تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش ارتوپدی بزرگترین مرکز بیماران ارجاعی سوانح شرق کشور بازسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در قالب طرح تحول نظام سلامت/ بخش ارتوپدی بزرگترین مرکز بیماران ارجاعی سوانح شرق کشور بازسازی شد مشهد- ایرنا- در قالب طرح تحول نظام سلامت، بخش ارتوپدی بزرگترین مرکز ارجاعی بیماران سوانح و حوادث شرق کشور با 75 تخت بستری بهسازی و بازسازی شد.


مدیر بیمارستان امدادی (شهید کامیاب) مشهد روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت:این اقدام به منظور ارتقای خدمات هتلینیگ و در راستای طرح تحول نظام سلامت در بخش ارتوپدی که یکی از بخش های اصلی این بیمارستان می باشد، صورت گرفته است.
دکتر سعید معلمی افزود: در همین راستا برنامه هتلینگ بهسازی اتاق بستری و امکانات رفاهی بیماران نیز بهبود می یابد و بتدریج بهسازی بخش های بستری این بیمارستان استاندارد سازی خواهد شد.
وی بیان کرد: زیر ساخت های این بیمارستان به دلیل قدمت 50 ساله فرسوده است که این امر کاهش کیفیت سامانه های گرمایشی و سرمایشی را بدنبال دارد.
وی در ادامه افزود: برنامه تحول نظام سلامت هم اکنون به صورت گام به گام و بر اساس بسته های ابلاغی در بیمارستان امدادی مشهد در حال اجراست.
به گفته وی، بر اساس این برنامه بیماران بستری در این مرکز، تنها 10 درصد هزینه ها را پرداخت می کنند و از بیماران روستایی در صورت رعایت نظام ارجاع پنج درصد هزینه دریافت می شود.
معلمی با اشاره به تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان، افزود: در حال حاضر با انجام اقدامات مناسب، تمامی ملزومات پزشکی مورد نیاز بر اساس لیست اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده است.
مدیر بیمارستان امدادی مشهد گفت: هم اکنون حتی ملزومات پزشکی بیماران بستری که زیر پوشش برنامه تحول نظام سلامت قرار نمی گیرند مانند ضرب و جرح و حوادث ناشی از کار نیز در این مرکز تهیه شده و بیماران به خارج از بیمارستان ارجاع داده نمی شوند.
وی در پایان گفت: بیمارستان امدادی مشهد با 320 تخت بستری روزانه بیماران و مجروحان بسیاری که به علت تصادفات جاده ای و حوادث به این بیمارستان ارجاع داده می شوند را پذیرش می کند.
7487/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن