
وی اضافه کرد: در توزیع اعتبارات ملی مردم مناطق محروم و توسعه نیافته کشور همواره مورد بی مهری قرار گرفته و از سهم کمتری نسبت به مناطق برخوردار کشور بهره مند شدند.
وی گفت: بالا بودن تعداد نمایندگان مناطق توسعه یافته و برخوردار از جمله کلانشهرها نسبت به تعداد نمایندگان شهرستان های محروم کشور در مجلس موجب شده طرح های ارائه شده از سوی نمایندگان مناطق کمتر توسعه یافته برای افزایش اعتبارات و امکانات رای نیاورده و تصویب نشود.
وی بیان کرد: این مشکل به ترتیب از مرکز کشور گرفته تا مراکز استان ها گسترش یافته و در توزیع اعتبارات مرکز استان همواره سهم بیشتری از اعتبارات و امکانات را به خود اختصاص داده است.
جعفری همچنین در جریان بازدید از مناطق حاشیه نشین شهر خلخال بر لزوم افزایش امکانات و خدمات شهری از سوی مسوولان ذی ربط در این مناطق تاکید کرد.
وی گفت: بهره مندی کم مناطق حاشیه نشین و محروم شهر خلخال از امکانات شهری نمودی عینی از بی توجهی برخی مسوولان شهرستان در گذشته به مردم این مناطق و تبعیض در توزیع امکانات شهری است.
جعفری با اشاره به این که محدودیت اعتبارات شهرداری خلخال موجب بروز برخی نارسایی ها در عمران شهری و نحوه توزیع امکانات شهری در مناطق مختلف این شهر شده است گفت: برای توسعه امکانات و عمران شهری از جمله اجرای طرح فاضلاب و آسفالت معابر مناطق حاشیه شهر خلخال تلاش می شود.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/594/593/ 1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن